Nieuwe garagevloer nodig?

Gestart door suzuki-girl, 21 februari, 2008, 07:52:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Swisstrax klik vloer tegels   
   


Ben je een fanatieke sleutelaar of wil je van die kale betonvloer in je garage af, maar heb je geen zin in moeilijk gedoe met epoxy vloeren of betonverf, dan zijn de kunststof klik vloeren van Swisstrax iets voor jou.

Vergeet de dure epoxyvloeren of andere vloercoatings, Swisstrax is de nieuwe generatie voor een ongekend mooie en betaalbare vloerafwerking! Uw garage, werkplaats, pitbox, paddock, showroom, winkel, terras of andere vloer is nog nooit zo aantrekkelijk geweest. Er zijn ook waterdoorlatende tegels voor pitboxen, terras, camping, balkon enz...





Swisstrax is wereldwijd marktleider op gebied van professionele modulaire kunststof vloeren. Deze vloeren leg je gemakkelijk op een harde bijna vlakke ondergrond. Door de 14 verkrijgbare kleuren kun je de vloer eenvoudig afstemmen op je motor of interieur. De Diamondtrax tegels worden bijna naadloos aan elkaar geklikt, hierdoor wordt de vloer dan ook vloeistofkerend en is daarmee uitermate geschikt voor garages of werkplaatsvloeren. De vloertegels kunnen gemakkelijk gereinigd worden door te dweilen of af te spuiten. Swisstrax modulaire klik-vloer-tegels is de ideale oplossing voor gebarsten, gebroken en gevlekte betonnen vloeren of gewoon voor een mooie betaalbare afwerkvloer voor binnen en buiten. Met Swisstrax heeft u als bedrijf of particulier heel eenvoudig en snel een aantrekkelijke en comfortabele vloer.

Swisstrax vloertegels worden gemaakt van gestabiliseerd milieuvriendelijk, polypropyleen en is bestand tegen zuren, oliën, benzine, verdunners en oplosmiddelen. Voor de afwerking zijn er ook randen hoekstukken beschikbaar in dezelfde kleuren als de vloertegels. De Diamondtrax tegels zijn precies 33 x 33 cm en zijn bestand tegen belastingen van 25 ton per M² (250 kg/cm²). Alle vloertegels kunnen per tegel besteld worden en er geld geen minimale afname. Afwerkranden zijn 33 x 5 cm en zijn per 3 stuks te bestellen.

Voor meer informatie over Swisstrax klik-vloer-tegels kunt kijken op http://www.swisstrax.nl 

bron: motorfreaks

You may own the bike, but the bike possesses you.

Joep

Miljaar, dao höb ich giester nog nao zitte kieke nao die vloeren  :lol:

Joepie1958

kosda :-X
als ik bij de prijzen kijk geven ze niet thuis :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Steefke™

Dat spul heb ik 10 jaar geleden op het autovak (vakbeurs voor de autobranche) al gezien. Ze verkondigde toen dat het gemaakt werd van gerecyclede elektriciteitkabels. Best fijn spul, je kan dan tenminste iets uit je poten laten vallen zonder dat je tegeltjes sneuvelen. :mrgreen:
Smells like rubber

B-Witch

Wat ik dus positief vind: gemakkelijk schoon te houden (iig de gladde variant), ff een dweil erdoor en je garage is zelfs schoon, (voor als je een feestje wil geven)  :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Wat is mis met gewoon glad beton? Alles met 'Swiss' is sowieso grote shit :evil:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Citaat van: Suzuki-Girl© op 21 februari, 2008, 20:05:54
en je garage is zelfs schoon, (voor als je een feestje wil geven)  :mrgreen:

kijk da's een steekhoudend argument :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Dit ziet er inderdaad netjes uit. Ze staan overigens op bijna iedere auto en motorbeurs. Zo ook weer in Utrecht dit jaar.
Vermoedelijk kost dit al gauw een 100 € per m2.

Een garage is bij mij om in te werken en daarbij moet ik niet nadenken of ik de vloer vies maak en ik moet al helemaal niet hoeven te dweilen na afloop.
Niks voor mij dus, maar wel leuk als je je garage gebruikt als showroom of voor MFL BBQ feestjes (zonder BBQ :-D)
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

B-Witch

100 euro de vierkante meter :shock:, heey ik hoef geen marmer in mijn garage  :roll:  :mrgreen:

Dus ik heb maar even gebeld, het kost rond de 40-45 euro de vierkante meter incl btw :lol:
Dus wel degelijk een alternatief voor het coaten van een garagevloer, dat schijnt ook behoorlijk duur te zijn.
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Citaat van: Suzuki-Girl© op 22 februari, 2008, 11:25:11
100 euro de vierkante meter :shock:, heey ik hoef geen marmer in mijn garage  :roll:  :mrgreen:

Dus ik heb maar even gebeld, het kost rond de 40-45 euro de vierkante meter incl btw :lol:
Dus wel degelijk een alternatief voor het coaten van een garagevloer, dat schijnt ook behoorlijk duur te zijn.


:worship-cool: wat een service
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Citaat van: karz op 22 februari, 2008, 12:01:53
Citaat van: Suzuki-Girl© op 22 februari, 2008, 11:25:11
100 euro de vierkante meter :shock:, heey ik hoef geen marmer in mijn garage  :roll:  :mrgreen:

Dus ik heb maar even gebeld, het kost rond de 40-45 euro de vierkante meter incl btw :lol:
Dus wel degelijk een alternatief voor het coaten van een garagevloer, dat schijnt ook behoorlijk duur te zijn.


:worship-cool: wat een service

Soms ben ik zooooo goed he  :mrgreen:

(was ik zelf ook benieuwd naar, heb hier een garage/ cafe waar een mooi vloerke in zou moeten komen) ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Varaderos

Motorcycling is not a crime

@Nippon

volgend jaar overweeg ik m'n garagevloer (4.5mx10m) dicht te plakken met alu tranenplaat 4/6mm



't kost me geen drol  :mrgreen:

DeWitte

4,5 x 10?  :cool:

weet ik ook al waar me camper in de winter gestald kan worden :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

King Harley

Ken deze vloeren ook al een tijdje

Duc-YpI internetshop (voor Ducati) zitten in tegelen is o.a. hier (of soortgelijk ander merk) dealer van,  www.duc-ypi-shop.nl
Fa. Kruis MV Agusta dealer in brabant is ook dealer van dit soort garage vloeren.

tijdje geleden dat ik er geweest ben maar herinner me dat er  een stevig prijskaartje aan zit.

"No Worries"
Better to be cool for a day, than uncool for life