Hoofdmenu

Moto GP: 2008 zevereck

Gestart door Herr Tod, 09 maart, 2008, 21:50:34

Vorige topic - Volgende topic

standuc

Ik reeg me seker ook niet op hoor....................

Ik heb een voorkeur voor mooie races, en dan maakt het me niet uit wie wint (als het maar Stoner is  :yes6rs:)
Vind het wel jammer dat de laatste 2 races relatief weinig spanning is.................. :cry:

Herr Tod

Het merk boeit me helemaal niks, als Stoner op een Yamaha of Honda of zelfs Suzuki reed ... dan vond ik hem nog steeds een sukkel :lol: Rossi klapt eens in z'n handen als die op z'n bek gaat, Stoner begint meteen zijn motor in elkaar te meppen, dat is het verschil :mrgreen: Stoner is de nieuwe Biaggi :-X
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

standuc

Hoe dan ook hij kan echt wel rijden.............. :yes6rs:

DeWitte

en Biaggi ook echt wel hoor  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Dat is zo logisch als de zon die op komt, daar hoeven we ook nooit over te discussieren. Het feit dat ze in die serie rijden zegt alles. Zelfs Elias is een god op de motor!! :yes6rs: :mrgreen:

Neemt niet weg dat ik grapjes mag maken over de rijstijl van Stoner en het karakter van Biaggi. Hoewel Mr Max wel mijn favoriet was vorig jaar in de SuperBikes, ik vond het schitterend hoe die met de Suzuki omging :-X
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

DeWitte

Citaat van: Herr Tod op 25 juni, 2008, 00:38:31
Neemt niet weg dat ik grapjes mag maken over de rijstijl van Stoner en het karakter van Biaggi.

tuurlijk moeten we grapjes (blijven) maken. het leven is al zwaar genoeg zo. dus in dat kader

stoner is een mietje :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Jullie kunnen nu wel slap lullen en relativeren, maar dit topic kan beter omgedoopt worden
in het "zeik Ducati en Stoner af Topic" ,want dat is waar sommigen hier al sinds vorig jaar mee
bezig zijn. Objectieve race fans , my ace.
En Dwars volgens mij is Rossi het echte mietje, ik heb die jongen nog nooit met een lekkere meid gezien.
Volgens mij heeft hij altijd hetzelfde vriendje bij zich . ha ha. :mrgreen: :mrgreen:

karz

:confused:  moa , lees het topic nog eens helemaal door. Vind het wel meevallen met eenzijdige aanvallen en/of gestechel.  :dunno: 
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

standuc

Citaat van: Desmo-devil op 25 juni, 2008, 07:24:03
Jullie kunnen nu wel slap lullen en relativeren, maar dit topic kan beter omgedoopt worden
in het "zeik Ducati en Stoner af Topic" ,want dat is waar sommigen hier al sinds vorig jaar mee
bezig zijn. Objectieve race fans , my ace.
En Dwars volgens mij is Rossi het echte mietje, ik heb die jongen nog nooit met een lekkere meid gezien.
Volgens mij heeft hij altijd hetzelfde vriendje bij zich . ha ha.
:mrgreen: :mrgreen:

:worship-cool: :lol: :yes6rs: :stupid:

DeWitte

Citaat van: karz op 25 juni, 2008, 08:17:52
:confused:  moa , lees het topic nog eens helemaal door. Vind het wel meevallen met eenzijdige aanvallen en/of gestechel.  :dunno: 

EENS :stupid:

Desmo-devil

Aanvallen en gestechel zijn woorden die ik niet gebruikt heb.
Maar goed ik heb eigenlijk geen tijd voor deze onzinnige discussie, ik laat het verder
over aan degenen die niets anders te doen hebben he Dwars  :mrgreen:

DeWitte

jij geen tijd? :rofl: ik weet waar je werkt  :-X

Desmo-devil

Dat zal best , maar ik ben er wel !

karz

Hoorde net van een collega dat hij wel eens motogp op de xbox 360 doet met deze gast :

scott redding

Nog te jong om champagne te drinken.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Motzippaldy

Citaat van: Desmo-devil op 25 juni, 2008, 07:24:03

Volgens mij heeft hij altijd hetzelfde vriendje bij zich . ha ha. :mrgreen: :mrgreen:

Elke echte race fan heeft dit gezien  :roll:

Proud on the South