Limburg mega meeting

Gestart door De Kruik, 05 februari, 2008, 15:24:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De Kruik

Limburg Mega Meeting!!

Na het succes  van de eerste keer  vorig  jaar bij de meeting Het is alweer tijd voor de tweede editie " Limburg Mega Meeting".  Iedere motorrijd(st)er uit Limburg en daarbuiten is dan ook van harte welkom!

Op de parkeerplaats bij het Parkstad Limburg Stadion willen we er graag een traditie van maken iedere eerste zondag van April.
Op zondag 6 april vanaf 11 uur, is iedereen welkom, dus kom ook!

Deze post komt uit een ander  forum maar is zeker de moeite waard weet ook niet of er al iets van is vermeld op het  Motor Forum Limburg.
Komen zeker 100 aangemelde motoren, dus wordt spectaculair met zoveel motor rijders.

Tot ziens de kruik
----------Als je voortdurend gromt, heb je een honde leven----------

B-Witch

#1
Nee er was (nog) niks van vermeld hier.
Dat had ik willen doen na de Carnaval ;)
Iig de Mega Meeting is een samenwerking van andere fora hier in Limburg, en is voortgekomen uit de Mega Meeting van Motor-forum.nl.

Je kan je hier opgeven, en dan zorg ik ervoor dat je aanmelding bij een van de organisatoren terecht komt. ;)

Ik was iig van plan om te gaan  :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Yvil

Hey hallo,

ff een newby vraag: Wat moet ik me hier eigenlijk bij voorstellen???  ???

Lijkt me onderhand wel leuk om andere motorrijders te ontmoeten maar ik
ga natuurlijk niet naar de eerste de beste bijeenkomst  ;)

Grtz,
Yvil


B-Witch

Beste Yvil,
Zoals je kan lezen, er zijn al meer dan 100 motorrijders die zich hebben aangemeldt.
Dus dat zegt uiteraard al meer dan genoeg ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Desmo-devil

Hey Yvil, heeft niets met Newbe te maken ik snap er ook niets van. Dus er komen 100 motorijders
bij elkaar op een parkeerplaats en waarom moet ik me  daarvoor aanmelden?? Wat een wazig verhaal.
Kan ik ook op zondag naar de Biker-ranch rijden dan zijn er ook minstens 100 motorrijders en kan ik
tenminste ook nog een bratwurst mit pommes scoren.
Dus svp iets meer info graag anders schrijf ik het niet eens in mijn agenda.

@Nippon

WTF.... :shock:

weer 'n forum  :? "limburgrijders"  :dunno:

's ff zappen  :mrgreen:


DeWitte

Citaat van: Desmo-devil op 06 februari, 2008, 06:26:30
Kan ik ook op zondag naar de Biker-ranch rijden dan zijn er ook minstens 100 motorrijders en kan ik
tenminste ook nog een bratwurst mit pommes scoren.

je haalt me de woorden uit de mond Desmo: die "mega" meeting van vorig jaar stelde ook geen ruk voor.  :-X
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

vraag me wat die gasten daar allemaal doen  :shock:

er heen rijden,parkeren,gevaarlijk kijken,zien wie op z'n bek gaat en in de rij om te schijten en koffie  :roll:

je kunt beter naar 'n dierentuin gaan heb je meer lol  :mrgreen:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Kruik

Citaat van: Desmo-devil op 06 februari, 2008, 06:26:30
Hey Yvil, heeft niets met Newbe te maken ik snap er ook niets van. Dus er komen 100 motorijders
bij elkaar op een parkeerplaats en waarom moet ik me  daarvoor aanmelden?? Wat een wazig verhaal.
Kan ik ook op zondag naar de Biker-ranch rijden dan zijn er ook minstens 100 motorrijders en kan ik
tenminste ook nog een bratwurst mit pommes scoren.
Dus svp iets meer info graag anders schrijf ik het niet eens in mijn agenda.

Het is geen moet je kan natuurlijk ook gewoon bratwurst met pommes gaan eten op de biker ranch.
het is bedoeld voor diegene die wel willen



----------Als je voortdurend gromt, heb je een honde leven----------

Toledo

Citaat van: BoxerQ op 06 februari, 2008, 08:23:58
je kunt beter naar 'n dierentuin gaan heb je meer lol  :mrgreen:

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Desmo-devil

Citaat van: De Kruik op 06 februari, 2008, 09:43:36
Citaat van: Desmo-devil op 06 februari, 2008, 06:26:30
Hey Yvil, heeft niets met Newbe te maken ik snap er ook niets van. Dus er komen 100 motorijders
bij elkaar op een parkeerplaats en waarom moet ik me  daarvoor aanmelden?? Wat een wazig verhaal.
Kan ik ook op zondag naar de Biker-ranch rijden dan zijn er ook minstens 100 motorrijders en kan ik
tenminste ook nog een bratwurst mit pommes scoren.
Dus svp iets meer info graag anders schrijf ik het niet eens in mijn agenda.

Het is geen moet je kan natuurlijk ook gewoon bratwurst met pommes gaan eten op de biker ranch.
het is bedoeld voor diegene die wel willen

Vrijheid blijheid, maar wat ik niet begrijp is dat je moet inschrijven ??? Voor wat ?
Ik bedoel ben best wel in voor motor evenementen maar dan moet er wel "wat loos" zijn.
Kijk als we hier met zijn allen zeggen dat is een leuke ambiance om elkaar  van het forum
weer eens te zien en er een toerritje aan vast plakken dan klinkt het al heel anders.




BMWhub

Citaat van: De Kruik op 05 februari, 2008, 15:24:49
Limburg Mega Meeting!!

Na het succes  van de eerste keer  vorig  jaar bij de meeting Het is alweer tijd voor de tweede editie " Limburg Mega Meeting".  Iedere motorrijd(st)er uit Limburg en daarbuiten is dan ook van harte welkom!

Op de parkeerplaats bij het Parkstad Limburg Stadion willen we er graag een traditie van maken iedere eerste zondag van April.
Op zondag 6 april vanaf 11 uur, is iedereen welkom, dus kom ook!

Deze post komt uit een ander  forum maar is zeker de moeite waard weet ook niet of er al iets van is vermeld op het  Motor Forum Limburg.
Komen zeker 100 aangemelde motoren, dus wordt spectaculair met zoveel motor rijders.

Tot ziens de kruik


Als je naar de een of andere motorzegening met een beetje naam gaat zit je al snel boven de 100 bikers :mrgreen:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

DeWitte

ook niet aan mij besteed :-X 
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: Dwars® op 06 februari, 2008, 12:31:30
ook niet aan mij besteed :-X 

Gaat dit topic toch niet om?
Gaat er gewoon toch om dat mensen die het wel leuk vinden om zoiets te doen zo'n evenement aangereikt krijgen, erover kunnen lezen, just plain : info uitwisselen, zodat mensen zelf kunnen beslissen of ze het leuk vinden of niet om er aan deel te nemen...

Maar dat is alleen maar mijn mening, don't shoot the messenger :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.