Limburg mega meeting

Gestart door De Kruik, 05 februari, 2008, 15:24:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BMWhub

Als eens een echte mega meeting van bikers mee wilt maken kijk dan eens op de site  van "ace cafe"

http://www.acecafelondon.demon.co.uk/
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Mounty

Vorig jaar was de Limburg mega meeting op 1 April.
Ik ben met me dochter achterop erheen gereden via een kleine omweg om toch een stukje te kunnen mee rijden in de stoet van 100+ motoren. Op zich best leuk als al het overige verkeer je laat voorgaan omdat je aan die stoet deelneemt.
Op de parkeer plaats werden de motoren gestald en uiteraard bekeken. Ook leuk als je oude bekenden zomaar tegenkomt. Oud colega's en zelfs twee oude militaire dienst makkers. Je zag verschillende MC's cq Forum-bezoekers, o.a. LRT en uiteraard Motor-Forum.nl

Uiteraard waren er ook een paar die ff "ruig" wilde doen en wat wheely's etc demonstreerde. Ook iemand die ff liet zien dat een putdeksel glad kan zijn.... :yes6rs:

Bitubo was er ook met de kamikaze bus en stalde de tomaatjes buiten. Lieten ook nog ff horen hoe je een tomaat laat schreeuwen.

Op zich leuk om een uurtje om te krijgen. Als je honger of dorst krijgt is er Burgerking en iets van een gebakkraam bij hornbach.

Ik ga iig wel nog eens kijken...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009