Hoofdmenu

Moto GP: 2008 zevereck

Gestart door Herr Tod, 09 maart, 2008, 21:50:34

Vorige topic - Volgende topic

DeWitte

Citaat van: Herr Tod op 13 juli, 2008, 14:17:33
Miljaar! Niet alweer he :banghead4rv: 2 van mijn favorieten er uit en die hoere rooie alweer gewonnen, in de regen nog wel.... dat kan toch niet :shock: :shock:

lijkt erop alsof de rooien met stoner de formule hebben gevonden om de opgelopen achterstand weer in te halen :yes6rs:
zo wordt het wel nog spannender met 3 titelkandidaten :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Laguna Seca kwalificatie is ruig... Jamie Hacking, de vervanger van Hopkins heeft wel lef... maar ik vrees het ergste :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: Dwars® op 20 juli, 2008, 07:42:41
hoe laat vandaag?

22.40 de race op RTL 7

met op pole: Stoner, gevolgd door Rossi en op 3 Nicky Hayden. ;)

btw, Rossi blijft dus nog 2 jaar bij Yamaha :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

Smells like rubber

Herr Tod

Wowwwwww :shock: :worship-cool: Die race was echt niet meer normaal. Als je ziet hoe die achterband ze over de kloten krijgt na een van die vele 'acties' ... en wat voor band dan ook nog, het neusje van de zalm... dat is vechten met meneer Newton zelf, de uitvinder van de zwaartekracht :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

Bakkertjedeeg

Citaat van: Herr Tod op 20 juli, 2008, 23:14:46
Wowwwwww :shock: :worship-cool: Die race was echt niet meer normaal. Als je ziet hoe die achterband ze over de kloten krijgt na een van die vele 'acties' ... en wat voor band dan ook nog, het neusje van de zalm... dat is vechten met meneer Newton zelf, de uitvinder van de zwaartekracht :mrgreen:

:worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool:

Erg gaaf die wedstrijd. Das al lang geleden dat we z'on wedstrijd hebben gezien. Ik vond die band er juist erg netjes uitzien. Het was puur het uiteinde waar het rubber zich ophoopte. Rest van de band zag er keurig uit. Aan de rondetijden was ook niets te zien tot het einde.

DeWitte

Idd, superwedstrijd  :worship-cool: lijkt me ook een supergaaf-circuit met die hoogteverschillen en die kurketrekker :cool:
Jammer van het voutje van stoner: ik had willen weten wie op de meet de snellere was ;)

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 21 juli, 2008, 07:30:20
Idd, superwedstrijd  :worship-cool: lijkt me ook een supergaaf-circuit met die hoogteverschillen en die kurketrekker :cool:
Jammer van het voutje van stoner: ik had willen weten wie op de meet de snellere was ;)

Ge neemt me de worden uit de mond :worship-cool: :worship-cool:
Smells like rubber

Steefke™

Citaat van: Bakkertjedeeg op 21 juli, 2008, 06:58:44
Citaat van: Herr Tod op 20 juli, 2008, 23:14:46

:worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool:

Erg gaaf die wedstrijd. Das al lang geleden dat we z'on wedstrijd hebben gezien. Ik vond die band er juist erg netjes uitzien. Het was puur het uiteinde waar het rubber zich ophoopte. Rest van de band zag er keurig uit. Aan de rondetijden was ook niets te zien tot het einde.

Ik zat me ook af te vragen waar die gast het over had.  :dunno: Ik heb Rossi niet één keer zien weg glijden.
Smells like rubber

B-Witch

Nee idd, de enige die af en toe flink aan het glibberen was, dat was Stoner.
Ik vond het wel jammer toen die van de baan raakte, maar ja dat was toch echt zijn eigen verdienste.
Was spannender gebleven als hij erop was blijven zitten.
Maar Rossi was gewoon de betere imo :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Rossie heeft toch ook ergens wat zand meegepikt, en bij het terugkomen op asfalt tikte ie bijna Stoner van de baan af dankzij een kleine highsider. Stoner moet daar behoorlijk wijd gaan.

http://uk.youtube.com/watch?v=hQ0Xjn8TQwA

Kijk maar naar dat filmpje bij  1:34

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

SuzukiLimburg

Als je continue op het randje rijdt, dan zijn dit soort fouten op een gegeven ogenblik onvermijdelijk.
Het was inderdaad jammer dat Stoner er af ging, maar ik ben bang dat Stoner een halve seconde per ronde sneller zou zijn geweest als hij Rossi had ingehaald. Alleen sneller zijn is 1, inhalen is 2!!!

Way to go Rossi  :worship-cool:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Herr Tod

Ik vond het wel interessant toen ze een paar minuten lang de balkjes van 'gas' en 'remmen' lieten zien in het scherm. Je ziet dat ze min of meer tegelijkertijd beginnen met remmen, je ziet Rossi mooi doseren... en Stoner van begin tot eind gewoon voluit... :shock: Precies hetzelfde met het gas, Rossi doseert mooi en Stoner alleen maar volgas :shock: ... hmmmmm en toch gaan ze even hard? Wat klopt daar niet :roll:

Hakinnen

Citaat van: Herr Tod op 21 juli, 2008, 17:50:12
Ik vond het wel interessant toen ze een paar minuten lang de balkjes van 'gas' en 'remmen' lieten zien in het scherm. Je ziet dat ze min of meer tegelijkertijd beginnen met remmen, je ziet Rossi mooi doseren... en Stoner van begin tot eind gewoon voluit... :shock: Precies hetzelfde met het gas, Rossi doseert mooi en Stoner alleen maar volgas :shock: ... hmmmmm en toch gaan ze even hard? Wat klopt daar niet :roll:

de TC van de Duc klopt beter (om exact te zijn..16 meet(correctie)punten per volledige wielomwenteling en vervolgens een fabelachtig Magnetti -marelli motormanagment dat dat weet te verwerken naar gasstand intern)
naar mijn mening is het daarom waarom rossi zo hard moet werken om stoner bij te kunnen houden

stoner kan het ding gewoon volle patat open gooien in ongeveer elke positie ...hoppa..volle gaaz..de electronica doet de rest..denk je waarom schumi best redelik overweg kon met een D16? 
al eens een D16 Voluit zien sliden ?  ikke niet..TC

"electronic rider aids" my friend