Ride 4Fun , 5th edition Zaterdag 13 September 2008

Gestart door DeWitte, 10 januari, 2008, 18:09:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Zoals de meesten weten organiseer ik elk jaar samen met nog een paar :-D  mensen de Ride 4Fun. Dit jaar voor de 5e keer en nodig jullie allen, als jullie een mooie cabrio of een andere exclusieve auto/oldtimer hebben, dan ook van harte uit om mee te doen.  8) De nieuwe webpage http://www.ride4fun.nl is online, aanmelden met je auto is vanaf vandaag dan ook weer mogelijk voor de 5e editie op zaterdag 13 September 2008. Gratis inschrijven voor deze geheel verzorgde dag voor de autoliefhebber met het hart op de juiste plek. Een groot lint cabrio's en exclusieve auto's door het limburgse heuvelland. Bekijk de foto's van de vorige editie op http://www.ride4fun.nl

info
CiteerRide 4Fun 5e editie 2008  zaterdag 13 September



De Ride 4Fun, een toerrit met exclusieve en speciale auto's om onze speciale (gehandicapte) gasten de dag van hun leven te bezorgen. Een speciale dag voor onze speciale gasten, kijk bij de foto's naar de dolgelukkige gezichten. Waarbij zelfs de weergoden ons de voorgaande edities goed gezind waren.



Attendeer ook uw autovrienden op dit werkelijk uniek evenement. Vul snel en eenvoudig het inschrijvingsformulier in. Graag willen wij iedere inschrijver op het hart te drukken om ons als organisatie te ondersteunen in ons streven en dus uw inschrijving als definitief te beschouwen.

Met vriendelijke groet namens de organisatie Ride 4Fun

Hub Scheepers (Dwars)                                           
info@Ride4Fun.nl 

bron Ride 4Fun
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Diddl

ik vind het super dat iemand zoiets doet

maar volgens mij heb ik deze man al eens gezien  :yes6rs:

Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

QuattroFrits

Citaat van: diddl TL-R op 10 januari, 2008, 23:36:45
ik vind het super dat iemand zoiets doet

maar volgens mij heb ik deze man al eens gezien  :yes6rs:



Komt mij inderdaad ook wel bekend voor.  :twisted:

Opsporing verzocht of zoiets ??  ;)

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

SuzukiLimburg

Geweldig initiatief.
Als we dan niet met vakantie zijn kunnen wij onze cabrio wel beschikbaar stellen.
Ook nog motorpiloten nodig?
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

Citaat van: SuzukiLimburg op 11 januari, 2008, 10:39:01
Als we dan niet met vakantie zijn kunnen wij onze cabrio wel beschikbaar stellen.

niet te lang wachten met inschrijven! vol is echt vol, heb nl  :mrgreen: maar  :mrgreen: vergunning voor 100 auto's  :cool:
daarbij moet ik er zeker van zijn dat iemand die inschrijft ook echt komt, snap je?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

ndagh

Dwars met jouw toestemming zou ik dit bericht willen plaatsen op www.autoforum.be
Enkele leden hebben hier mooie en exclusieve auto's. oa Lambo Diablo, Lambo LP640 cabrio, Porsche 911 Turbo Cabrio RUF, Porsche Cayman, TVR Tuscan

DeWitte

Graag gert, heel graag
Citaat van: ndagh op 11 januari, 2008, 13:15:33
Dwars met jouw toestemming zou ik dit bericht willen plaatsen op www.autoforum.be
Enkele leden hebben hier mooie en exclusieve auto's. oa Lambo Diablo, Lambo LP640 cabrio, Porsche 911 Turbo Cabrio RUF, Porsche Cayman, TVR Tuscan

Graag gert  :yes6rs:, heel graag  :worship-cool: :worship-cool:


toppie :thumbsup:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Citaat van: Dwars® op 11 januari, 2008, 11:33:59
Citaat van: SuzukiLimburg op 11 januari, 2008, 10:39:01
Als we dan niet met vakantie zijn kunnen wij onze cabrio wel beschikbaar stellen.

niet te lang wachten met inschrijven! vol is echt vol, heb nl  :mrgreen: maar  :mrgreen: vergunning voor 100 auto's  :cool:
daarbij moet ik er zeker van zijn dat iemand die inschrijft ook echt komt, snap je?


Gezien de vakantie kunnen we niet garanderen dat we dan kunnen dus kunnen we beter ook niet inschrijven.
Sowieso als het zo hard gaat met inschrijven dan heb je ons ook niet per sé nodig en kun je beter exclusievere auto's erbij hebben.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

nee hoor, iedereen mag mee doen, wie het eerst komt die maalt het eerst uiteraard. En de ervaring leert dat cabrio's (maakt niet uit wat) de voorkeur voor onze gasten hebben boven "gesloten" exclusieve auto's. Een golf cabrio is dan ook nog handig, want dan kan een eventuele begeleider ook nog mee. Maar ik moet wel zeker zijn van aanmeldingen zoals je begrijpt, mss tegen die tijd dat jij zekerheid hebt neem dan even contact op, mss is er dan net iemand afgevallen, zou zo maar kunnen nietwaar?  ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Hub,

Nog interesse in een Chevrolet Chevelle Malibu ?
De chauffeur, een collega van mij die ook toevallig Frits heet, wil wel rijden als ook zijn vrouw mee mag.
Is een amerikaanse cabriolet uit 1968.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Citaat van: QuattroFrits op 16 januari, 2008, 17:32:10
Hub,

Nog interesse in een Chevrolet Chevelle Malibu ?
De chauffeur, een collega van mij die ook toevallig Frits heet, wil wel rijden als ook zijn vrouw mee mag.
Is een amerikaanse cabriolet uit 1968.

Top Frits  :worship-cool:, zijn vrouw is ook van harte welkom :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 16 januari, 2008, 17:36:18
Citaat van: QuattroFrits op 16 januari, 2008, 17:32:10
Hub,

Nog interesse in een Chevrolet Chevelle Malibu ?
De chauffeur, een collega van mij die ook toevallig Frits heet, wil wel rijden als ook zijn vrouw mee mag.
Is een amerikaanse cabriolet uit 1968.

Top Frits  :worship-cool:, zijn vrouw is ook van harte welkom :yes6rs:

Ik stuur je morgen zijn mail adres, heb ik op het werk laten liggen. ( ik word al wat ouder.)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Citaat van: QuattroFrits op 16 januari, 2008, 17:40:29
Citaat van: Dwars® op 16 januari, 2008, 17:36:18
Citaat van: QuattroFrits op 16 januari, 2008, 17:32:10
Hub,

Nog interesse in een Chevrolet Chevelle Malibu ?
De chauffeur, een collega van mij die ook toevallig Frits heet, wil wel rijden als ook zijn vrouw mee mag.
Is een amerikaanse cabriolet uit 1968.

Top Frits  :worship-cool:, zijn vrouw is ook van harte welkom :yes6rs:

Ik stuur je morgen zijn mail adres, heb ik op het werk laten liggen. ( ik word al wat ouder.)

dat ie zich gewoon ff aanmeld op www.Ride4Fun.nl  ;) :D , dan krijg ik alle benodigde info van hem en zijn auto via een formuliertje binnen :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.