Interantional Racing Show Luik, 1, 2 en 3 februari 2008

Gestart door DeWitte, 16 december, 2007, 07:01:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Zal op 1, 2 en 3 februari 2008 zijn eerste editie beleven

De International Racing Show van Luik zal op 1, 2 en 3 februari 2008 zijn eerste editie beleven. Het concept van dit evenement is heel eenvoudig: de gemotoriseerde sporten toegankelijk maken voor een breed publiek.Van Formule 1 tot WRC, van MotoGP tot Motocross, via Karting en Supermotard, alle wagens en moto's die schitteren in de verschillende nationale en internationale kampioenschappen kunnen door duizenden bezoekers van dichtbij bewonderd worden. De International Racing Show laat de toeschouwers volop deelnemen aan de actie. De simulators laten iedereen toe voor even koning van de race te worden terwijl de pilotagedemonstraties op twee en vier wielen iedereen al even snel met beide benen terug op de grond brengen...
De International Racing Show vindt plaats in de 'Halles des Foires in Luik'. Halles des Foires de Liège | Quai de Wallonie, 6 | B - 4000 Liège
De show is open op vrijdag 1 februari van 16u tot 20u, zaterdag 2 februari van 10u tot 20u en zondag 3 februari ten slotte van 10u tot 19u.

De toegang voor kinderen jonger dan tien is gratis, een kind van 10 tot 18 betaalt 10€. De prijs voor volwassenen bedraagt 12€.

Bron: Honest.nl 



mss wel grappig om daar samen naar toe te gaan? van hieruit 20 min rijden en es wat anders dan carnaval vieren?

Ik zou dat spul wel eens willen zien van dichtbij :yes6rs: wie gaat er nog meer mee? :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

#1
Citaat van: Dwars® op 16 december, 2007, 07:01:21
Zal op 1, 2 en 3 februari 2008 zijn eerste editie beleven

mss wel grappig om daar samen naar toe te gaan? van hieruit 20 min rijden en es wat anders dan carnaval vieren?

Ik zou dat spul wel eens willen zien van dichtbij :yes6rs: wie gaat er nog meer mee? :worship-cool:



mss wel leuk ja, ik laat wel wat weten. Een kennis van me zal ook wel mee gaan.
Smells like rubber