Het bekende OCC team valt uit elkaar !

Gestart door HD4ever, 03 februari, 2008, 10:35:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

HD4ever

Het lijkt erop dat Vinnie Dimartino en Cody Connelly van OCC een eigen motorzaak zijn begonnen en dat geschreeuw van 'senior' en zijn debiele zoons eindelijk spuugzat zijn. :twisted:
Het zou me niet verbazen als zij straks ook een eigen serie gaan krijgen. Veel gekker moet het niet worden.   :mrgreen:




De link naar hun zaak is: http://www.vforcecustoms.com/


grtz HD4ever.  ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

wie moet er dan nu de "vuile" klusjes bij OCC opknappen?  :-X strakke zet van deze heren om van het suc6 OCC een schijfje af te snijden :yes6rs:
maar of het suc6 van OCC daar minder om wordt? Denk het niet, de markante karakters (+koppen) het gescheld en geruzie in de Teutel-familie is net waarom ze boven het maaiveld uitsteken imo.

maar niet te min :cool: Go Vinnie, Go :thumbsup:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Toledo

Dat Rick niet meegaat, goeje plaatwerker
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Hakinnen

heb gisteravond ff gekeken naar OCC op discovery.
vindt er geen ruk aan wat ze bouwen..alhoewel , ze bouwen eigenlijk niks maar krijgen bijna alles aangeleverd en dan is het "bold on-plug'n play".  zelfs de blokken krijgen ze klaar aangeleverd.
als ik al zie dat ze met 2 man een los frame aan het tillen moeten om het te verplaatsen...
vindt ook het hele gedoe eromheen in die serie erg onbenullig..
heeft niks met motoren en nog minder met motortechniek en design te maken.  Ze maken "kunst op 2 wielen" naar hun gedachten en visie..niks mis mee als je er van houdt en het kan waarderen maar qua innovatief bezig zijn en pogen met motorfietsdesign en techniek bezig te zijn heeft het imo weinig om het lijf.


wil het niet afkraken of zo omdat ik toevallig niet gecharmeerd ben van hetgeen ze maken maar ik vindt slechts dat ze niks maken..ze bouwen motoren op zoals je een schaalmodel opbouwd..de dozen openmaken en erop zetten...

nuh...


geef me dan maar het programma van "london garage" of american hotrod" ..die bouwen tenminste iets..al behoort hetgeen zij maken bij de koekblikken.


Hakinnen

Citaat van: Toledo op 03 februari, 2008, 11:04:37
Dat Rick niet meegaat, goeje plaatwerker


hahahaha....alleen dat woord al.."plaatwerker" .
geeft het reeds aan.

een plaatwerker gebruik je bij auto's of amerikaanse motoren.
;)

HD4ever

#5
Citaat van: Toledo op 03 februari, 2008, 11:04:37
Dat Rick niet meegaat, goeje plaatwerker

Inderdaad jammer dat Ricky niet erbij is. Dat was pas een flinke aanwinst. :yes6rs:

En moeten ze dus op zoek naar nieuw personeel. Hier de advertentie.

Job Opening - "Master Bike Assembler"

OCC has an immediate opening for a qualified candidate who would be responsible for the following:

Final Assembly of Bike- must be able to assemble a bike from the ground up
We are looking for a professional chopper builder.   The candidate must have at least 2 years of experience in the chopper industry.  Prior work at other chopper shops a plus. Serious inquiries only please.  Benefits and 401K available.  Chance for advancement.

Please e-mail or send resume and if available pictures of previous work to the following:

Orange County Choppers
10 Factory Street
Montgomery, NY 12549


Ze krijgen wel blijkbaar steun van nog een vakman.

Special thanks to Nub (NUB GRAPHICS) www.nubgrafix.com
for desiginig our logo... and being so willing to give a helping hand.


Met Nubby voor de 'paintjob' wordt het in ieder geval erg mooi.  :worship-cool:

grtz HD4ever  ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

SuzukiLimburg

Zonder Vinnie wordt het helemaal moeilijk om nog motoren te maken, want alles wat ze niet uit dozen aangeleverd kregen en zelf gemaakt moest worden werd door Vinnie gemaakt en niet door Paul Junior.

En een tank in elkaar zetten zoals Rick dat doet is toch echt wel een vak apart, Ook al zit er verder weinig plaatwerk aan een motor. Ik doe het hem in ieder geval niet na.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Busaberke

Citaat van: Hakinnen op 03 februari, 2008, 11:06:30
ze bouwen eigenlijk niks maar krijgen bijna alles aangeleverd en dan is het "bold on-plug'n play". 

:stupid:

gewoon een stelletje media-geile egotrippers, that's it!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Steefke™

Citaat van: Busaberke op 04 februari, 2008, 08:46:42
Citaat van: Hakinnen op 03 februari, 2008, 11:06:30
ze bouwen eigenlijk niks maar krijgen bijna alles aangeleverd en dan is het "bold on-plug'n play". 

:stupid:

gewoon een stelletje media-geile egotrippers, that's it!

ben ik volledig met je eens, stelletje zakkenvullers.
Smells like rubber

DeWitte

Citaat van: Busaberke op 04 februari, 2008, 08:46:42
Citaat van: Hakinnen op 03 februari, 2008, 11:06:30
ze bouwen eigenlijk niks maar krijgen bijna alles aangeleverd en dan is het "bold on-plug'n play". 

:stupid:

gewoon een stelletje media-geile egotrippers, that's it!

mannen, da's tot voor 90% toneelspel, tel daar de MEGA-omzet in merchandise bij op en je hebt een bedrijf waar je U tegen kan zeggen. :yes6rs: Niet zo naïef wa?? :-X
Op dat suc6 (want het gaat nl niet om het bouwen van motoren, maar om HEEL goed verkopende TV te maken) en daarbij dus die merchandise bij op te tellen, kunnen wij (ik iig) alleen maar jaloers zijn. :yes6rs: Krek de Ludolfs, die zijn ook goed op weg om wereldberoemd te worden, of bijv. the bold and the beautiful / de gouden kooi / Peter R de Vries. Het slaat allemaal nergens op, maar het verkoopt, want wij kijken allemaal en vinden het amusant of 10x niks en ergeren ons eraan, en toch als je aan het zappen bent blijf je ff hangen want je wil wel mee blijven lullen met je collega's/familie/vrienden.  

dus...... :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: Dwars® op 04 februari, 2008, 10:56:42
Citaat van: Busaberke op 04 februari, 2008, 08:46:42
Citaat van: Hakinnen op 03 februari, 2008, 11:06:30
ze bouwen eigenlijk niks maar krijgen bijna alles aangeleverd en dan is het "bold on-plug'n play". 

:stupid:

gewoon een stelletje media-geile egotrippers, that's it!

mannen, da's tot voor 90% toneelspel, tel daar de MEGA-omzet in merchandise bij op en je hebt een bedrijf waar je U tegen kan zeggen. :yes6rs: Niet zo naïef wa?? :-X
Op dat suc6 (want het gaat nl niet om het bouwen van motoren, maar om HEEL goed verkopende TV te maken) en daarbij dus die merchandise bij op te tellen, kunnen wij (ik iig) alleen maar jaloers zijn. :yes6rs: Krek de Ludolfs, die zijn ook goed op weg om wereldberoemd te worden, of bijv. the bold and the beautiful / de gouden kooi / Peter R de Vries. Het slaat allemaal nergens op, maar het verkoopt, want wij kijken allemaal en vinden het amusant of 10x niks en ergeren ons eraan, en toch als je aan het zappen bent blijf je ff hangen want je wil wel mee blijven lullen met je collega's/familie/vrienden.   

dus...... :roll:

wij zijn niet naïef..
het volk dat het kijkt en het slikt als zoete koek..das naïef.
en ja..je hebt gelijk..de teutels doen het wat betreft commerce goed ja..
als tv SHOW is het dan wellicht geslaagd..voor diegenen die dat leuk vinden om te kijken..
qua motoren...tjsa...ik vindt het niks wat ze in elkaar schroeven maar dat is mijn mening en ik hou nu eenmaal niet van hetgeen zij maken..das een persoonlijke mening.
echter..ook objectief gezien laten ze weinig zien wat te maken heeft met motoren opbouwen..er zit 0 hedendaagse techniek, 0 innovatie in. Ze zijn voornamelijk goed in het begrip "totaly overdone"...
Imo pogen hun , motoren mooier te maken..op hun manier en voor de mensen die dat mooi vinden
als ze nu eens zouden beginnen met motoren beter te maken en dan een keer functie voor vorm zouden stellen..of nog beter...zowel functie als vorm zouden doen..dan hadden ze mijn aandacht.
tot dan vindt ik het qua technisch niveau hetzelfde als ne boer die zijn anno 1980 John Deere gaat oppimpen met ladingen chroom en metalflake spuitwerk... het mag dan in de boer zijn ogen wel geslaagd zijn..het blijft   hoe dan ook een technisch lachertje anno 2008..maar alez..als de boer het maar tof vindt en de koeien er ook blij mee zijn is de opzet geslaagd.

ieder het zijne


 

DeWitte

Citaat van: Hakinnen op 04 februari, 2008, 11:20:12
wij zijn niet naïef..

je zit nog in de ontkenningsfase?? :mrgreen:

maar ff serieus: een HD beter maken? die koop je toch om te showen :twisted:, en die Yanks (waarvan er een stuk meer zijn dan wij klompenontwerpers) die kopen dat massaal en vinden het prachtig. Die gaan massaal voor de vorm, bekijk je zelfs moderne auto's uit de states, Qua techniek en zeker ook afwerking houdt het toch ook niet over. Bekijk ff een Hummer en vergelijk dat (slecht gemaakt) hok nou es met een (technisch hoogstandje) zoals een nieuwe BMW X5 met een vette V8 of een Porsche Cayenne (die ook off-road nog es goed uit de voeten komt) 

Maakt toch niet uit want het (de TV-rechten en de merchandise) wordt toch verkocht ? Inderdaad ieder het zijne, maar het ontkennen van het (grote) suc6 van OCC op welk argument dan ook is een beetje naïef imo ;) de Fans als naïef beschouwen is dan ook "fehl am platz", we verwijten moto-GP fans toch ook niet de commercie erom heen.
Het is voor fans (OCC of Moto-GP) gewoon amusant/hobby/passie....

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

HD4ever

Citaat van: Dwars® op 04 februari, 2008, 11:34:07
Citaat van: Hakinnen op 04 februari, 2008, 11:20:12
wij zijn niet naïef..
je zit nog in de ontkenningsfase?? :mrgreen:

:laughing49so:

Waarom denken motorrijders toch, dat een Harley rijder is geintereseerd in het technisch beter maken van hun motor. "If it ain't broken, don't fix it"!!! Zolang dat ding je weer thuis brengt is het toch goed  :worship-cool:
Zij denken niet in termen van Brembo's, Kevlar, banden, stuur- en schokdempertjes, rijgedrag, en meer van dat gelul.  :-X
HD rijders willen eigenlijk gewoon een sterk, maar langzaam paard dat veel kan sjouwen. Voor de gein worden deze dan opgeleukt met een mooi zadel met wat blinkende knopjes en wat andere leuke meuk. Dat deden tenslotte vroeger de boeren ook met het tuig van de trekpaarden. :yes6rs:
Maar paarden moeten nu eenmaal dagelijks vreten, hebben veel verzorging nodig, moeten rusten, stinken en schijten alles onder. Verder hebben ze een grotere stal nodig dan een Harley. De keuze is dan gauw gemaakt, en kiest men noodgedwongen voor het ijzeren paard. :mrgreen:
Ik ken er zelfs die praten tegen hun Harley, als hij begint te bokken of weer eens door de hoeven zakt. Maar meestal beperkt zich dat tot een los 'hoefijzer'  :rofl:


Howdy partner !!  :mrgreen:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Hakinnen

Citaat van: HD4ever op 04 februari, 2008, 22:58:24
Citaat van: Dwars® op 04 februari, 2008, 11:34:07
Citaat van: Hakinnen op 04 februari, 2008, 11:20:12
wij zijn niet naïef..
je zit nog in de ontkenningsfase?? :mrgreen:

:laughing49so:

Waarom denken motorrijders toch, dat een Harley rijder is geintereseerd in het technisch beter maken van hun motor. "If it ain't broken, don't fix it"!!! Zolang dat ding je weer thuis brengt is het toch goed  :worship-cool:
Zij denken niet in termen van Brembo's, Kevlar, banden, stuur- en schokdempertjes, rijgedrag, en meer van dat gelul.  :-X
HD rijders willen eigenlijk gewoon een sterk, maar langzaam paard dat veel kan sjouwen. Voor de gein worden deze dan opgeleukt met een mooi zadel met wat blinkende knopjes en wat andere leuke meuk. Dat deden tenslotte vroeger de boeren ook met het tuig van de trekpaarden. :yes6rs:
Maar paarden moeten nu eenmaal dagelijks vreten, hebben veel verzorging nodig, moeten rusten, stinken en schijten alles onder. Verder hebben ze een grotere stal nodig dan een Harley. De keuze is dan gauw gemaakt, en kiest men noodgedwongen voor het ijzeren paard. :mrgreen:
Ik ken er zelfs die praten tegen hun Harley, als hij begint te bokken of weer eens door de hoeven zakt. Maar meestal beperkt zich dat tot een los 'hoefijzer'  :rofl:


Howdy partner !!  :mrgreen:


:worship-cool:

hahahaha...alez..ge brengt enkele standpunten waarmee je me volstrekt onder de tafel lult.
jullie hoeven die shit allemaal niet en kiezen bewust voor het product HD in zijn huidige vorm.
Goedzo! en ja , je hebt gelijk..zou het over paarden gaan zou ik ook een eenvoudig "belsj" trekpaard verkiezen boven een arabier..absoluut.  En een "riesbrenner"arabier kwam er al helemaal niet in.

:thumbsup:

Joepie1958

Ik zal 's solliciteren :D
want een van de belangrijkste zaken bij hullie :shock: nl. slap ouwehoeren daar ben ik ook wel goed in :mrgreen:
en die bouwpakketten in elkaar zetten, och, with a little help from your friends :worship-cool:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.