Hoofdmenu

Yvil en z'n trots ;-)

Gestart door Yvil, 19 november, 2007, 00:00:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mounty

veel minder werk idd dan andere soorten..

ik moest ketting eraf en zo...borgpen verwijderen,asbout en moer losdraaien,kettingspanners wat losser zetten,ketting erafpakken(alleenachter) entoen vielen er spacers etc op de grond...ff handboek erbij om te zien hoe die precies gezeten hadden.
Heb wel nog ff de lagers kunnen trakteren op wat vers vet... eruithalen 10 minuten, erinzetten 15 minuten..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

nie vergeten die bouten ook weer (goed) vast te draaien ee (is mij eens gelukt door dat niet te doen bij een beemert  :-X :oops: en toen bijna, net niet, ontiegelijk op mijn muil te gaan bij het uitrijden vd straat  :-X) Dus tip van een ervaringsdeskundige (lees van een kuuke dat ff snel wou doen :yes6rs:)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

zeg 'ns staat je brommer op zolder of hebben jullie zo'n laag dak  :mrgreen:

Yvil

Citaat van: BoxerQ op 30 juni, 2008, 16:37:41
zeg 'ns staat je brommer op zolder of hebben jullie zo'n laag dak  :mrgreen:

Huh, iedereen heeft zijn motor toch op zolder staan?!? Ik heb nou eenmaal geen garage  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Steefke™

Citaat van: BoxerQ op 30 juni, 2008, 16:37:41
zeg 'ns staat je brommer op zolder of hebben jullie zo'n laag dak  :mrgreen:
:schater: :schater:
Smells like rubber

Mounty

ik haal hem ook altijd uit elkaar, verpak alles vacuum en zet m dan op zolder...dus moet m ff snel weer in elkaar gaan zetten voor donderdag..(niet heus hoor,... :shock: :shock: :-X)
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Yvil

Ik had ook beter moeten weten dan Herr Tod in de buurt van de VFR te laten :-X
Die haalt altijd alles uit elkaar :roll:





:mrgreen:



Nee nee, zo zat het natuurlijk niet!! :twisted:

Het was eigenlijk de bedoeling om het benzinepompje "even" te vervangen.
Daar wilde Herr Tod me best even bij helpen en dat was dan ook in twee
minuten gebeurd. Even starten om te testen en jawel, het werkt en lekt
niet meer............................

Bij de benzinepomp dan. :evil: Want toen kwamen de volgende gevreesde
woorden uit Herr Tods mond "Wat is dat da????". Loopt me voor verdomme
de benzine eruit met bovenstaande foto's als resultaat. Praktisch alle kappen
eraf, tank eraf en nog steeds de bron niet 100% zeker vast kunnen stellen.

We (lees Herr Tod met mijn assistentie :oops:) zijn nu vast blijven hangen
bij de luchtfilter boven op de 4 carburateurs die Honda schijnbaar absoluut
nooit los wilde hebben. Voor zover we hebben kunnen zien lekt er iets bij
één van die carburateurs. We gokken op één of ander buisje/slangetje dat
daar loopt. Al weten we nog niet waar dat voor dient.

Ik ga zo maar eens in het WPH lezen :?

Hier nog een laatste poging om die %*#@ luchtfilterbox eraf te krijgen...





Herr Tod

Joa... stomme motors. Begin er niet aan :roll: Vandaag was echt de dag van lekkende benzine. Zelf heb ik de tank van de Gixxer lek... hoere Japanners kunnen echt niet lassen :evil: Maar de aanhouder wint, alles kump good :yes6rs:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Motzippaldy

Citaat van: Herr Tod op 12 oktober, 2008, 20:42:19
Joa... stomme motors. Begin er niet aan :roll: Vandaag was echt de dag van lekkende benzine. Zelf heb ik de tank van de Gixxer lek... hoere Japanners kunnen echt niet lassen :evil: Maar de aanhouder wint, alles kump good :yes6rs:

Citaat van: Herr Tod op 12 oktober, 2008, 20:42:19
dat bewijst de Suzuki kwaliteit


:mrgreen:
Proud on the South  

Yvil

Sinds afgelopen zaterdag is onderstaande mijn nieuwe trots  :yes6rs:

Een paar van jullie zullen het reeds via Facebook meegekregen hebben,
maar na iets meer dan 5 jaar heb ik dan eindelijk een "nieuwe" motor.

De eerste km'rs zijn inmiddels gemaakt en ik heb niet bepaald spijt van
deze aanschaf zullen we maar zeggen :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool:

Mocht iemand de komende tijd de Ejfel in duiken dan vergeet mij vooral
niet mee te nemen :oops: ;)  hahaha

Bij dezen een paar fotootjes waarvan 1 inclusief pitspoes is  :mrgreen:

Desmo-devil

Mooie Bike, en nog mooiere pitspoes  :mrgreen:

DeWitte

doe mij ook maar die foto met die pitspoes en hou die motor heel braggelear :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Mooi!
veel plezier er mee.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

thedutchrockstar

Zo, kreeg je die er gratis bij?
Ziet er goed uit hoor :mrgreen:
Ja ja die motor ook
2 wheel madness

Yvil

Danke danke,

Ik had het natuurlijk kunnen weten dat de motor op de tweede plaats zou komen op deze manier  :mrgreen: ;)