Hoofdmenu

Bandit mods

Gestart door Herr Tod, 05 oktober, 2005, 22:53:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Herr Tod

Klaar :mrgreen:











Alleen nog wat details afwerken zoals de kabels omleggen, kilometertellerkabel er op zetten, knipperlichten aansluiten enz.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


karz

:shock:  Ziet er ram strak uit  :thumbsup:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "karz":shock:  Ziet er ram strak uit  :thumbsup:

:stupid: denk al wat is die stil de laatste tijd: je zat/sliep dus in de garage :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Ik ben trost op jou jong  :worship-cool:  :worship-cool:  :thumbsup:



Maar alles goed met je USD vork  :?
Proud on the South  

Hakinnen

:worship-cool:  :worship-cool:

well done dude..

Voorvorkske okay? ...tuurlijk... 8)

WhomBom

Jagshemash



is nice!  8)
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Arrty

Respect! Echt super mooi gedaan!
oorlopig nog met de fiets :D

Schmetzke

Citaat van: "WhomBom"Jagshemash



is nice!  8)

:stupid:  :)}

Herr Tod

Danku danku :D Natuurlijk niet vergeten te melden, mede mogelijk gemaakt door de Bitubo dude, vork is prima in orde :thumbsup: Alleen jammer dat de winter voor de deur staat. Binnenkort wil ik de remmen eens aan de tand gaan voelen, dat is me nog niet zo goed gelukt... ik stond al bijna stil voordat ik echt flink in die handle kon knijpen :roll: Maar die tie-wrap krijg ik wel beneden :twisted:

Dan moet ik nog een oplossing vinden voor de spiegels, die zijn wat kort dus ik zie er eigenlijk niets in :? Misschien dat ik deze wat kan verlengen want ze zijn wel lekker goedkoop of dat ik op zoek ga naar andere, ik zie het wel.

Ik ben nog aan het wachten tot de schade expert langs komt vanwege mijn vorig akkefietje. Als die langs is geweest ga ik het kontje een beetje fatsoeneren. Kort spatbord, knipperlichten in de kappen zodat daar al die uitsteeksels weg zijn. En daarna nog 20 dingen... ik hoef me niet te vervelen :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

Nice Work :!:
En ga vooral zo door  8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

hij staat er weer vet strak op :yes6rs: :thumbsup:
Smells like rubber

Desmo-devil


Herr Tod

Hehe vandaag eindelijk eens kunnen testen op droge weg met daglicht. De motor slaat wat sneller met het stuur over (erg) hobbelig wegdek, daar kwam ik achter toen ik met 140 of zo inhaalde over een slecht stuk wegdek, die gasten in de auto hadden in ieder geval een spannende show voor zich :roll: Dat was hartverlamming 1 :lol: Hartverlamming 2 kwam toen ik de rem testte. Het wiel blokkeerde maar ik wilde weten hoe die zich dan zou houden, op zich goed totdat die opeens tegen de stuuraanslag sloeg :shock: Meteen de rem losgelaten en toen sprong het wiel weer recht maar ik kreeg (terecht) nog een flinke trap na van de motor, gelukkig hield ik me goed vast :roll: Maar voor de rest ben ik wel tevreden. Als het morgen droog blijft ga ik na het werk nog even langs de bekende weg, met een beetje geluk kan ik een keer op en neer rijden met daglicht :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Steefke™

Smells like rubber

Joep

Helemaal top dit topic, echt respect voor hoe je het allemaal in elkaar gevioold krijgt.

Maar wel nog een vraagje. Wanneer gaan die duosteps er af, want ik kan me niet voorstellen dat je nog iemand achter op wilt of dat er iemand bij jou achterop kruipt.