boetes 20% omhoog

Gestart door DeWitte, 15 november, 2007, 18:15:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

B-Witch

Citaat van: karz op 16 november, 2007, 15:36:21
Citaat van: Suzuki-Girl op 16 november, 2007, 15:33:49
Mss een goed script voor een film Karz, maar ik geloof nooit dat het zover zou komen in real life ;)

Ja leuk...onderbouw dit soort uitspraken dan, i.p.v. het af te doen als .. 'gekkie' .

Jullie geloven zeker allemaal in een utopia , en het dan nog hebben over real life.. :roll:

11 september was misschien ook een goed script voor een film

Kom er nog op trug, als ik straks tijd heb :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

Ein woord "verekes" :twisted:
Smells like rubber

karz

Citaat van: Suzuki-Girl op 16 november, 2007, 15:43:48

Kom er nog op trug, als ik straks tijd heb :yes6rs:


Ja..gotver  :banghead4rv: , tegen die tijd ben ik mijn vrijgelmood kwijt.. :mrgreen:

Citaat van: Steefke™ op 16 november, 2007, 15:51:22
Ein woord "verekes" :twisted:

??? snap 'm niet :dunno:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Hakinnen

Citaat van: karz op 16 november, 2007, 14:48:42
Citaat van: Dwars® op 16 november, 2007, 14:02:52
zou ut? terug naar af, de middeleeuwen?  of nog verder......

Middeleeuwen ?, niet helemaal, de technische beschaving zal gewoon blijven bestaan.
De huidige levenswijze kan Nederland straks niet meer betalen, tenzij het verschil tussen arm en rijk groter wordt.

The way I see it, op de hele lange termijn:
Op den duur (..en dan trek ik het even wereldbreed) zal wets en orde -handhaving op landelijk niveau niet meer mogelijk zijn. Er wordt teveel gevraagd van het politie apparaat en niet iedere vierkante meter kan meer verantwoord worden. Nederland heeft hier nog het minste last van vanwege zijn dichtbevolktheid.

Burgeroorlogen zullen zich vaker voor gaan doen.

De maatschappelijk kansvolle populatie van een land zal zich vestigen in een conglomeratie die zichzelf in stand houdt. Met een hoog politie apparaat,
Dit zou je kunnen zien als een grote stad (metropolis) met een soort stadspoortprincipe (dat doet wel denken aan de middeleeuwen).

Pendelen tussen 2 conglomeraties zal op eigen risico zijn omdat de rest van het land vol zit met ghetto kampen, communes, zgnd. warlords (zoals nu bijv. in afganistan) en eenvoudigweg struikrovers.

Deze scheiding is meteen dezelfde scheiding tussen mensen die 'online' zijn en die dat niet zijn. 2 werelden dus.
Je zit in een conglomeratie of daarbuiten.
In de conglomeratie is het comfort hoog , het leven gecontrokleerd en bestaat het vertier veelal uit virtuele sensaties.  Buiten de conglomeratie is het leven hard, dog-eat-dog, recht van de sterkste etc.

Uiteindelijk zullen de conglomeraties omver geworpen worden doordat de resources die de conglomeraties nodig hebben om te kunnen draaien uitgeput raken. De inwoners alle realiteitszin verloren zijn en de 'barbaren' in the outside world zich gaan organiseren. Romeinse rijk all over again.


Alez ;)


interesant..

hakki gaat vast "gladiator" huren om te oefenen,een setje vetcoole sandalen en een buitenproportioneel groot zwaard scoren op Ebay.. al zou het dan maar zijn om te posen uiteraard.

alhoewel.."on second Thoughts"  ...we maken van Stein een modern Sparta!  Fuck die romeinen, grieken , Perzen en andere klootviolen...Stein wordt Sparta!! Yeah! ..we veranderen de zwaarden in toverstokjes en veranderen iedere indringer in een Fazer . Do not fuck with us..our we'l make you a Fazer for life! hahaha..dat zal ze leren! Miljaar :mrgreen:





verder interessante theorie mijn beste ex-tillerdude  ;)

karz

Citaat van: Hakinnen op 16 november, 2007, 16:03:46

hakki gaat vast "gladiator" huren om te oefenen,een setje vetcoole sandalen en een buitenproportioneel groot zwaard scoren op Ebay.. al zou het dan maar zijn om te posen uiteraard.


Posen blijft natuurlijk objective no 1 in de menselijke aard ;)

En Stein wordt een typisch krijgsheer verhaal, en uiteindelijk een vestiging gelijk een klein gallisch dorpje.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Hakinnen

Citaat van: karz op 16 november, 2007, 16:10:34
Citaat van: Hakinnen op 16 november, 2007, 16:03:46

hakki gaat vast "gladiator" huren om te oefenen,een setje vetcoole sandalen en een buitenproportioneel groot zwaard scoren op Ebay.. al zou het dan maar zijn om te posen uiteraard.


Posen blijft natuurlijk objective no 1 in de menselijke aard ;)

En Stein wordt een typisch krijgsheer verhaal, en uiteindelijk een vestiging gelijk een klein gallisch dorpje.

juist..we zullen alom gevreesd worden...onze vijanden zullen reeds sidderen bij het horen van onze verblijfplaats..

"Ey..jongetje..knokken!?"
- Wat zeis dich dao menneke?
"Of je wilt vechten man..ben je doof of zo"
- Zek..jongke..jeanetteke...wits stich waal wo veer vandaan kommen?
"Huh..nee?"
- "Alez..veer zin van Sjtein he"
"Ah, Tering..laat  maar zitten dan..sorry..bedoelde het niet zo..geintjuh"

goed idee..van dat Gallische..

Als jij nu vast een baard laat staan en op zoek gaat naar de toverdrank , kijk ik of ik vast wat wilde zwijnen in de Steinse bossen kan uitzetten..
:mrgreen:

karz

we kunnen ook wat gemuteerde zwijnen uit het desolate tsernobyl importeren, of is dat ook uit een film :dunno:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

stein sparta? :rofl: of Haki als Obelix ?:rofl: staat dsm teveel jullie kant op te "blowen"  of krijgen jullie daar de lijm aan inkoopprijs?   :schater: :naughty:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

 :shock: Waar ging dit topic ook al weer over??  :oops:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Oh ja,     over boetes geloof ik.  :oops:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

 :roll: :shock: :-X
Waat ein fantasie, gank door!!!, zeuk ich alvas ut nummer van Steven Spielberg op :mrgreen:

You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: QuattroFrits op 16 november, 2007, 17:00:37
:shock: Waar ging dit topic ook al weer over??  :oops:

Citaat van: QuattroFrits op 16 november, 2007, 17:01:19
Oh ja,     over boetes geloof ik.  :oops:

volgens mij kan jij ook hele gesprekken met jezelf voeren ee frits ? :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 16 november, 2007, 17:18:27
volgens mij kan jij ook hele gesprekken met jezelf voeren ee frits ? :rofl:


Zeker weten en ik krijg bijna nooit commentaar.  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

Dan zal je ook wel een goed luisteraar zijn :lol:
Maar wat die van Stein betreft................ die zijn van ouds-her al weid en zijd bekend :yes6rs: :yes6rs:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Steefke™

Citaat van: karz op 16 november, 2007, 15:59:11

Citaat van: Steefke™ op 16 november, 2007, 15:51:22
Ein woord "verekes" :twisted:

??? snap 'm niet :dunno:

:twisted: het zijn varkens die lullos in Den Haag ze worden door ons gekozen en vervolgens kloppen ze ons op allerhande manieren de tesj leeg :twisted:
Smells like rubber