wrom moet je aan een Duc meer sleutelen dan bij een normale brommert

Gestart door DeWitte, 15 februari, 2008, 18:15:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: Herr Tod op 15 februari, 2008, 18:11:37
Cool :cool: Wordt dit ook zo'n fiets die nooit klaar is? :mrgreen:

:rofl: staat er toch VET gedrukt op:  "DUCATI" (is italiaans voor never ending story) :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Je kan natuurlijk ook iedere avond voor de TV gaan hangen omdat er van die 13 in een dozijn
Varadero die in de garage staat toch niets te maken is. :mrgreen:

DeWitte

Citaat van: Desmo-devil op 16 februari, 2008, 10:19:07
Je kan natuurlijk ook iedere avond voor de TV gaan hangen omdat er van die 13 in een dozijn
Varadero die in de garage staat toch niets te maken is. :mrgreen:

ooooooooooooh vuile #$%^&* :mrgreen:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: Desmo-devil op 16 februari, 2008, 10:19:07
Je kan natuurlijk ook iedere avond voor de TV gaan hangen omdat er van die 13 in een dozijn
Varadero die in de garage staat toch niets te maken is. :mrgreen:


:spit:







:woohoo:

Hei wacht even, je vergeet wel even de major stage 1 upgrade naar gele koplampen en carbon knipperlichtmeuk ofziets :mrgreen:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

gut o gut, MR "iksleutelwelonderwegwantmeuitlatenflikkerenerspontaanvanmegareducatiaf" doet ook een duitje naast het zakje  :mrgreen: : Op Desmo heb ik dan wel daarentegen nog nooit hoeven wachten vanwege noodreparaties, :-X Ow nee, dat klopt niet, die ouwe Duc van um, had om de 50 km verse bougie's nodig :rofl:

schei toch oet euver dea Italiaanse strongs :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Citaat van: Dwars® op 16 februari, 2008, 17:27:02
gut o gut, MR "iksleutelwelonderwegwantmeuitlatenflikkerenerspontaanvanmegareducatiaf" doet ook een duitje naast het zakje  :mrgreen: : Op Desmo heb ik dan wel daarentegen nog nooit hoeven wachten vanwege noodreparaties, :-X Ow nee, dat klopt niet, die ouwe Duc van um, had om de 50 km verse bougie's nodig :rofl:

schei toch oet euver dea Italiaanse strongs :mrgreen:

Zeg zeg ... dat gebeurt de beste nog! :-X
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


karz

Dat ging om een noodophanging die ik zelf geconstrueert had met de kwaliteit van dien :mrgreen:  Omdat ik nog geen originele schetsplaten had

Niks met ducati te maken.

Domme uitspraak trouwens de topic title kun je niet staven, pure hearsay.

Mensen die zelf aan hun duc sleutelen zijn zowiezo een zeldzaam ras.

Ducati heeft wel lekkere korte onderhoudsintervallen zodat al die domme biggelaarfittesjisten trouw hun eurotjes om de 10000 km naar de dealer brengen. En waarom ook niet, ik denk dat zo'n 80% duc rijdt om status en het goed kunnen betalen, dus ook de biggelaareuro's.
Maar ook dat is niet te staven en pure hearsay.

Je kunt wel 100 topics openen om te zeveren over dit soort dingen, tis toch allemaal een beetje achterhaald imo, die merkenzever.
Oude ducs gingen vaak kapot, oude honda's ook. Die bol d'ors hadden de meeste waardeloze alluminium legering in die blokken die je maar kunt bedenken. Dus wat wil je nu. Dat we allemaal voor de zoveelste keer gaan steigeren en 'ons' merk gaan verdedigen ? Pfff

En het ging helemaal niet om italiaanse strons, eerder over mensen die hem voor een ventieldopje te wisselen naar de dealer brengen en daardoor na x jaar nog steeds met hetzelde boring ass crap hok staan, of mensen die er lol aan hebben om er iets aan te doen. Merk egaal.

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Diddl

respect voor de duc rijders sleutelen hoord erbij anders rij je geen duc dan reden ze een jap
maar aan een italiaan moet worden gesleuteld of het nou een duc of een alfa is het blijft hetzelfde
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

DeWitte

Citaat van: karz op 16 februari, 2008, 18:12:58
Dat ging om een noodophanging die ik zelf geconstrueert had met de kwaliteit van dien :mrgreen:  Omdat ik nog geen originele schetsplaten had

Niks met ducati te maken.

Domme uitspraak trouwens de topic title kun je niet staven, pure hearsay.

Mensen die zelf aan hun duc sleutelen zijn zowiezo een zeldzaam ras.

Ducati heeft wel lekkere korte onderhoudsintervallen zodat al die domme biggelaarfittesjisten trouw hun eurotjes om de 10000 km naar de dealer brengen. En waarom ook niet, ik denk dat zo'n 80% duc rijdt om status en het goed kunnen betalen, dus ook de biggelaareuro's.
Maar ook dat is niet te staven en pure hearsay.

Je kunt wel 100 topics openen om te zeveren over dit soort dingen, tis toch allemaal een beetje achterhaald imo, die merkenzever.
Oude ducs gingen vaak kapot, oude honda's ook. Die bol d'ors hadden de meeste waardeloze alluminium legering in die blokken die je maar kunt bedenken. Dus wat wil je nu. Dat we allemaal voor de zoveelste keer gaan steigeren en 'ons' merk gaan verdedigen ? Pfff

En het ging helemaal niet om italiaanse strons, eerder over mensen die hem voor een ventieldopje te wisselen naar de dealer brengen en daardoor na x jaar nog steeds met hetzelde boring ass crap hok staan, of mensen die er lol aan hebben om er iets aan te doen. Merk egaal.


Merkenzever? jong, kheb ut alleen afgesplitst om Desmo's topic "clean" te houden, en ik voelde aan me water dat JIJ er wel weer op in zou willen gaan :mrgreen: en btw ik heb een heel mooi ventieldopje :mrgreen: :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

#9
zucht..

heb het redelijk gehad hier.
alles waarom MFL zich ooit afscheide van LRT is hier nu ook aan het geschieden imo..
niet dat het wat uitmaakt want immers..wat je niet wilt lezen hoef je niet te lezen..

Zal wel aan mij liggen maar ik ga voorlopig weer ff verkassen naar de buitenlandse motorfora

mzzl

DeWitte

Jezus manne, ik ruimde alleen Desmo topic op  :yes6rs:

wel ff de humor er van in blijven zien: een grap weetenogwel, het leven is niet zo tragisch als je doet voorkomen: sjek je PB

gooi hier een slot op om nog meer hersenspinsels te voeden
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away