Hoofdmenu

MFL Nieuwjaarsborrel 2008

Gestart door suzuki-girl, 19 november, 2007, 18:13:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

stress-keeten blijven we toch zeker weg :yes6rs: :yes6rs:, beetje leuke bruine kroeg(-en) waar je niet perse hoeft te schreeuwen om met elkaar te lullen??  ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 11 december, 2007, 19:57:13
stress-keeten blijven we toch zeker weg :yes6rs: :yes6rs:, beetje leuke bruine kroeg(-en) waar je niet perse hoeft te schreeuwen om met elkaar te lullen??  ;)


of gelijk moeten gaan meppen, dan hadden we een jaar of 15 geleden moeten gaan :mrgreen:
Smells like rubber

Donné

Sju nog net neet truk vaan vakantie :dunno:
beep beep

Jor

Volgens mij zit ik dan nog in Parijs.....  :shock:
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Schmetzke

Citaat van: Jor op 14 december, 2007, 15:52:59
Volgens mij zit ik dan nog in Parijs.....  :shock:

Dan kom je maar wat eerder terug  :shock:

WhomBom

img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke


B-Witch

eeeeh, als we bij Reitz friete willen eten moeten we wel erg vroeg bij elkaar komen.
Het is daar al om 19.30 sende schluss. :shock:
Toevallig dat ik dat vandaag van een vriend van een medewerker van daar hoorde ;)
19.00 uur restaurant dicht, en 19.30 hele kraam dicht of zoiets :?
Trouwes ik wist ook niet dat het mooswief een standbeeld daar is (kom nooit in Maastricht eigenlijk), en het lijkt me ook niet bevorderlijk om op straat in de kou op elkaar te gaan wachten...
Mss toch iets anders uitzoeken dan maar??
You may own the bike, but the bike possesses you.

Rookie

Indien er zich geen bijzonderheden voor doen zijn Ramona en ik ook van de partij.

Bianca

#69
Citaat van: Suzuki-Girl© op 15 december, 2007, 19:39:10
eeeeh, als we bij Reitz friete willen eten moeten we wel erg vroeg bij elkaar komen.
Het is daar al om 19.30 sende schluss. :shock:
Toevallig dat ik dat vandaag van een vriend van een medewerker van daar hoorde ;)
19.00 uur restaurant dicht, en 19.30 hele kraam dicht of zoiets :?
Trouwes ik wist ook niet dat het mooswief een standbeeld daar is (kom nooit in Maastricht eigenlijk), en het lijkt me ook niet bevorderlijk om op straat in de kou op elkaar te gaan wachten...
Mss toch iets anders uitzoeken dan maar??

Ja dwars stelde voor gewoon wat op het vuistje te eten, toen leek het mij wel handig om gewoon voor die tent af te spreken. Ze zijn al om 19.00 dicht ja.. lijkt me ook wat erg vroeg dan... Naast Reitz ligt wel nog een pizzeria? Da Geppetto heet die tent en is tot 24.00 open.. Ben er zelf nog nooit geweest, maar van horen zeggen is het een gezellige tent met goede pizza's..

DeWitte

Citaat van: Bianca op 16 december, 2007, 16:43:28
Citaat van: Suzuki-Girl© op 15 december, 2007, 19:39:10
eeeeh, als we bij Reitz friete willen eten moeten we wel erg vroeg bij elkaar komen.
Het is daar al om 19.30 sende schluss. :shock:
Toevallig dat ik dat vandaag van een vriend van een medewerker van daar hoorde ;)
19.00 uur restaurant dicht, en 19.30 hele kraam dicht of zoiets :?
Trouwes ik wist ook niet dat het mooswief een standbeeld daar is (kom nooit in Maastricht eigenlijk), en het lijkt me ook niet bevorderlijk om op straat in de kou op elkaar te gaan wachten...
Mss toch iets anders uitzoeken dan maar??

Ja dwars stelde voor gewoon wat op het vuistje te eten, toen leek het mij wel handig om gewoon voor die tent af te spreken. Ze zijn al om 19.00 dicht ja.. lijkt me ook wat erg vroeg dan... Naast Reitz ligt wel nog een pizzeria? Da Geppetto heet die tent en is tot 24.00 open.. Ben er zelf nog nooit geweest, maar van horen zeggen is het een gezellige tent met goede pizza's..

doen we dat toch.  :thumbsup: :thumbsup:
Pizzzzzzzzzzzzzzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa  :worship-cool:

http://www.dageppetto.nl/ :cool: sjek de menukaart :mrgreen:

Heb ff teruggerekend, reserveren voor een man of 25-30 is altijd zat?
Wie belt er ffkes? Wel allemaal aan 1 grote tafel toch? :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Ik moet helaas verstek laten gaan :cry: familie verpichtingen :-X   :twisted: bij ons is het van begin december tot en met half januari niks anders als verjaardagen, ik word er helemaal gestoord van :twisted:
Smells like rubber

DeWitte

Citaat van: Steefke™ op 16 december, 2007, 19:31:44
Ik moet helaas verstek laten gaan :cry: familie verpichtingen :-X   :twisted: bij ons is het van begin december tot en met half januari niks anders als verjaardagen, ik word er helemaal gestoord van :twisted:

jammer, stuur je vrouw maar :mrgreen:

maar eeuh, hoe laat? tegen een uur of 19-19:30uur eten?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Rond half 8 eten ja had ik ook gedacht  :yes6rs:

Ik vind het prima ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Ook ik kom niet naar de "borrel"...hou niet zo van pizza en pasta. :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009