SuperSingle, zo doe je dat!

Gestart door Schmetzke, 20 december, 2007, 11:23:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

karz

wat heet er toch eine boevekop he ;)

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Hakinnen

Citaat van: karz op 05 maart, 2008, 22:44:28
wat heet er toch eine boevekop he ;)



yeah ..haj het al in de gaten..vandaar dat de "bad-ass" oakley neet op ging

dat mot..luuj met eerlijke gezichten zin neet te vertroewe ..
bovendeen...chicks dig that terroristlook..miljaar

Desmo-devil

rete cool fietske Hakki. Kom binnenkort eens live kijken !

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: Desmo-devil op 06 maart, 2008, 07:04:05
rete cool fietske Hakki. Kom binnenkort eens live kijken !

ik kom mee, die aanrijding wil ik wel eens zien :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: Desmo-devil op 06 maart, 2008, 07:04:05
rete cool fietske Hakki. Kom binnenkort eens live kijken !

Ik heb hem al over het kontje mogen aaien  :mrgreen:
:worship-cool: :worship-cool:
Smells like rubber

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 06 maart, 2008, 12:43:17
:-X :mrgreen:
neet hakki he :oops: ich bedoel stamperke  :mrgreen:
Smells like rubber

Hakinnen

#39
oja..ff update hiero

Stamperke" heeft zijn eerste circuitdag achter de rug en ik ben tevreden..liep erg goed (al kwam ik op het rechte stuk zwaar snelheid tekort) en megafun om mee te rijden.. superlicht sturend en je kunt echt megamega laat remmen ermee. Moet alleen iets doen om het trillen van het blok (geen balansas en bovendien zonder rubbers in het frame) te absorberen ,want na een 20 minuten rijden had ik beide handen zwaar aan het tintelen. Toch maar zoveel mogelijk in de rubber gaan monteren en dikke foam handvaten kopen. Miljaar..trilt dat fietske. en wat een kabaal..klinkt als een "grote"! hahaha.
Maar goed..alles heeft het goed gedaan ,alles is heel gebleven en "t deed" wat ik ervan verwacht had dus ben zeer tevreden.

reserve cilinderke is weg voor op te boren,
de nieuwe flatslide carb is terug van bij "Topham vergaserservice" uit germania en netjes in orde gezet

heb verder een coole voorvork op de kop getikt voor den stamper.  factory-racevorkje uit een TZ250 compleet met Nissin racetangen..weliswaar een oudje en bovendien aan revisie toe maar ben er mee bezig en uiteindelijk zal ie weer "like new"  zijn.

alles bij elkaar heb ik voor als het seizoen om is weer e.a klaar liggen ter montage en uitwisseling

Grote probleem blijft de gewichtreductie (met name de velgen zijn te zwaar)  zit nu met 2/3 liter brandstof op exact 105kg rijklaar en wil persé onder de 100kg.  Hetgeen echter niet gaat lukken..kan er echt niks meer vanaf halen..alles wat er op zit heeft een noodzakelijke functie.  en delen vervangen voor lichtere delen is een illusie in het geval van "nog 5 kg eraf" omdat bijvoorbeeld lichte velgen meer geld kosten dan ik ter beschikking heb voor het fietske..

goed..was het weer ..voorlopig staat den stamper weer op zijn vaste plekkie in het sleutelkot..we zien wel weer wanneer ie weer mag stampen..

paddockpiccie van croix



oja..ik zoek een setje kroonplaten..met zowel boven als beneden 52mm diameter..
moeilijk te vinden
indien iemand wat weet...ff mailen


de yamaha 686 supermono heb ik ff mee gereden..gewoon hier thuis..lag al bijna op mijn plaat ermee.
megasnelle 1pitter op koude slicks en "andersom " schakelen hetgeen ik niet gewend ben..
cool ding..komen echte serieuze klappen uit
verder niks meer aan gedaan..is rijklaar en in orde maar ben nog het frame en brug aan het poetsen en er moet eigenlijk fijn nieuw kuip+ zit-werk op" ..wil die echt mooi hebben

fietske heeft een nico bakker TZ frame e.d , zijn er maar 3 van en ik wil die netjes op bouwen,. zal echter op het gemakkie moeten want aangezien er wat onderhouds kosten aan mijn bus zijn, me sinds vanmorgen waarschijnlijk een megabekeuring te wachten staat voor "veel te hard" met de U96 paso en ik zoonlief beloofd heb om ff op een neer te knallen naar Monza komend weekend voor de SBK wat ook weer de nodige knaken kost aangezien we daar niet de "hollenders" gaan uithangen he..alez gaat weer ne dure maand worden vrees ik


maar alez..boeie..tijd zat.. kump good

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: Dwars® op 04 mei, 2008, 21:25:52
van wee is dea SM Hakki?

van aprilia  :yes6rs:  :mrgreen:











van "maurice van de camping"..
cool dink waal..althans er klonk waal erg cool

Hakinnen

update:

Citeer3 Rennen auf dem Nürburgring am 22. Juni 2008
08.00 Dauerprüfung Gruppe 1 Kl 4+5+6+7 Serie 80 min
09.25 1. Zeittraining Motobike + German Supermono 15 min
09.45 Dauerprüfung Gruppe 2 Kl 1+2+3+8 Serie 80 min
11.10 2. Zeittraining Motobike + German Supermono 15 min
11.30 Sprint Klasse 6 + 7 Serie 17 min + 2 Rd
12.05 Sprint Klasse 5 Serie 17 min + 2 Rd
12.40 Sprint Klasse 4 Serie 17 min + 2 Rd
13.15 Rennen 1 Motobike + German Supermono 17 min + 2 Rd
13.50 Sprint Klasse 3 + 8 Serie 17 min + 2 Rd
14.25 Sprint Klasse 2 Serie 17 min + 2 Rd
15.00 Sprint Klasse 1 Serie 17 min + 2 Rd
15.35 Rennen 2 Motobike + German Supermono  17 min + 2 Rd
16.10 Prüf- und Einstellfahrten 140 min
18.30 Ende Veranstaltung
Fahrtzeiten Serie pro Klasse 110 min
Motobike 90 min
Prüf- und Einstellfahrten 140 min
Gesamtdauer der Veranstaltung 10,5 Stunden

Fahrerliste
2+3 Rennen auf dem Nürburgring am 22. Juni 2008
Pos.#GSA #GMC         NAME, Vorname     Fahrzeug                  Ort Klasse
01 [70] 70                  ACHENBACH, Rainer  Pami BMW Bimota  (  D) Quotshausen   SM
02 [31] 35                  BURGENER, Hausi     Gilera Saturno          (CH)                     CM
03 [30] 20                  DE LEEUW, Hans      Yamaha XT 350        (NL)                       CM
04 [4] 40                    HANHOFF, Jan          Yamaha SZR 760      (D)                        SM
05 25                        HENDRIKS, Wim        Yamaha Tigerente       ( D) Ratheim      SM
06 [32] 61                 JAENSCH, Oliver         Yamaha SR500          (D) Dortmund       CM
07 [81] 81                 LINNEPE, Gerald         Norton                         (D)                      CM
08 [28] 62                 MATT, Christian            Gilera Saturno (           CH)                   CM
09 26                     MEIJER, Stefan            BRS Cagiva (NL)        Stein                 SM
10 [17] 16                 MUIJSERS, Jan            Gilera Saturno (NL)      Brockuizenvorst   SM
11 [37] 37                 PFEIFFER, Lutz           Bimota BMW (D)           Fünfhausen         SM
12 [14] 19                 REUVEKAMP, Mark       MuZ Skorpion             (NL)                    SM
13 [62] 22                 SCHÄFE, Gero             MuZ Skorpion (             D)                      SM
14 [13] 14                 SCHOUREN, Bart         RGV-DR750 (NL)           Swalmen             SM
15 [69] 55                 SCHOUREN, Frank       RGV-DR750 (NL)            Reuver               SM
16 [33] 33                TABORSKY, Robin        Tigcraft TY400R (D)           Aachen              SM
17 [65] 60                WARNEKE, Cord          Velocette (D)                   Bremen             CM
18 [7] 21                  WESTERHEIDER, Jan   MuZ Skorpion                (D)                   SM
19 [9] 39                  ZIPFEL, Christian        Yamaha SZR                   (D)                  SM
Stand: 17.06.2008
©2008/06 GSA – German Supermono Association


loat gaon , loat gaon..volle gaaaz mit dee raceknien!  :twisted:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Smells like rubber