Hoofdmenu

Moto GP: 2008 zevereck

Gestart door Herr Tod, 09 maart, 2008, 21:50:34

Vorige topic - Volgende topic

Herr Tod

De 250 vervangen voor een 600'er... foi foi foi :roll: Racen doe je op een 2-takt! 4-takt is leuk als je de sleutel wilt omdraaien en meteen gaan racen zonder 'de zeik', bij wijze van spreken dan.

Mijn grote favoriet in de 250 was ook weer goed bezig, Simoncelli :headbang: O0 Maar het coolste is altijd het interview na de race, dan zit daar zo'n kop haren, het lijkt alsof die stoned en bezopen is, op een superdroge manier te vertellen hoe en wat en het is net alsof die denkt "auw hoer.... moet ik dit nu echt allemaal gaan uitleggen? pfffffff" :worship-cool:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

Desmo-devil

edit by Dwars

DeWitte

topic opgeschoond by Dwars

Wie hier begonnen is maakt mij en de rest van het team (en ik neem aan de rest van de gebruikers) helemaal geen reet uit (achter de schermen is dit vandaag trouwens uitgebreid besproken!) En wij vinden dat "gestechel" of "gezever" rustig moet kunnen tussen volwassen mensen, maar als we op de man (en dan bedoel ik niet de heren moto-gp coureurs) gaan spelen houd de lol ver op. Voor de omstanders is dat niet grappig meer. :roll:

Daarom gaat dit topic bewust NIET op slot en appeleer ik aan een ieder om samen dit topic beetje leuk te houden: nogmaal beetje gevregel moet kunnen en of nou honda, yamaha of ducati de ranglijst aanvoeren moet ons toch nie uitmaken? En of nou pietje puk of jantje smit erop zit ook nie echt. Als je daarentegen met iemand (een andere gebruiker) om wat voor reden niet door 1 deur kan, meld um dat per PB: spreek met elkaar af en sla mekaar op de muil op een donkere parkeerplaats of zoiets,

Maarrrrrrrrrrrr de rest die hier meeleest wil ut namelijk niet weten, en willen er dus graag van verschoond blijven

soweit das wort zum sonntag :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

reactie van de punt-pakker

CiteerHugo van den Berg heeft gisteren de race van zijn leven gereden. Na een hele goede eerste gedeelte van de race, waar de 18-jarige Hulshorster op een prima 18e positie reed, was Van de Berg ontketend in het tweede gedeelte.

De slechts vijf ronden tellende tweede race was voldoende voor de in Oranje gehulde Van den Berg om zijn 18e positie om te zetten naar een uitstekende 15e positie waarmee hij zijn eerste punt ooit scoorde. Van den Berg zette alles op alles om, liggend op de 16e positie, Dominique Aegerter te passeren. In de beruchte GT bocht sloeg Van den Berg zijn slag en kwam als 15e over de finish.

Hugo van den Berg (15e): "Dit is echt de mooiste dag uit mijn leven! Ik heb jaren lang zo hard geknokt voor dit resultaat en dat het nu uitgerekend tijdens de TT lukt is helemaal geweldig. Het is een onbeschrijfelijk gevoel. Ik zag P16 op het pitbord staan en ik reed kort achter Aegerter en in de laatste ronde heb ik alles gegeven om hem te passeren. Ik wist in de Ramshoek mijn Aprilia naast die van Aegerter te zetten en heb zo laat mogelijk geremd voor de GT en ging er voorbij. Ik ben zo blij en ik hoop dat ik meerdere races op deze manier kan rijden in de resterende races."

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

CiteerDe TT van Assen heeft in drie dagen 135.000 bezoekers gehad. Dat meldde de organisatie. Zaterdag kwamen 95.000 motorsportfans af op de races op het Drentse circuit. De twee dagen ervoor, bij de kwalificaties en de trainingen, passeerden 40.000 mensen de kassa. In totaal waren er 10.000 bezoekers meer dan in 2007. Casey Stoner met Ducati won met overmacht de Dutch TT in de koningsklasse MotoGP.

de telegraaf

DeWitte

CiteerTerwijl Stoner won bengelde Melandri ergens achteraan. Aan het materiaal kan het niet liggen, want Stoner lijkt nu echt wel de goede tred gevonden te hebben. De Ducati bazen hebben er alvast slapeloze nachten van. Wat gedaan met een man als Melandri. Grote naam, maar rijdt tegenwoordig op journalisten niveau. Team chef Livio Suppo drukte zich in Assen wel héél duidelijk uit "We are all so sorry, but sooner or later we will have to serious consider replacing him.". En dat sooner zou net voor de zomerstop van Laguna Seca komen. Als Melandri daar geen goed resultaat boekt is het over met Ducati. Zijn vervanger zal dan Gibernau worden. Terugkerend uit de vut lijkt Gibbie er volledig klaar voor.

DUS? Melandri op de Kawa? :shock:

Citeerteambaas van Kawasaki, Michael Bartholemy, schijnt best veel interesse te tonen in Melandri. Bartholemy, die nog steeds een vervanger zoekt voor de gebeseerde Hopkins wil best wel Melandri een zitje aanbieden. In Laguna Seca zou er een Amerikaan het zitje van Hopkins bemannen, maar voor de manche op de Sachsenring is er nog steeds geen tweede piloot. Nu de dagen van Melandri geteld zijn, ruikt Bartholemy zijn kans: "Als Hopkins er op Laguna Seca niet bij is, lijkt het logisch dat we een Amerikaan op de motor zetten, maar voor de Sachsenring is de machine nog vrij. Als Ducati ons verzekert dat er geen banden meer zijn met hem, en Marco heeft interesse, dan zou hij kunnen rijden."

DeWitte

nog meer geruchten in de Moto-GP

Citeerhayden op de Duc?

Ook bij Honda vliegen de geruchten je op dit moment om de oren. Nicky Hayden lijkt zo goed als zeker zijn plekkie in het Repsol-team te verliezen aan.... Andrea Dovizioso. De Italiaan rijdt op dit moment zeer sterk met zeker niet de beste Honda.

Waar moet Hayden dan naar toe? JIR Scot, het team waarvoor Dovizioso nu rijdt, zou dan graag willen ruilen. Het is echter de vraag hoeveel Honda-liefde er bij Hayden over is. De Amerikaan schijnt namelijk behoorlijk klaar met de Japanse fabrikant te zijn. Een overstap naar Ducati lijkt dan ook de meest logische. Zeker omdat zijn rijstijl perfect zou kunnen passen op de moeilijk tembare Desmosedici.

CiteerDucati heeft laten weten dat Marco Melandri zo goed als zeker tot de Grand Prix van Tsjechië voor de fabrikant uit Bologna rijdt. Eerder deze week leek een overstap van Melandri naar Kawasaki aanstaande toen Michael Bartholemy, Kawasaki's competition manager, zei plek te hebben voor de Italiaan.

Wie tijdens de GP op Brno gaat rijden op de Marlboro Ducati, is echter nog een groot vraagteken. Sete Gibernau heeft namelijk tijdens een nieuwe test op Mugello zeer snelle tijden gereden. Hij wist zelfs harder rond te gaan dan Melandri op hetzelfde circuit. Al blijft het vergelijken van tijden lastig, doordat de weersomstandigheden niet gelijk waren.

Nog meer Ducati-nieuws komt uit Finland. De Italianen zouden namelijk geïnteresseerd zijn in Mika Kallio, de huidige leider in de 250cc. Kallio moet de plek gaan overnemen van Toni Elias.

Het management van Chris Vermeulen, ook al genoemd als vervanger van Troy Bayliss in het WK Superbike, heeft gepraat met het Tech 3 Yamaha team, meldt MotoGPMatters.com. Dat is zeker geen slechte keuze gezien de prestaties van het team waarvoor nu James Toseland en Colin Edwards rijden
.

Herr Tod

Wie gaat dan weg bij Tech 3? Toch niet Edwards wa? Die auwe rakker moet gewoon blijven racen, hij kan nog prima mee en een super persoon!

Ik verheug me wel op de return of Gibernau :yes6rs:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

Steefke™

Citaat van: Herr Tod op 05 juli, 2008, 18:20:38

Ik verheug me wel op de return of Gibernau :yes6rs:

Dat noem ik nou een mietje :mrgreen:
Smells like rubber

Herr Tod

Hoezo? Hij heeft toch geen schaamranden? :shock:

Steefke™

Bij hem ligt het altijd aan het materiaal of aan een ander en als er eens echt gevochten moet worden dan druipt hij jankend af.
Smells like rubber

DeWitte

mooi eigengemaakt filmke vd finale in Assen< Stoner op het achterwiel en let op Hayden zonder spriet :rofl:

http://www.youtube.com/watch?v=it6zYUsm6oI

Herr Tod

Miljaar! Niet alweer he :banghead4rv: 2 van mijn favorieten er uit en die hoere rooie alweer gewonnen, in de regen nog wel.... dat kan toch niet :shock: :shock:

Bakkertjedeeg

En wie zijn jouw favorieten dan?? Toch niet die dooie spanjaard... :rofl:

Herr Tod

Rossi, Lorenzo en Pedrosa. Maar zag ik dat nou goed, het voorwiel van Pedrosa blokkeert en gaat een beetje scheef staan.... pas ongeveer een seconde daarna klapt het om? Was net alsof die het niet door had dat die hoepel stil stond :? Ach ja, mijn groot harige favoriet in de 250 heeft het 'em wel weer geflikt :worship-cool: O0