Triumph Triple Days 15-16mrt

Gestart door DeWitte, 08 februari, 2008, 16:10:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Gehele 2008-range van Triumph aanwezig  :cool:

Op zaterdag 15 en zondag 16 maart aanstaande organiseert Triumph voor de tweede keer de Triumph Triple Days. Dezelfde succesformule als afgelopen jaar is gebruikt. Dit betekent dat je als deelnemer op en rond het testcircuit van Lelystad een Triumph kennismakingsprogramma krijgt met 3 geheel verschillende disciplines. Op de weg zal je met een Speed Triple, Tiger of Street Triple kunnen testrijden, op de omloop met de weergaloze Daytona 675 en tenslotte zijn er behendigheidstrainingen welke met je eigen motor worden uitgevoerd of, indien gewenst, met een Triumph uit het Modern Classic gamma. Het programma wordt door ervaren ANWB instructeurs begeleid.



Na het programma ontvangt elke deelnemer een gratis T-shirt en kan onder het genot van een gratis drankje onder andere een show van Kevin Carmichael, ex-wereldkampioen stuntrijden, bekeken worden. Overigens is de gehele 2008-range van Triumph aanwezig waaronder voor de cruiserliefhebbers ook de gloednieuwe Rocket III Touring. Voor wie hierin geïnteresseerd is, er worden hierop ook testritten verloot onder de deelnemers.

Inschrijfkosten zijn slechts €15,- en het evenement is voor iedereen met een A2-rijbewijs toegankelijk. Meer info kunt u vinden op www.triumphmotorcycles.nl

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

A2 rijbewijs?
Ik heb ook een rijbewijs voor A76 en A79 :lol: :lol:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Citaat van: Joepie1958 op 08 februari, 2008, 16:46:57
A2 rijbewijs?
Ik heb ook een rijbewijs voor A76 en A79 :lol: :lol:

Je was me voor, ik weet ook niet of ik daar wel mag rijden.  :oops:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

zeg mannen als er een komma fout staat melden jullie dat dan ook gelijk ff???


:roll: :-X
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 08 februari, 2008, 18:02:41
zeg mannen als er een komma fout staat melden jullie dat dan ook gelijk ff???


:roll: :-X


Sorry hoor, maar nu weet ik nog niet wat een A2 rijbewijs is.  :oops:

Of is het een typefout en is het gewoon A ?  :lol:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

BMWhub

Citaat van: QuattroFrits op 08 februari, 2008, 18:20:50
Citaat van: Dwars® op 08 februari, 2008, 18:02:41
zeg mannen als er een komma fout staat melden jullie dat dan ook gelijk ff???


:roll: :-X


Sorry hoor, maar nu weet ik nog niet wat een A2 rijbewijs is.  :oops:

Of is het een typefout en is het gewoon A ?  :lol:

Is dat niet die oude oefenverguning die je nodig had om in een bepaald district te mogen rijden :mrgreen:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Mounty

Ik denk dat het A1 rijbewijs voor motor kleiner of gelijk aan 25 KW ,A2 de echte motoren.. :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

CiteerPersonen tussen 18 en 21 jaar mogen alleen examen doen voor het A1 rijbewijs. Zij mogen alleen examen afleggen op een motor met een vermogen van maximaal 35 kW. Na hun examen mag gedurende 2 jaar op een motor worden gereden met een maximaal vermogen van 25 KW. Hierna wordt automatisch het A2 rijbewijs verkregen en mag op elke willekeurige zwaardere motor worden gereden. Personen van 21 jaar en ouder mogen op elke willekeurige motor examen afleggen. Betreft dit een motor met een vermogen van maximaal 35 KW dan wordt hiermee het A1 rijbewijs behaald. Met het A1 rijbewijs mogen die betreffende personen motoren berijden met een maximaal vermogen van 25 KW gedurende 2 jaar. Hierna wordt automatisch het A2 rijbewijs verkregen, wat inhoudt dat elke zwaardere motor ook bestuurd mag worden.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 09 februari, 2008, 23:25:48
CiteerPersonen tussen 18 en 21 jaar mogen alleen examen doen voor het A1 rijbewijs. Zij mogen alleen examen afleggen op een motor met een vermogen van maximaal 35 kW. Na hun examen mag gedurende 2 jaar op een motor worden gereden met een maximaal vermogen van 25 KW. Hierna wordt automatisch het A2 rijbewijs verkregen en mag op elke willekeurige zwaardere motor worden gereden. Personen van 21 jaar en ouder mogen op elke willekeurige motor examen afleggen. Betreft dit een motor met een vermogen van maximaal 35 KW dan wordt hiermee het A1 rijbewijs behaald. Met het A1 rijbewijs mogen die betreffende personen motoren berijden met een maximaal vermogen van 25 KW gedurende 2 jaar. Hierna wordt automatisch het A2 rijbewijs verkregen, wat inhoudt dat elke zwaardere motor ook bestuurd mag worden.

Ik heb sinds mei 2007 zo'n mooi plastic kaartje, maar daar staat alleen een A en een AM op waarbij ik vermoed dat AM alleen voor snorfiets is.
Ik ga hier uit van de afbeeldinkjes die er bij staan.
Ik zou het anders ook niet weten en is hetzelfde als C en C1 en ook voor D en D1 dat is ook zoiets.
Vroeger stond het er tenminste nog bij, tegenwoordig moet je plaatjes kunnen kijken. (als je weet wat deze betekenen.)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.