MC d'r kromme poekel van de Avond 4 daagse vraagt hulp @ MFL

Gestart door DeWitte, 12 november, 2007, 18:27:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Mounty

pff..net de route weer aangepast wegens foutjes...veldwegen gaan we maar niet rijden wah.. :mrgreen:

Nog een keer narijden en dan omzetten in bolletje pijltje, en het koffieadres eens bezoeken.....alleen de tijd ervoor krijgen..tis nu ook alweer 10 over 2 snachts dat ik dit typ..

Iemand genegen om de route na te rijden en/of om te zetten naar bolletje pijltje ?
Alleen is ook maar alleen.. :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

Ik rij wel es mee... ik ben toch op zoek naar nieuwe wegen :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Yvil

Voor de gezelligheid wil ik ook wel eens meerijden, maar of dat toegevoegde waarde heeft valt te betwijfelen.
Heb geen GPS voor op de motor en pas één keer zo'n bolletje pijltje ding gezien  :mrgreen:

Maar ik hoor het wel als er een koffieadres gecheckt moet worden  :yes6rs:

Mounty

Vanuit een ander MFL lid werd er geopperd om de rit eens met de auto te doen waarbij het makkelijker intekenen van het bolletje pijltje is..prima idee natuurlijk...dan mogen jullie aan de bak om de route een laatste test te laten ondergaan en jullie kritiek of zo eraan te geven.. Helaas is het kort dag en ik heb ook maar 24 uur in een dag..maaarrr...we zijn er mee bezig..kump jot/..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

Ja uhhh... inderdaad een cursus bolpijl lezen zou best handig zijn :lol: Als ik ergens rij zonder bepaalde eindbestemming ben ik sowieso net een trein, ik wil niet omdraaien, ik rij wel via de kortste omweg :banghead4rv:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Citaat van: FZ_Ron op 13 mei, 2008, 22:55:30
Vanuit een ander MFL lid werd er geopperd om de rit eens met de auto te doen waarbij het makkelijker intekenen van het bolletje pijltje is..prima idee natuurlijk...

ipv. ut koekblik. jij kan toch ook makkelijk bij Herr Tod achterop of zo en als je dat niet durft (wie wel? :-X) mss andersom? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Ik rij echt wel rustig en netjes met iemand achterop... ik moet wel, 'tis maar een 400 :lol: Maar ik rij niet graag met iemand achterop, lang leve de auto :yes6rs:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

#37
Gaat dus niet lukken...vanwege zieke colega's (klootzakken :mrgreen:) heb ik een extra wachtdienst moeten draaien en nog minder tijd vrij voor de route....ben wel ff weze toeren maar ik moet ook mijn ontspanning hebben wah  :mrgreen:
De roete zal ik waarschijnlijk niet optijd klaar hebben. Komende week weer wachtdienst waarbij ik niet met de motor weg kan en verjaardag en zo..intussen is de 4daagse alweer...helaas heb ik het niet gered :oops:

Ik had zelf wel gedacht"zo gepiept" maar was toch veelk meer werk dan ik aanvankelijk dacht.

Ach ja..ik heb het geprobeert....

Als iemand anders nog veel tijd heeft:
http://www.uploading.nl/index.php?file=870.gdb
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009