De productie van de bontjas

Gestart door Schmetzke, 09 december, 2007, 16:58:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Schmetzke

Die achterlijke debielen moesten ze zelf martelen op een pijnbank

http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?video=fur_farm&Player=wm&speed=_med

Echt afschieten die gasten  :guns:

DeWitte

Wrom??

schijnt ook verboden te zijn om mensen af te schieten (of   :-X ) hoor  :yes6rs:
en persoonlijk vind ik dat ffkes ietwat erger dan een beest dat erom gefokt word om als bontjas te eindigen  :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Uhm.... hallo... dat beest leefde nog toen ze hem van zn huid stripten, waar gaat dat over?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Steefke™

Volgens mijn zijn we te vroeg uit de middeleeuwen gestapt, toen werd er nog gevierendeeld. Lijkt me best een goede oplossing voor deze gasten, maar dan wel met vier TLR's of VTR's of 996's of vergelijkbaar materiaal.
Smells like rubber

Diddl

Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

Bianca

Citaat van: Dwars® op 09 december, 2007, 17:42:11
Wrom??

schijnt ook verboden te zijn om mensen af te schieten (of   :-X ) hoor  :yes6rs:
en persoonlijk vind ik dat ffkes ietwat erger dan een beest dat erom gefokt word om als bontjas te eindigen  :roll:

:?

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 09 december, 2007, 17:42:11
Wrom??

schijnt ook verboden te zijn om mensen af te schieten (of   :-X ) hoor  :yes6rs:
en persoonlijk vind ik dat ffkes ietwat erger dan een beest dat erom gefokt word om als bontjas te eindigen  :roll:

:shock: Dus jij vind het normaal dat een dier levend gevilt wordt, Lekker manneke ben jij.  :evil:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Ik vind dit het meest walgelijke dat ik hier op het forum gezien heb tot nu toe....
Vandaar dat ik me ook afvraag of dit hier wel thuis hoort...  :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

#8
Citaat van: QuattroFrits op 09 december, 2007, 22:32:30
Citaat van: Dwars® op 09 december, 2007, 17:42:11
Wrom??

schijnt ook verboden te zijn om mensen af te schieten (of   :-X ) hoor  :yes6rs:
en persoonlijk vind ik dat ffkes ietwat erger dan een beest dat erom gefokt word om als bontjas te eindigen  :roll:

:shock: Dus jij vind het normaal dat een dier levend gevilt wordt, Lekker manneke ben jij.  :evil:

doe toch niet zo naiëf man  :dunno:, alsof dit het ergste is wat er gebeurt op deze aardkloot: Mensen (zelfs ouders), mishandelen en misbruiken kinderen tot de dood, laten ze verrekken van de honger en de meesten wenden dan hun hoofd af en jij hebt het over een beest, dat idd niet al te vriendelijk geslacht wordt: daarom ga je toch geen mensen afschieten??  :banghead4rv: want daar reageerde ik op:  :roll: :roll:  Wou je weten hoe jouw karbonaadje wordt bereid? of het konijn voor de kerst?  je was al vegetariër??

edit: ondanks dat ik de discussie wel aardig vind, hoort dit hier thuis???  :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

d'r Blieje

Citaat van: Dwars® op 10 december, 2007, 07:52:44
Citaat van: QuattroFrits op 09 december, 2007, 22:32:30
Citaat van: Dwars® op 09 december, 2007, 17:42:11
Wrom??

schijnt ook verboden te zijn om mensen af te schieten (of   :-X ) hoor  :yes6rs:
en persoonlijk vind ik dat ffkes ietwat erger dan een beest dat erom gefokt word om als bontjas te eindigen  :roll:

:shock: Dus jij vind het normaal dat een dier levend gevilt wordt, Lekker manneke ben jij.  :evil:

doe toch niet zo naiëf man  :dunno:, alsof dit het ergste is wat er gebeurt op deze aardkloot: Mensen (zelfs ouders), mishandelen en misbruiken kinderen tot de dood, laten ze verrekken van de honger en de meesten wenden dan hun hoofd af en jij hebt het over een beest, dat idd niet al te vriendelijk geslacht wordt: daarom ga je toch geen mensen afschieten??  :banghead4rv: want daar reageerde ik op:  :roll: :roll:  Wou je weten hoe jouw karbonaadje wordt bereid? of het konijn voor de kerst?  je was al vegetariër??

edit: ondanks dat ik de discussie wel aardig vind, hoort dit hier thuis???  :roll:

Nee, hoort hier niet thuis, maar nu je toch bezig bent....

Verwijzen naar andere miststanden gaat mij altijd te ver!
Ik mag jou op je bek slaan want ergens anders wordt er wel iemand vermoord? Dus mag jij mag niet klagen, je leeft toch nog!

Ik lust ook een carbonaatje, een kippebout. Zie liever dat er gebruik wordt gemaakt van gefokt bont ipv doodgeknuppelde zeehondjes. Maar je kunt die beesten toch wel op een (helemaal verkeerde term, ik weet het) diervriendelijke manier doodmaken.
Blieve lache...8)

DeWitte

je moet wel goed lezen :?: ik verwees naar een andere "misstand" omdat de "straf" voor deze 1e misstand het "afschieten" van mensen noodzakelijk zou zijn> Andersom, wat doen we dan met mensen die nog ergere dingen doen? doodschieten en daarna nog eens ophangen? :roll:

en idd hoort hier niet thuis :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: Dwars® op 09 december, 2007, 17:42:11
en persoonlijk vind ik dat ffkes ietwat erger dan een beest dat erom gefokt word om als bontjas te eindigen  :roll:

En dat beest weet dat, en dat is van te voren met dat beest afgesproken :yes6rs:, dus waar zeurt ie over ?  :banghead4rv:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

zeker, staat in z'n contract :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

d'r Blieje

#13
Citaat van: Dwars® op 10 december, 2007, 08:27:59
je moet wel goed lezen :?: ik verwees naar een andere "misstand" omdat de "straf" voor deze 1e misstand het "afschieten" van mensen noodzakelijk zou zijn> Andersom, wat doen we dan met mensen die nog ergere dingen doen? doodschieten en daarna nog eens ophangen? :roll:

en idd hoort hier niet thuis :yes6rs:

Ik heb nog s goed gelezen...

Citaat van: Dwars® op 09 december, 2007, 17:42:11
Wrom??

schijnt ook verboden te zijn om mensen af te schieten (of    ) hoor 
en persoonlijk vind ik dat ffkes ietwat erger dan een beest dat erom gefokt word om als bontjas te eindigen 

Dit komt een beetje anders over, het LEEST alsof je het niet zo'n plobleem vind. Maar snap nu wat je wilde zeggen schrijven.
Blieve lache...8)

Schmetzke

Citaat van: Bianca op 09 december, 2007, 22:29:47
Citaat van: Dwars® op 09 december, 2007, 17:42:11
Wrom??

schijnt ook verboden te zijn om mensen af te schieten (of   :-X ) hoor  :yes6rs:
en persoonlijk vind ik dat ffkes ietwat erger dan een beest dat erom gefokt word om als bontjas te eindigen  :roll:

:?

Indd  :banghead4rv: