Hoofdmenu

Moto GP: 2008 zevereck

Gestart door Herr Tod, 09 maart, 2008, 21:50:34

Vorige topic - Volgende topic

standuc

Citaat van: Herr Tod op 20 juni, 2008, 17:39:41
CiteerCasey Stoner maintained his half a second advantage from this morning's first free practice session over the rest of the field this afternoon, setting a best time of 1.28.253.

Hele verhaal van MCN

Ach ja... Rossi denkt "laat hem maar denken dat die de snelste is, dan komt het zondag weer extra hard aan als ik hem in de laatste ronde voorbij tuf" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:roll:

Herr Tod

:-X :-X

Kut he.... Stoner heeft de Autopilot knop weer gevonden :evil:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

Motzippaldy

Beetje saaie race maar met terechte winnar ,heel weekend eerste.
Lorenzo  :worship-cool:
Proud on the South  

Desmo-devil

Ja Kut he Her Tod, ga je een beetje af nu met al je voorgaande commentaar  :fuckyou:
De echte motorsport fan zou gewoon toegeven dat Stoner gisteren beter was dan Rossi, net zoals
ik kan toegeven dat Rossi daarvoor beter was dan Stoner en dat Stoner het dit jaar niet gaat redden
tegen Rossi.
Maar ja ik ben behalve Ducati freak ook nog een objectieve liefhebber van de motorsport.

Desmo-devil

Citaat van: Motzippaldy op 22 juni, 2008, 22:30:52
Beetje saaie race maar met terechte winnar ,heel weekend eerste.
Lorenzo  :worship-cool:

Zo ken ik je weer . :thumbsup:

Herr Tod

Citaat van: Desmo-devil op 23 juni, 2008, 08:02:06
Ja Kut he Her Tod, ga je een beetje af nu met al je voorgaande commentaar  :fuckyou:
De echte motorsport fan zou gewoon toegeven dat Stoner gisteren beter was dan Rossi, net zoals
ik kan toegeven dat Rossi daarvoor beter was dan Stoner en dat Stoner het dit jaar niet gaat redden
tegen Rossi.
Maar ja ik ben behalve Ducati freak ook nog een objectieve liefhebber van de motorsport.

Mama mama! ... Desmo zegt dat ik geen motorsport fan ben :rofl: Ik ga nooit af, ik schaam me nergens voor. Ik lul er altijd omheen, dat weet iedereen toch :lol: Niet zo snel op je teentjes getrapt zijn, ik ben geen fan van Stoner, absoluut niet zoals die zich gedraagt, neemt niet weg dat hij de snelste was en dus terecht gewonnen heeft, dat is een feit, daar kun je niet omheen. Of die het niet gaat redden... geen idee, het seizoen duurt nog lang. Moge de beste winnen... en hopelijk is Rossi, Lorenzo of Pedrosa de beste ;)

PS Simoncelli heeft een hendig cool kapsel :worship-cool: O0
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

Herr Tod

Motzippaldy

Citaat van: Herr Tod op 22 juni, 2008, 21:27:27
:-X :-X

Kut he.... Stoner heeft de Autopilot knop weer gevonden :evil:

Maar ik weet dat je dit bedoeld   :mrgreen:

After Qatar, Stoner found himself repeatedly frustrated by bad luck, incidents and handling problems - but got back on track with podiums at Mugello and Catalunya, and was then given a new electronic system to try in the post-Catalan test.

It is that system which Stoner credits as being "a big step forward" and there was little doubt that the #1 seemed to have found something extra at Donington Park.
Proud on the South  

Herr Tod

Ik blijf er bij, lang leve de 500 cc twee-takt, designed to kill :twisted: :worship-cool:

Desmo-devil

Als het allemaal aan die autopilot knop ligt zou Melandri toch tweede moeten worden toch ??
Wat een gelul. Als die knop op een yammie zou zitten hadden jullie het nergens over.
Dus als ik jullie goed begrijp is Rossi nu kansloos door de electronica op de Duc  :mrgreen:
Wordt tijd dat jullie naar de oldtimer races gaan, daar kan je nog lekker genieten van
oude techniek wat mij betreft lang leve de technische vooruitgang. :worship-cool:

standuc

Wat is er trouwens mis mee dat een italiaanse fabriek slimmer is dan die jappen? :worship-cool:

Ik vind het bewonderenswaardig dat een relatief kleine motorfabrikant de mega merken van Japan de loef weet af te steken  :yes6rs:
En laten we eerlijk zijn, je moet nog altijd zelf die fiets de bocht in gooien en op tijd weer uit laten komen................electronica of niet. (lijkt me trouwens sterk dat Rossi zonder electronica rijdt) :-X

Steefke™

We kunnen dit topic volgens mij beter omdopen tot Stecheleck :mrgreen:

Ik heb een lichte voor keur voor Rossi (komt omdat ik hem gewoon graag aan het werk zie) maar sta neutraal wat de merken betreft.
Smells like rubber

DeWitte

Dat "stechele" hiero vin ik wel lachu  :yes6rs: Ik zou zeggen "reeg je niet zo op" en neem het allemaal niet zo serieus?  :D
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 24 juni, 2008, 08:03:50
Dat "stechele" hiero vin ik wel lachu  :yes6rs: Ik zou zeggen "reeg je niet zo op" en neem het allemaal niet zo serieus?  :D

Ik me oprege, :?  ik lach me dood om al dat gestechel :lol: :yes6rs:
Smells like rubber

karz

Citaat van: Steefke™ op 24 juni, 2008, 07:47:12
We kunnen dit topic volgens mij beter omdopen tot Stecheleck :mrgreen:

Ik heb een lichte voor keur voor Rossi (komt omdat ik hem gewoon graag aan het werk zie) maar sta neutraal wat de merken betreft.

:stupid:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.