Piaggio MP3 opvolger BMW C1?

Gestart door DeWitte, 20 november, 2007, 19:12:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte



Populaire driewieler nu ook in overdekte versie. De driewielige Piaggio MP3 slaat vooral in Italië goed aan. In Nederland is hiervan nog geen echte sprake maar met de huidige boost in de verkoop van motorscooters kan hierin snel verandering komen. Vooral deze versie met dak zou best eens hoge ogen kunnen gooien. BMW gooide enige jaren geleden de handdoek in de ring omdat de C1, een overdekte motorscooter, niet goed verkocht werd, een lot dat ook de soortgelijke Benelli Adiva beschoren was. Echter, het lijkt erop dat de tijden veranderen en nu ook de Noordelijke landen massaal overstappen op motorscooters, een trend die in het zuiden van Europa al jaren aan de gang is. Het argument dat Nederland hiervoor te koud en nat zou zijn wordt door dergelijke overkapte scooters immers ondervangen!

Bron: Piaggio
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

#1
rollator met een dakkie :-X
Smells like rubber

Schmetzke

Citaat van: Steefke™ op 21 november, 2007, 19:19:31
rollator met een dakkie :-X

Hendig vet zo'n ketel  :worship-cool: 

Je zou er eens mee moeten rijden, je mening slaat compleet om  :yes6rs:

Dakje ziet natuurlijk niet uit, ma soit..

SuzukiLimburg

Ik vind hem ook super cool.
Dat dak je is minder maar dat zet je er ook alleen op als het weer minder is. Als het lekker weer is haal je het eraf, want zo te zien kan dat zonder problemen.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

B-Witch

Citaat van: SuzukiLimburg op 22 november, 2007, 12:07:21
Ik vind hem ook super cool.
Dat dak je is minder maar dat zet je er ook alleen op als het weer minder is. Als het lekker weer is haal je het eraf, want zo te zien kan dat zonder problemen.

:rofl: en als het dakje eraf is, lijkt ie op een scootmobiel, zonder mandje :rofl:

Ik vind er maar niks aan :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

@Nippon

best leuk spul  ;)


alleen wil ik hiermee geen vrachtauto inhalen  :shock:

heeft iets weg van een paraschut  :schater: ik denk dat je opstijg  :mrgreen:

B-Witch

Citaat van: BoxerQ op 22 november, 2007, 18:10:12
best leuk spul  ;)


alleen wil ik hiermee geen vrachtauto inhalen  :shock:

heeft iets weg van een paraschut  :schater: ik denk dat je opstijg  :mrgreen:

Mss dat je dat lukt als je Red Bull ipv benzine gebruikt :rofl:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Suzuki-Babe

In Sittard rijd een oudere versie van zo'n ding rond.
Lijkt me echt eens leuk om daarop te rijden.

Hoe dat is in de bochten enzo.
or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!

DeWitte

volgens mij kan dat ding alleen rechtdoor :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Dit ding kan mega hard door de bochten door de grip op 2 wielen. Dit is gewoon een vernuftig staaltje techniek. Alleen daarvoor zou ik al ene willen hebben.
Pas nog ene gezien op Business Park Stein.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Schmetzke

Citaat van: SuzukiLimburg op 23 november, 2007, 11:54:40
Dit ding kan mega hard door de bochten door de grip op 2 wielen. Dit is gewoon een vernuftig staaltje techniek. Alleen daarvoor zou ik al ene willen hebben.
Pas nog ene gezien op Business Park Stein.

Klopt! Het lijkt wel alsof je eindeloos grip hebt aan de vookant.. Dit is niet "zomaar een driewieler.."

crazy j

een leraar bij mij op school heeft zo'n piaggio mp3 ( zonder dak dan)
ik vindt het best wel lollig uit zien  :twisted:
living the life the way it comes

DeWitte

Citaat van: Schmetzke op 23 november, 2007, 11:56:59
Citaat van: SuzukiLimburg op 23 november, 2007, 11:54:40
Dit ding kan mega hard door de bochten door de grip op 2 wielen. Dit is gewoon een vernuftig staaltje techniek. Alleen daarvoor zou ik al ene willen hebben.
Pas nog ene gezien op Business Park Stein.

Klopt! Het lijkt wel alsof je eindeloos grip hebt aan de vookant.. Dit is niet "zomaar een driewieler.."

al es mee gestuurd dan? als je ut zo ziet denk je (ik dan) dat je er geen hoek mee om kan?
Hoe werkt dat dan?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away