Weekendje weg: de mooie Moezel editie

Gestart door suzuki-girl, 04 januari, 2008, 20:10:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 30 april, 2008, 09:08:16
Ik ben al blij als ik uberhaupt mee kan.

Als het niet anders is ga je maar met het koektrommeltje, of......... je laat P rijden.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Citaat van: Dwars® op 30 april, 2008, 09:08:16
Ik ben al blij als ik uberhaupt mee kan.

Ik hoop het toch, we hebben nl een goeie voorrijder nodig  :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: QuattroFrits op 30 april, 2008, 10:41:03
Citaat van: Dwars® op 30 april, 2008, 09:08:16
Ik ben al blij als ik uberhaupt mee kan.

Als het niet anders is ga je maar met het koektrommeltje, of......... je laat P rijden.  :yes6rs:

luister ik vertrouw mijn vrouw desnoods met een 40 tonner: maar ik stap daar nooit achterop oppe moto: ondanks dat ze goed kan sturen  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 30 april, 2008, 16:02:24
luister ik vertrouw mijn vrouw desnoods met een 40 tonner: maar ik stap daar nooit achterop oppe moto: ondanks dat ze goed kan sturen  :yes6rs:

Dus je vertrouwd haar niet of............je bent bang bij iemand achterop.  :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Citaat van: QuattroFrits op 01 mei, 2008, 09:56:07
Citaat van: Dwars® op 30 april, 2008, 16:02:24
luister ik vertrouw mijn vrouw desnoods met een 40 tonner: maar ik stap daar nooit achterop oppe moto: ondanks dat ze goed kan sturen  :yes6rs:

Dus je vertrouwd haar niet of............je bent bang bij iemand achterop.  :roll:

ja :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

hoelang moet je dan met dat verband lopen ?? of duurt de revalidatie zo lang ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

verband is er al vanaf, vlgd week de hechtingen deruit en wss kan ik dan zeer snel de andere (li) hand laten doen.
de klachten (re) zijn al zo goed als weg, trouwens. Dus herstel is voorspoedig, alleen het krachtverlies is fors in de duim.
Je merkt dat goed als je iets wil oprapen wat net ff wat zwaarder is dan een pintje (want dat lukt alweer inmiddels :mrgreen:)
ff afwachten dus: ik kan nu nog niet zeggen of ik mee kan (zelf rijden) tegen die tijd, Ik zal me haasten met beter/sterker worre :D
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Helaas ik moet mij en mijn vrouw afmelden: donderdag 5 juni wordt ik aan mijn linkerhand geopereerd: Ik had nog geprobeerd om het te verschuiven tot na dat weekend, maar dan moest ik bijna 1 maand langer wachten. Sorry Dame en Heren, volgende keer beter: maar zelf goed mobiel worden heeft ffkes mijn voorrang.

Voorstel: als jullie op de terugweg van de moezel hier allemaal op de koffie komen en bij mooi weer mss zelfs aan de BBQ? kan ik iig van de sterke verhalen genieten :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

#83
 :cry: Dat is echt jammer...helaas...  :cry:
Kan er inkomen dat je voor je gezondheid kiest, maar nu zit ik alleen als vrouw tussen de mannen..
Had nog zo gehoopt op ruggesteun van P.. :?
Igg, het groepje wordt klein.
Mss dat er een ander stel is dat nog mee wil?
De kamer is geboekt, dus als er nog iemand anders is die graag met partner meewil, laat maar horen.
Voorlopig kan ik ook nog niet zeker zijn of Didl-TLR meegaat, hoe en wat, dat moet hij zelf maar even aangeven  ;)
Dus nu gaan mee:

Herr Tod,
Ndagh,
Varaderos,
Didll-TLR (niet zeker)
Mr.Kawa en Suzuki-girl.

En ow ja Dwars, dat aanbod voor koffie cq BBQ dat is geen slecht idee  ;)

You may own the bike, but the bike possesses you.

Motzippaldy

Citaat van: Suzuki-Girl© op 08 mei, 2008, 11:17:22
maar nu zit ik alleen als vrouw tussen de mannen..

Ik zit graag alleen als man tussen vrouwen  :cool:
Proud on the South  

B-Witch

Nog 2 nachtjes slapen en dan is het zover, het moezelweekendje.
Ik zelf had gedacht om Vrijdag bij de grensovergang bij elkaar te komen, en vandaaruit via de binnenwegen richting de Moezel af te zakken.
Verzamelen rond een uur of 10 had ik in gedachten???

nou laat maar horen, wat jullie willen ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Varaderos

Prima, Heb je al een route uigestippeld, en is die beschikbaar voor de TomTom?  :yes6rs:
Motorcycling is not a crime

B-Witch

Citaat van: Varaderos op 04 juni, 2008, 13:33:32
Prima, Heb je al een route uigestippeld, en is die beschikbaar voor de TomTom?  :yes6rs:

Nee :oops: ik heb nog geen route uitgestippeld, ga ik vanavond even doen ;)

Trouwens, rij jij vanuit Aelse met Mr.Kawa en mij mee richting grens?
Laat dan ff weten waar we je moeten oppikken ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Vanuit Aelse richting de grens is ongeveer 1 km  :P   :yes6rs:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Hakinnen

Citaat van: karz op 04 juni, 2008, 16:07:38
Vanuit Aelse richting de grens is ongeveer 1 km  :P   :yes6rs:

das noa de moozal maan..neet noa bokriek  :mrgreen: