Der Jorg ist nicht mehr.............

Gestart door DeWitte, 25 januari, 2008, 17:15:33

Vorige topic - Volgende topic

DeWitte

Der Jorg ist nicht mehr :shock:  :shock: kreeg ik vanmiddag gelijk te horen toen ik per toeval langs de nieuwe HG winkel aan "grunerweg 93 Aachen" aan kwam met het koekblik. Denk nog duh :shock: zijn die verhuisd? waarom weet ik daar niks van?  :? :? ( de grunerweg ligt achter de "gasbollen, vlakbij Tivoli) dus Benz daar op de parking en naar binnen.

Achter de toonbank stond een serie verse gladjanussen, bedoel van die gladde verkopers, die niet zoals "mijn generatie" verkopers, Jorg bijv die in een oud vet-pak met zijn oude Guzzi V7 naar het werk reed, maar waarvan nu de getunede/gepimpte vw-gti's voor de deur geparkeerd stonden  :cry: :? :( Jezus is dit de toekomst?  Waar je vroeger voor een peuk ff langs, nee zelfs om reed en altijd wel een biker trof om mee te ouw hoeren over motoren, juist ja, nu van die C&A types die ook motorkleding en spul mogen verkopen. Zelfs in Duitsland schijnt daar dus geen wet tegen/voor te zijn. Wat mij betreft "standrechtlich erschiessen":  :guns:

Was der Jorg ist nicht mehr, arschlog dacht ik nog? :evil: ? ist der Jorg tod? Nein, der arbeited hier nicht mehr der lebt wohl, was het antwoord van Arschlog nr 1. Sie durfen sich ein katalog mitnehmen  :roll: Ich wil kein katalog, ich wil ein biker wie Jorg. :cry: Mja Jorg was niet zakelijk genoeg :( bedoel dat wist ik wel want hij was altijd wel te porren voor in mijn geval, diverse leuke sponsordeals. Toen ik hem vertelde van de Ride 4Fun kwam ie gelijk met 25 stuks Zwarte hemden/Teamkleding voor de Ride 4Fun, want zoiets doen voor gehandicapten vond ie geweldig. Ben ook eens samen met hem bij de opening in Aken geweest van een Bikerclubhuis van een "locale MC" waar gehandicapte kinderen konden kamperen. :cool:  Ook bij reclamaties deed Jorg nooit lastig, "tauschen wir um" zei ie alleen maar. Terwijl hij mij vorig jaar eens opbiechte dat hij veel voor zijn rekening nam om klanten tevreden te houden en ondertussen was ie daardoor bijna falliet :cry: Niet zakelijk, niet modern en waarschijnlijk ook niet representatief genoeg voor HG, idd Jorg was niet van deze tijd, maar een paar Relikwiën, zoals hij mogen we toch nog wel achter een toonbank hebben  :yes6rs: Bedoel zou het zelfde zijn als bij Notten in brunssum opeens een verkoper in pak met stropdas achter de teek zou staan en een bord met "verboden te roken".

Jorg Zindorff, onlosmakelijk verbonden met Hein Gericke Aachen. De lange slungel met het lange rooie haar en de lange rooie baard, tot voor kort "inhaber" van Hein Gericke Aachen. Voor mij was hij jaren lang een vaste factor en een "richtig sympathischer Deutscher" met het "motorHERZ" op de juiste plek. :worship-cool:

Ik weet dat ie net over de grens in Belgie woont (vlakbij Aken)maar niet precies waar, ik ga er wel achteraan, kom ik hopenlijk achter.  :dunno: ???

Moet namelijk nog altijd "ein bier mit ihm trinken"  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

BMWhub

Dass ist schade dass er nicht mehr ist.
Heb het ook altijd heelgoed met hem kunnen vinden. Gaf altijd advies ook verkocht hij niets.  :eek:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

DeWitte

ik heb via Rene (die jonge jongen die met dat brilletje) die daar wel nog werkt, zijn mobielnr net gekregen. Gelijk gebeld uiteraard, maar hij nam niet op. ik heb hem maar een SMS gestuurd, dat ie zich snel ff moet melden.  :yes6rs:

jammer he dat van die vast waardes/factoren/relekwieën steeds meer verdwijnen? Of zou het aan ons/mij liggen dat we op de "oude dag" sentimenteel worre en dat soort gasten gelijk missen gaan ??? :?

Zal toch zeker nondeju niet? :roll: na??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Ikmoet er eens binnenlopen, ben er al een tijdje niet meer geweest.
Dat van de verhuizing was bij mij bekend, is voor ons zelfs iets dichter bij.
Als het personeel mij niet bevalt dan spijt het mij voor Gericke, maar dan hebben we altijd Louis nog of eventueel Polo.
Ik zie het nog wel, ofschoon ik het ook heel jammer vind van Jorg, was altijd een behulpzaam en zeer vriendelijke gast.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

eey, ie belde net vanuit Belsj. Leeft gelukkig dus nog :cool:. Hij heeft een nieuwe baan, waarbij ie de hele dag met een collega op de weg zit, tot in Bayern, en dat bevalt hem voorlopig prima. Heb met hem afgesproken dat we contact houden en snel een bakkie of pintje gaan doen.  :yes6rs:  :worship-cool:

Herr Tod

Dat is vlakbij de Polo dan? Met tante Louise op de hoek :schater:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

Motzippaldy

Ik ken hem ook  :worship-cool: maar HG & Polo zijn een paar jaren geleden overgenomen door een Amerikaans bedrijf en sindsdien is HG in mijn ogen veel slechter geworden  :evil:
Proud on the South  

DeWitte

klopt en die amerikanen zijn echte mafketels/idioten, alleen maar omzet/cijfers tellen en dan nog veel sterker dan bedrijven hiero :evil:. Jorg vertelde dat hij ook te kritisch was t.o. het management in Dusseldorf en dus toen het tegenzat mocht ie vertrekken na dik 17 jaar. En nou zitten daar van die C&A/2ehandsauto/mobieletelefoon/hypotheek/verzekerings-boeren waar je zaken mee kan doen.  :? verstand van moto's of motorrijders ? ho maar :roll: :(

Varaderos

Tja, dat zie je overal. de commersie, het snelle geld.
Service geld niet meer. jammer. Kan ie geen eigen zaak gaan beginnen ????  :lol:
Motorcycling is not a crime

DeWitte

ik had de indruk dat ie het er ff lastig mee had gehad dat ie zo aan de kant was gezet, maar nu wou hij voor die nieuwe baan echt gaan.
En daar kan ik mij ook wat bij voorstellen, soms heb je een zetje nodig om je weg te vinden.

ReBel

Citaat van: Dwars® op 25 januari, 2008, 19:56:02
verstand van moto's of motorrijders ? ho maar :roll: :(

Toch heb ik het met de genoemde René ook altijd goed kunnen vinden (dacht trouwens dat díe daar wat in de melk te brokkelen had :dunno:) die werkt er dus wel nog?

DeWitte

idd, René is ook wel ok, en naar ik van hem begreep, had ie nog veel sympathie voor zijn ex-baas Jorg, die had hem als student nl de kans daar gegeven. Hij kende mijn verleden met Jorg en gaf dan ook gelijk het mobiel nr door. Mja hij kon en wou niks zeggen over HG en dat is ook weer begrijpelijk: je bijt niet in de hand die je eten geeft. Toen was hij gewoon werknemer of hij nu hoger op de ladder geklommen is? ik durf het je niet zeggen...

Motzippaldy

Ben net daar geweest  :( het is nu meer een mode boetiek geworden dan een motor zaak  :shock:
Proud on the South  

DeWitte

onder het onderwerp
"To the flying dutchman"  :mrgreen:
kreeg ik onderstaand mail

CiteerHallo Hub,
wie versprochen hier nun meine mail Addresse.
Bin ab morgen auf vakantie in Bayern  bis Montag ein Mototreff.

Ich melde mich, wenn ich wieder zurück bin und dann treffen wir uns mal auf een koffie of Bier..
met vriendlijken Groeten
Jörg

:cool: :worship-cool:

als je er bij wilt zijn (a tribute to old timers?) meld je gerust hiero :yes6rs: mss lollig om met hem eens bij te kletsen?

Mounty

Citaat van: Dwars® op 02 juli, 2008, 05:59:17
onder het onderwerp
"To the flying dutchman"  :mrgreen:
kreeg ik onderstaand mail

CiteerHallo Hub,
wie versprochen hier nun meine mail Addresse.
Bin ab morgen auf vakantie in Bayern  bis Montag ein Mototreff.

Ich melde mich, wenn ich wieder zurück bin und dann treffen wir uns mal auf een koffie of Bier..
met vriendlijken Groeten
Jörg

:cool: :worship-cool:

als je er bij wilt zijn (a tribute to old timers?) meld je gerust hiero :yes6rs: mss lollig om met hem eens bij te kletsen?

ken m niet echt...kan/wil er toch bij zijn.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009