De productie van de bontjas

Gestart door Schmetzke, 09 december, 2007, 16:58:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yvil

Het is maar mijn persoonlijke mening maaruh van mij mag je bijvoorbeeld die gast wat je op de achtergrond hoort
lachen rustig dezelfde behandeling geven als dat beestje krijgt... Zou ik geen minuut van wakker liggen.

Maar goed, zoals ik al zei schreef, ieder zijn eigen mening...

d'r Blieje

Ben het daar wel mee eens hoor! Ik weet zelfs al waar ik zou beginnen met het stropen van z'n velletje  :evil:
Blieve lache...8)

Bianca

Citaat van: Dwars® op 10 december, 2007, 07:52:44

doe toch niet zo naiëf man  :dunno:, alsof dit het ergste is wat er gebeurt op deze aardkloot: Mensen (zelfs ouders), mishandelen en misbruiken kinderen tot de dood, laten ze verrekken van de honger en de meesten wenden dan hun hoofd af en jij hebt het over een beest, dat idd niet al te vriendelijk geslacht wordt: daarom ga je toch geen mensen afschieten??  :banghead4rv: want daar reageerde ik op:  :roll: :roll:  Wou je weten hoe jouw karbonaadje wordt bereid? of het konijn voor de kerst?  je was al vegetariër??

edit: ondanks dat ik de discussie wel aardig vind, hoort dit hier thuis???  :roll:

De mensen die kinderen en dieren mishandelen mogen ze van mij allemaal afschieten :yes6rs: Hop weg ermee! Opgeruimd staat netjes :yes6rs:

Schmetzke

Citaat van: Dwars® op 09 december, 2007, 17:42:11
Wrom??

Wrom??? Simpel toch, kwaad met kwaad bestrijden. Zo'n gast zouden ze moeten vastzetten, maar dat kost teveel geld wat zo'n ziek figuur dus echt niet waard is.

@Nippon

kep gekkere dingen gezien  :shock:

B-Witch

Nog niemand op het idee gekomen waarom zo'n animal rights organisatie zulke filmkes op Internet laat circuleren????

Die dieren in kwestie zijn toch al dood en die mannen wss hebben hun straf al gehad.. (tenminste als deze dieren rechten organisatie echt ergens voor staat)
Dit filmke hoe shocking ook: is niet meer en niet minder een manier om aan geld te komen..... :cry:
Zieltjes winnen, en donaties krijgen.... helaas.

En ik blijf erbij: zoiets hoort echt niet op een motorforum thuis  :oops:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Motzippaldy

Citaat van: Suzuki-Girl© op 10 december, 2007, 17:29:12

Dit filmke hoe shocking ook: is niet meer en niet minder een manier om aan geld te komen..... :cry:
Zieltjes winnen, en donaties krijgen.... helaas.   :yes6rs:  :banghead4rv:


Proud on the South  

Diddl

dit topic is gewoon te ziek voor worden kan er niets aan doen zo denk ik erover
dat dieren ervoor gefokt worden ok dieren worden voor zoveel dingen gefokt maar maak dan wel op een normale manier een einde aan hun leven en niet zo
ik heb het filmpje nog niet eens afgekeken vond het gewoon te gruwelijk voor worden
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

Yvil

Citaat van: diddl TL-R op 10 december, 2007, 22:23:27
ik heb het filmpje nog niet eens afgekeken vond het gewoon te gruwelijk voor worden

Ik geloof dat ik geen 10 sec heb gezien voordat ik het afzette (meteen na het knuppelen
was het voor mij genoeg). Wat best frapant is want filmpjes van ongelukken en andere
gruwelijke dingen kijk ik rustig over mn dampende pizza zonder ook maar iets van eetlust
te verliezen... Voor mij is het van groot belang of het iemands eigen fout/schuld is, het
buiten menselijke macht ligt en of iemand het verdiend.
Aangezien dit allemaal niet van betrekking is op deze arme beestjes kon ik het echt niet
aanzien en hoef ik het m'n vriendin al helemaal niet te laten zien (heeft een dierenzaak).

Joepie1958

Ik heb het 1,5 minuut uitgehouden :shock:
Dit is belachelijk, pure dieren-mishandeling, doe het dan goed en sla ze in één keer dood. :(
Dieren levend villen, dat is gewoon niet nodig, 't zijn gewoon sadisten die zoiets doen, zoals al gemeld:
die lui op de pijnbank en vierendelen :-X  (zonde om daar je motorbanden aan te verslijten)
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Mounty

Ik heb het filmpje nog niet gezien...maar..:
Onnodig pijnigen vind ik zielig voor die diertjes, nergen voor nodig. Geef ze wat gas o.d. en ze zijn in luttele seconden dood.. Het schijnt (k'heb een nertzenfarm in de buurt..) dat er soms gekozen word om levend te villen omdat dan de pels/vacht beter cq mooier blijft..hoe wat waar weet ik ook niet, heb ik ook maar gehoord. Ook een konijn laat je niet te snel doodbloeden...dan smaakt ie beter. Vind het maar niks dat die beesten pijn word gedaan maar eet er met de kerst geen stuk konijn of reerug minder om..

Denk dat jullie mods hier een eind aan moeten brijen en op slot doen want..nee dait hoor niet op een motorforum thuis. Mischien op de site van de Stichting Instandhouding Schaamluis of dergelijke ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

hehe :-X, op verzoek

Breien  :yes6rs:


wij er een


aan :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away