Hoofdmenu

Moto GP: 2008 zevereck

Gestart door Herr Tod, 09 maart, 2008, 21:50:34

Vorige topic - Volgende topic

SuzukiLimburg

Van mij mogen al die elektronische hulpmiddelen van het toneel verdwijnen.
Als je écht kunt rijden dan heb je dat soort quatsch niet nodig.
Ik vind het een belediging voor de sport en de mannen die echt wat kunnen, maar ja...wie ben ik  :?
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Herr Tod

Shit.... ik kan alleen maar Eurosport uitzendingen vinden op internet :( De BBC had betere beelden, vooral van dat incidentje in de corkscrew :worship-cool:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

DeWitte

Loris en Chris blijven bij Suzuki
CiteerLoris Capirossi en Chris Vermeulen zulen voor het seizoen 2009 blijven rijden voor Suzuki. Capirossi rijdt sinds afgelopen jaar voor de fabriek. Hij heeft laten zien dat hij nog de juiste inzet heeft. Capirossi's kennis en ervaring zijn onmisbaar geweest voor de ontwikkeling van de Suzuki GSV-R. "Ik ben blij nog een seizoen voor Suzuki te rijden. Ik heb veel aan ze te danken en erg prettig samengewerkt. Het team heeft hun vetrouwen in mij laten blijken. Ik kan nog podium plaatsen en pole posities halen. Ik wil tot het eind van mijn carriere bij Suzuki blijven" Aldus Capirossi. Sinds 2006 maakt Chris Vermeulen deel uit van het Suzuki Team. Vermeulen: "ik heb nu drie jaar gereden op een Suzuki en heb één GP gewonnen, en regelmatig een podium plaats bereikt, dus ben ik blij dat wij bij elkaar blijven.

Gibernau tekent bij Ducati
CiteerTijdens een presentatie van Arai helmen heeft de presentator per ongeluk verklapt dat Sete Gibernau al een contract heeft getekend met Ducati. Het gaat om een vijfde GP8 die aan het Onde 2000 team beschikbaar wordt gesteled. Dat team wordt gerund door de gebroeders Pablo en Gelete Nieto en is momenteel actief in de 125cc klasse.
Volgens de Spaanse media is het contract nog niet definitief getekend. Er zouden volgende week nog besprekingen plaatsvinden, met het doel om het contract te tekenen voordat het team richting Indianapolis vertrekt op dinsdag.bGibernau is in ieder geval erg enthousiast over. "Pablo en Gelete hebben al een topteam in de 125, en nu praten we over een team in de MotoGP. Ik ben verheugd over hun belangstelling. Het kan heel mooi gaan worden." bron: Moto73.nl
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Barbera komende drie races uitgeschakeld

Citeer

Team Toth rijder Hector Barberá zal de komende drie races niet meer in actie komen nadat hij in de tweede vrije training op Motegi twee rugwervels heeft gebroken.

Hector Barberá zullen we niet meer in actie zien op Motegi. De Spanjaard kwam in de tweede vrije training in Japan hard ten val en brak daarbij zijn vierde en vijfde ruggenwervel.

Barberá zal de komende week nog ter observatie in het ziekenhuis in Japan moeten blijven en zal uit voorzorg niet aan de races op Phillip Island en Spang deelnemen. Hij hoopt er tijdens zijn thuisrace in Valencia weer bij te zijn.

Zo.... je krijgt wat je verdiend. Dag Hector, doei doei :jack:

PS... Simoncelli op pole! :headbang: :yeah:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

Herr Tod

Insect leidde Stoner af :schater: :rofl:

Citeer

Volgens eigen zeggen leidde een geplet insect op zijn vizier hem zodanig af dat Casey Stoner daardoor net naast de pole voor de Japanse Grand Prix greep.

De regerend wereldkampioen maakte tijdens de kwalificatie gebruik van drie kwalificatiebanden en had goede hoop op de pole positie toen een geplet insect zijn zicht belemmerde en voor de nodige afleiding zorgde waardoor het niet lukte om de snelste tijd te noteren.
"Het ziet er goed uit voor de race. Er zijn nog wel wat dingen te verbeteren voor morgen maar we zijn redelijk tevreden omdat we constante rondetijden kunnen rijden. Ik ben wel een beetje teleurgesteld over de kwalificatie.," liet Stoner weten.

"Van de drie kwalificatiebanden gebruik je de eerste altijd om even te wennen, de tweed band werkte echter niet zoals we hadden gehoopt en met de derde band zat er aan het begin van de ronde een insect op mijn vizier! Ik kon de tear-off er niet afhalen omdat ik echt zat te pushen maar het insect leidde me af en zorgde ervoor dat ik minder goed zicht had. Het is maar een simpel iets maar op een o f andere manier lijkt het op dit moment niet te mogen lukken. De tweede plaats is echter nog steeds erg goed, we zijn in goede vorm voor de race en we zullen ons best gaan doen."

Volgens mij zat er een ezel in z'n hoofd :roll:

Steefke™

Citeer
Gibernau tekent bij Ducati

Kan die huilebalk de electronica de schuld geven. :roll:
Smells like rubber

Motzippaldy

:worship-cool: :worship-cool: :worship-cool:  :mrgreen:

Proud on the South  

Herr Tod

Kicks! Heb je die ook in het originele grote formaat? :mrgreen:

Motzippaldy

Citaat van: Herr Tod op 28 september, 2008, 16:51:51

:yes6rs: :mrgreen:
Proud on the South  

Herr Tod

Simoncelli kicks ass :mrgreen:

Citeer
Klassementsleider Marco Simoncelli wist na een snelle tijd in de tweede vrije training ook de tweede kwalificatie op zijn naam te schrijven en niet zo'n beetje ook want met zijn tijd had hij zich ook weten te kwalificeren in de MotoGP klasse.

In de eerste helft van de training was het voornamelijk Hiroshi Aoyama die op kop stond maar met nog twintig minuten te gaan zette Metis Gilera rijder Marco Simoncelli zijn eerste snelle ronde neer. Daarna gebeurde er lang tijd niets voordat de Italiaan met nog twee minuten op de kok achtereenvolgens eerst 0,428s en de ronde daarna 0,973s sneller was dan de op dat moment nog op de tweede plaats staande Aoyama. Met zijn tijd was Simoncelli minder dan een tiende lanzgamer dan de tijd van Kawasaki MotoGP rijder Anthony West.

In de resterende tijd wisten eerst Alvaro Bautista en daarna Mika Kallio dat gat nog een klein beetje kleiner te maken waarbij Kallio tot op 0,787s naderde en daarmee de tweede startplaats pakte voor Bautista en Aoyama.

Hector Faubel reed achter teamgenoot Bautista aan toen hij zijn snelle ronde reed en kwam daarmee naar de vijfde tijd voor Julian Simon, Yuki Takahashi en Alex Debon. Aleix Espargaro en Mattia Pasini maken de top tien vol.

Ratthapark Wilairot zat lange tijd in de top vijf maar zakte in de eindfase terug naar een uiteindelijke 12e startplaats schuin achter Roberto Locatelli.

Bron: Racesport.nl

Wanneer was dat ook alweer dat die de snelste tijd van iedereen had, ik dacht op het natte Brno? Op een 250 sneller dan Stoner en Rossi in de kwalificatie :worship-cool:

Rossi heeft een hersenschudding en een whiplash nadat die in de kwalificatie van de baan raakte met zo'n 230 km/h en de motor hem in het grind smeet. Hij staat als 12e gekwalificeerd... hopenlijk komt dat nog goed vannacht.

DeWitte

eey Q dea hat juus zoen pruuk wie du? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Bienoa joa... kicks he! En auch dezelfde naas :lol:

Mounty

te downloaden op www.yamaha-racing.com
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mounty

De winnaars van vandaag op phillip island:
stoner 1
rossi 2
Hayden 3

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

Nee nee nee.... je vergeet de allercoolste

Godzilla #58 :worship-cool: :worship-cool:

Ik lag weer helemaal dubbel, in plaats van een gewone pet had die dit keer zo'n uhh.... open McDonalds achtige pet... maar dat zag nog stommer uit, daarmee had die een dual stage krullekop, was net een fontein op zn hoofd :rofl:

Kickass!! :twisted:

Citaat van: FZ_Ron op 05 oktober, 2008, 13:00:04

te downloaden op www.yamaha-racing.com

:lol: Mario had het origineel hier op gezet, zo'n megagrote foto.. daarom vroeg ik dat voor de flauwekul :-X