Hoofdmenu

Moto GP: 2008 zevereck

Gestart door Herr Tod, 09 maart, 2008, 21:50:34

Vorige topic - Volgende topic

DeWitte

CiteerHersenschudding na zoveelste valpartij. Yamaha heeft bekend gemaakt dat Jorge Lorenzo komende zondag niet zal starten. De Spanjaard maakte eerder vandaag zijn zoveelste valpartij van het jaar mee en heeft daar een hersenschudding aan over gehouden. Na een eerste onderzoek in de Clinica mobile werd bekend dat Lorenzo geen ernstige blessures of botbreuken heeft opgelopen waarna het Fiat Yamaha team nog optimistisch was over de deelname van de Spanjaard. Na een diepgaand onderzoek in de Dexeus Kliniek in Barcelona kwam naar buiten dat Lorenzo in ieder geval een flinke tik tegen zijn hoofd heeft gehad en daarom de komende 48-72 uur ter observatie in de kliniek zal moeten blijven.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Yamaha M1 in Italiaanse nationale team kleur gespoten. Valentino Rossi zal tijdens het MotoGP weekend in Barcelona het Italiaanse nationale voetbal elftal steunen met een motor die in de Italiaanse nationale blauwe team kleur is gespoten. Ook het pak van Rossi zal dezelfde kleur dragen. Maandag speelt Italië haar eerste wedstrijd tegen Nederland in het Europees Kampioenschap voetbal.

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: Dwars® op 07 juni, 2008, 12:45:44
Yamaha M1 in Italiaanse nationale team kleur gespoten. Valentino Rossi zal tijdens het MotoGP weekend in Barcelona het Italiaanse nationale voetbal elftal steunen met een motor die in de Italiaanse nationale blauwe team kleur is gespoten. Ook het pak van Rossi zal dezelfde kleur dragen. Maandag speelt Italië haar eerste wedstrijd tegen Nederland in het Europees Kampioenschap voetbal.

yep..
ofschoon ik niet zo'n voetbaltype ben..hoop ik..dat de Azzuri winnen!  :yes6rs: :mrgreen:
sjtom koekebakkers maan!

DeWitte

Citeerhoop ik dat de Azzuri winnen
:shock:, dulle.

nog steeds van die bladeren uit ut sprookjesbos aan ut roken?  :mrgreen:

DeWitte

trouwens ;)

CiteerDe Italiaanse motorcoureur Valentino Rossi blijft Yamaha trouw. De zevenvoudig wereldkampioen wegrace verlengt binnenkort zijn contract bij de Japanse motorfabrikant met twee jaar. Dat bevestigde Rossi zaterdag in Barcelona, waar zondag de Grote Prijs van Catalonië wordt verreden. ,,Ik ben 29 jaar en ervan overtuigd dat ik op topniveau kan racen tot mijn 31e. Wat er daarna zal gebeuren, weet ik nog niet. Dat hangt af van mijn ontwikkeling en die van de motorfiets'', aldus Rossi, die na zes races de WK-stand in de MotoGP aanvoert

en voor de vregelaars :mrgreen:

CiteerDe Australische motorcoureur Casey Stoner start vandaag op het circuit van Catalonië vanaf poleposition in de MotoGP. De wereldkampioen reed op zijn Ducati naar een tijd van 1.41,186. Het betekende de eerste poleposition van Stoner dit seizoen. Dani Pedrosa, de favoriet van het Spaanse publiek, kwalificeerde zich zaterdag als tweede. De Amerikaan Nicky Hayden vertrekt vanaf de derde plek. Zevenvoudig wereldkampioen Valentino Rossi kwam niet verder dan de negende startplaats. De leider in het WK-klassement won vorige week de Grote Prijs van Italië op het circuit van Mugello.

Road Racing Tonnie

Lorenzo start niet vandaag, vanwege een opgelopen hersenschudding.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

Pedrosa met afstand (letterlijk) een verdiend winnaar imo. Niks aan af te dingen  :yes6rs: gevecht tussen Rossi en Stoner had wel wat "feller" gemogen :mrgreen: zoals bijv vroegah met Biaggi :cool:

Yvil

Inderdaad niks op aan te merken hoe Pedrosa dat heeft gedaan  :thumbsup:

Vond van Rossi wel de inhaalacties weer geniaal!! Vooral toen hij (ik meen) Dovizioso en Stoner in praktisch
één manoeuvre inhaalde, geweldig  :worship-cool:!! En het was vet in beeld gebracht hoe hij Stoner eruit remde toen die hem in wou halen... Oke, ff later was die hem dan toch voorbij, maar niet voor heel lang  :mrgreen:

Herr Tod

Rossi kicks ass... op alle vlakken, kwa stuurmanskunst en zeker kwa persoonlijkheid... vooral van dat laatste kan die rode huilebak nog wat leren, in de qualificatie kon die z'n voetjes weer niet op de steunen houden :roll: :-X
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

DeWitte

CiteerDe Italiaanse veteraan Loris Capirossi neemt definitief niet deel aan de Britse MotoGP race op het circuit van Donnington Park op 22 juni. De fabrieks-Suzuki rijder ondervindt hinder van de gebroken hand die hij gisteren opliep tijdens zijn crash in de GP van Spanje. Gresini Honda coureur Alex de Angelis reed de Italiaan in ronde 11 van de baan af. Ook deelname aan de Nederlandse TT in Assen eind juni staat ter discussie voor de drievoudig wereldkampioen. Het TT weekend in Nederland staat net iets minder dan een week na Donnington op de kalender omdat de race op zaterdag wordt verreden. De verwachting is dat Capirossi niet terug is voor de race op de Sachsenring die volgende maand wordt gereden. Loris Capirossi zal de komende races vervangen worden door test- en ontwikkelingscoureur Norbatsu Aoki.

Herr Tod

CiteerCasey Stoner maintained his half a second advantage from this morning's first free practice session over the rest of the field this afternoon, setting a best time of 1.28.253.

Hele verhaal van MCN

Ach ja... Rossi denkt "laat hem maar denken dat die de snelste is, dan komt het zondag weer extra hard aan als ik hem in de laatste ronde voorbij tuf" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

Steefke™

Citaat van: Herr Tod op 20 juni, 2008, 17:39:41
CiteerCasey Stoner maintained his half a second advantage from this morning's first free practice session over the rest of the field this afternoon, setting a best time of 1.28.253.

Hele verhaal van MCN

Ach ja... Rossi denkt "laat hem maar denken dat die de snelste is, dan komt het zondag weer extra hard aan als ik hem in de laatste ronde voorbij tuf" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

jij houd wel van lekker vuurtje he :mrgreen:
Smells like rubber

Herr Tod

Ik ben gewoon selectief... hup hup elektro truc :naughty:

CiteerWorld Champion Casey Stoner was ominously quick in both of Friday´s free practice outings at the Donington Park circuit, ending the day half a second up on the rest of the field and citing recent tweaks to the electronics of his Ducati Desmosedici GP8 as the reason for his rapid pace.

MotoGP.com verhaal

Steefke™

Citaat van: Herr Tod op 20 juni, 2008, 20:39:50
Ik ben gewoon selectief... hup hup elektro truc :naughty:

CiteerWorld Champion Casey Stoner was ominously quick in both of Friday´s free practice outings at the Donington Park circuit, ending the day half a second up on the rest of the field and citing recent tweaks to the electronics of his Ducati Desmosedici GP8 as the reason for his rapid pace.

MotoGP.com verhaal

ik ben het volledig met je eens het wordt tijd dat die elektro meuk verdwijnt en de mannen weer van de kerels gescheiden worden.  :yes6rs:
Smells like rubber

Herr Tod

Het harnas van Toseland :mrgreen: