Capirossi test de GSV-R 2008

Gestart door DeWitte, 09 december, 2007, 07:24:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Op Phillip Island met Bridgestone banden . Toen Rossi zijn rondjes draaide op de Bridgestone's, en Stoner vocht met de Ducati GP 8, werkte Suzuki rustig verder aan aan de GSV-R 2008, aan de andere kant van de wereld . Op Phillip Island reed Loris Capirossi 27en 28 november zo'n 200 ronden op het circuit van Phillip Island. Als voorbereiding op de tests in Januari in Sepang. De gereden ronden hadden v.n.l als doel de electronica en aerodynamica op een hoger nivo te tillen. Voor Suzuki erg belangrijk, omdat Phillip Island altijd een moeilijk circuit is geweest voor Suzuki.



Het gevoel met de GSV-R is prima, we wachten nog op de nieuwe motor welke we uitgebreid gaan testen in Sepang Het Chassis gaf nog wat stabiliteits problemen in erg snelle bochten, wat ook te wijten was aan de harde wind, en vuil op het circuit wat achter was gebleven na een race met historische auto's. De nieuwe V-4 is al aan de tand gevoeld door Nobuatsu Aoki in Japan. We zijn nu op zoek naar wat extra topvermogen wat niet ten koste moet gaan van het lage toerengebied, aldus Capirossi



bron GPONE
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Chris Vermeulen en Loris Capirossi en de rest van het Rizla Suzuki team zijn aanstaande donderdag te vinden in Maleisie waar de preparatie van de motoren start voor het komende race seizoen. De ingenieurs uit Hamatsu hebben de winter nuttig gebruikt om de eindeloze reeks data te analyseren, verwerken en in de juiste banen te leiden om de GSV-R te maximaliseren. Chris vermeulen die nu het derde seizoen in de MotoGP klasse ingaat zegt: " Tijdens de laatste tests in 2007 hebben we al veel progressie geboekt, en de samenwerking van het team is erg goed. Dit wordt een belangrijk jaar in mijn carierre en wil mezelf erg goed voorbereiden voor de eerste confrontatie dit seizoen." Loris Capirossi: "Ik voel me nu beter thuis op de Suzuki en de problemen met " bocht uit acceleratie" hebben we goed onder de knie gekregen tijdens de laatste tests in 2007, ik ben erg ongeduldig om weer in het zadel van de GSV-R te kruipen. Het is niet eenvoudig te tegenstanders te verslaan, want alle teams hebben hard gewerkt en de motoren verbeterd. Maar we zijn ervan overtuigd dat we de juiste papieren in ons bezit hebben voor het komend seizoen.



Bron: motoblog
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

dit zijn wel volgens mij 2 verschillende motoren, atlhans 2 verschillende kuipen :yes6rs: let op de verschillen in de "vouwen", luchtinlaat en de kuipruit :?

Citeer
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

#3
Fotoshop  :lol: