SuperSingle, zo doe je dat!

Gestart door Schmetzke, 20 december, 2007, 11:23:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Hakinnen

#45
hop!  :mrgreen:

de "stamperke" heaf heeeel hel motte renne oppe nurnburgrink..es heaf zelfs flinke blaare oppe veut noe..



allemaal goed gegaan..superweekend gehad, droog gebleven, erg toffe baan.
twee trainingen en twee races gereden in een heel divers en vol startveld, alles heelgehouden ook. was wel goed moe na afloop en het fietske heeft echt op zijn "tandvlees" gereden (zeer zeker het blokje) maar....zeer tevreden dus.
verslagje (met hopelijk wat actie foto's ) volgt later wel weer.

Binnenkort blokje ff eruit nemen , krijgt een fijn nieuw zuigertje en veerkes, de inlaat van de kop wordt ff opnieuw gedaan en het geheel wordt ff gevlakt door iemand die daar heel wat meer verstand van heeft dan hakki.
Hoop nog voor Hockenheim ietsje meer vermogen te hebben en moet iets aan de kuip doen want ik kom er net niet genoeg achter gekropen en zit teveel in de rijwind.

next events: 
-Gsa supermono hockenheimring (mit de yammie 686 / of toch met de "stamperke"? aangezien de Yam686 in de "dikke" supermono klasse moet lopen ik en daar geen punten heb, in de kleine <500cc klasse wel. )
-Gsa supermono Dahlemer Binz   (mit de yammie 686 en de "stamperke")



de standj in het kampioensjap  :yes6rs:  :mrgreen:

yammie ben ik serieus klaar aan het maken nu..



kump good, sjuus varuh, SuperMono RULES!   ;)


Steefke™

Smells like rubber

DeWitte

coole Fork plakplaatje: wil ik ook hebbe :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Kump dat 686 blok van ne raptor af? Ich zoat ff google. Zou her zonder veul aanpassingen auch onder ne wr passen.
Smells like rubber

Hakinnen

Citaat van: Steefke™ op 08 juli, 2008, 08:11:18
Kump dat 686 blok van ne raptor af? Ich zoat ff google. Zou her zonder veul aanpassingen auch onder ne wr passen.

is eigenlijk een 660 yammie blok..en die worden geloof ik ook in Raptors gebruikt ja
de 686cc komen doordat er een 102 wiseco hoog compressie zuiger inzit en om die te kunnen gebruiken werd de boring van de cilinder naar 102mm gebracht
het vorige blok had zelfs een boring van 104mm waarmee de cilinderinhoud op 723cc (dacht ik)  kwam

ik zou zo'n blok niet onder iets gebruiken wat ook af en toe het zand inmoet..te zwaar en standaard te weinig vermogen. wil je het snel maken is dat blok wel een goede basis. echter , het snel maken kost wat geld aan de onderdelen en je moet iemand hebben die het voor je doet (een zuigerke erin vrotten kunnen we allemaal wel he..maar een kop / inlaat optimaliseren is specialistenwerk)..daarna moet je 'm niet te snel maken (nogmaals..die blokken kunnen naar ruim 75 pk en das heel veel voor een 1 pitter in een SM of zo) want dan gaat ie kapot (carters scheuren gewoon open en de oliepompen houden het niet meer bij met allerlie ellende als gevolg)en blijft ie kapot gaan..


Steefke™

Om gewoon wat op de straat te tuffen is het ook iets te prijzig, maar ik vind het wel leuk om te weten waar zo'n blok zijn oorsprong heeft en hij is opgebouwd. :cool: Je weet wel hoe dat gaat je hoord of ziet iets vervolgens komen er allemaal dingen in je op. :-X Ne Yammie is SM trim zou me overigens ook wel kunnen bevallen. :worship-cool:
Smells like rubber

Joepie1958

Netjes, een vijfde plaats in zo'n startveld :mrgreen: :mrgreen:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Hakinnen

#52
hop..ff kleine update hiej

de yamaha TZ686 supermono is verkocht..wegens geine tied en budget veur gans seizoen onk supermono varuh
bin wier gegange mit "stamperke" en vaar af en toe ermit..
sjuus truk van 3 daag racen in duutsland.

oppuh piccie.
de stamperke mito mono tijdens testdaag in spa-franco karting twee waeke geleje



oppuh foto hiejonger..de #8 Stamperke in actie gisteren tijdens de eesjte manche..



kort verslaagske

iig..alles good gegange, heel sjiek gevaruh doa, het blif een aparte ervaring om op een vleegveld (DMSB Flugplatz rennen Dahlemer Binz) te varuh en wedstrijd varuh is echt veul sjieker dan geweun circuit riejuh.

Det geveul in de opwermrunde es ste wits det ste dalik oppuh startgrid steis.  en dan het moment sjuus veur de start, es de lamp op rood steit en de wits det er dalik op greun geit en det alles veur dich , neave diech en achter diech net zo snel wilt startuh des dich en dan "GREUN"..volle gaaz, doorsjakele, euveral um dich hear anger motors en dan mit zien allen gaon aanremmuh veur de eesjte bocht en dan positie numme, lien keeze en gaaz erop..boh. das echt zoe sjiek..zal waal kommuh omdet ze bitteke gespannuh bis of alles waal good geit mit dee start.
koos er bie de start van de tweede manche zelfs die wat neave mich stinge achter mich laotuh en eine veur mich eroet remmuh..hahahaha..waal sjiek



Haj netjes getraind oppuh vriedig , gooje vrie training gehad, rustig aan gedaon.
daonoa twee gooje kwalificaties gehad.. tusje miene snelste tied in de 1ste kwalificatie en mien snelste tied in de 2de kwalificatie zoat slechts 4/10de seconde dus dach echt det de stamperke neet mie heller koos.  waor 1.26 nog get.

stong vriedig waal metien "te kiekuh" van de snelheid van de top van de ONK classics..miljaar die men kinnuh varuh en goan dus echt hel he..boh..die gaon bienao net zoe snel (ca 1.03 doa ) es de top onk supermono en das dus echt hel.

Alez..
bin Zaoterdig in de eesjte manche 8ste gewooruh bie ONK classic 500 / GSA mono (klasses reeje samuh in ein startveldj ) en toch 2 seconden van de kwalificatie tied aafgevaruh...noa ne 1.24, alez..neet gek mit ne 400cc eincilinderke , waor waal blie ermit.

, 2de manche neet gefinisd, ne steun van de oetlaot demper waor los getrild (ja..dee stamper is ne mono en mono's doon ..trilluh, erg trilluh ) en ich haj van te veuruh een ietsiepietsie klein haorscheurke gespot in het stukske rubber leiding tussjuh de rempomp en het remreservoir en det zinde mich neet echt.  dus..nao een rundje of 7/8 in de 2de manche beslotuh om neet door te varuh en oet de race te goan..zoat op det moment weer urgus in een 7de  / 8ste positie in mien klasse. maar alez..beater verstendig zin en oet de race goan.

enige minpuntje veur michzelf waor det ich in de eesjte manche get onzeker waor soms..bie een blauw vlag situatie sjuus veur de chicane,,
dan veurs ste dao..en geis full speed op dee chicane aan ..en door dee chicane is maar ein lien in principe..
en dan zits ste mit de naas oppuh tank , gaaz vol opuh en oppuh lien veur de chicane aan te snieje en dan opins krigs ste sjuus veur het rempunt een blauw vlag..es tekuh det er ne snellere achter dich kump dee langs wilt..
en in mien geval wis ich dan det dat de "kop" van het veld waor.. 4/5/6 ONK riejuhrs die echt veur de euverwinning en de puntuh varuh..
en dan krigs ste die vlag en dan wits ze det ze goan kommuh..en dan heurs ze ze aug en veuls det ze kommuh..en er is maar ein lien..door die chicane..wo stich neet vanaaf kins en dee ganse kopgroep dee diech op een runj geit zettuh..mot dezelfde lien door de chicane hubbuh...pfffff..
boh..det waor waal soms uh...bitteke uh..intimiderend

maar good, alles is good gegange en gans gebleve, de moto's en belangrieker veer zelf aug.. dus bin zeer tevreje

Dit joar vaar ich neet meer  op circuit bie de mono's .Anger joar bin ig er zeker weer bie dao..
weit nog neet womit en mejsien zelfs in een anger  klasse maar bin er zeker bie..super evenement dao.
megagezellig, sjieke lokatie en racen in officele klasses in ne toffe sfeer.

DeWitte

cool versljaagske Haki, me mot op dea brommert geen kuipje? dea dikke bulles van dich is ja neet zoe aerodynamisch es te mesjien dinks/hoops? Mit kuip kin ste mesjien ooch veurin mitrieje?

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: Dwars® op 30 augustus, 2009, 16:21:04
cool versljaagske Haki, me mot op dea brommert geen kuipje? dea dikke bulles van dich is ja neet zoe aerodynamisch es te mesjien dinks/hoops? Mit kuip kin ste mesjien ooch veurin mitrieje?



joA.mot eigenlik een klein stuurkuupke op..
veurig joar twee keer mit een topkoep gevaruh
maar het wirk neet..omdet ich neet achter det kuupke pas
es de koep erop zit, kom ich neet leeg genog mit mien bovenlichaam en bulles en zit de ongerkentj van miene helm teage de bovenkantj koeproet aan..
det fitske is geweun erg klein..en ich bin er te lank veur.
hub aug probleme mit hel aanremme noa ca 20 minute varuh..
doordet het dink zoe klein is zit ich nogal opgevouwe en kin ich mien erm neet strekke bie het aanremmuh mit es gevolg det ich noa 15-20 varuh last hub van opgepompte ongererm ..
mot contstant alle remkrachten mit mien erm opvange en noa ca 20 minuten is het wiet gedaon dan

boeie..
dan maar geine koep he..

ich vaar toch maar mit veur de lol

ennuh..veurin varuh geit neet lukkuh , doaveur hub ich het lef neet mie en bovendien pk's (lees: geld) te weenig..
maak mich allemaol geine ruk oet, es ver maar lol hubbuh he..
Er waor doa ne gast mit ne 40.000 euro NCR milona Ducati..dee zien rempunt veur ne bepaalde bocht loag zeker 50 meter eerder es mich op det simpel mono racerke van een paar euro.  das lol hubbuh he  :mrgreen:

ich zek maar zoe.. hel goan mit ne 1098 en 180 pk oppuh rechte stukke is neet moeilijk  :-X

;)