Front National Anti Radar

Gestart door DeWitte, 11 maart, 2008, 19:36:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

In Frankrijk is FNAR actief. Het Front National Anti Radar laat met spectaculaire ontploffingen radarkasten sneuvelen :shock: :-X, nu was alweer nummer 8 aan de beurt.
In een verklaring geeft men aan dat het afgelopen moet zijn met de verkapte belasting-inning en repressie. Geweldig schandalig bedoel ik !  :mrgreen:


Bron: Bikes in the Fast Lane

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Die Fransen zijn geweldig... meteen rellen :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Motzippaldy

Proud on the South  

Joepie1958

stelletje idioten :D
straks staan er weer nieuwe en die moeten ze dan zelf betalen via de belastingpot (of zullen ze daar niet aan mee doen) :-X
als je wil dat je niet geflitst wordt en dat met explosies wil bewerkstelligen, blaas dan je eigen vervoermiddel op. Bijkomende voordelen voor je zelf zijn: geen wegenbelasting meer, geen verzekeringspremie meer, geen brandstofkosten en als je gaat lopen of fietsen is dat ook nog beter voor het milieu en je gezondheid :mrgreen:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

karz

Citaat van: Joepie1958 op 12 maart, 2008, 13:02:21
stelletje idioten :D
straks staan er weer nieuwe en die moeten ze dan zelf betalen via de belastingpot (of zullen ze daar niet aan mee doen) :-X

Kwestie van volhouden ;), je kunt maar zoveel belasting heffen, en flitspalen zullen nu ook weer niet de allerhoogste prioriteit hebben.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

QuattroFrits

Citaat van: Joepie1958 op 12 maart, 2008, 13:02:21
stelletje idioten :D
straks staan er weer nieuwe en die moeten ze dan zelf betalen via de belastingpot (of zullen ze daar niet aan mee doen) :-X
als je wil dat je niet geflitst wordt en dat met explosies wil bewerkstelligen, blaas dan je eigen vervoermiddel op. Bijkomende voordelen voor je zelf zijn: geen wegenbelasting meer, geen verzekeringspremie meer, geen brandstofkosten en als je gaat lopen of fietsen is dat ook nog beter voor het milieu en je gezondheid :mrgreen:

:shock: Dus Joepie binnenkort op de fiets.  :shock:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

mis frits, ik maak me pas zorgen over flitspalen als ze gaan werken als je te langzaam rijdt :oops: :oops: :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Citaat van: Joepie1958 op 12 maart, 2008, 21:08:03
mis frits, ik maak me pas zorgen over flitspalen als ze gaan werken als je te langzaam rijdt :oops: :oops: :-X

Ik denk niet dat er hier iemand problemen mee zou hebben.
Er zijn trouwens heel veel mensen die te langzaam rijden en dat is meestal met zo'n koekblik en dan nog een inhaalverbod erbij.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

ReBel

Citaat van: Joepie1958 op 12 maart, 2008, 13:02:21
stelletje idioten :D
straks staan er weer nieuwe en die moeten ze dan zelf betalen via de belastingpot (of zullen ze daar niet aan mee doen) :-X

Tja, je hebt inderdaad idioten, vooral die wat roepen dat de belastingbetaler de zak is >:(
Wat kost zo'n kut flitspaal nou? 60.000 pleuro? Hoeveel belastingbetalers zijn er? 3.000.000? Dan kost zo'n kassa-op-stelten dus welgeteld 0,02 pleuro per belastingbetaler!!!
Nou, ik wil wel een paar tientjes in een fonds storten dan kunnen ze voor mijn part allemaal die belasting-kasten opblazen en krijgen ze het vuurwerk er gratis bij :evil:

Jor

Ze kosten idd ongeveer 60.000 eu, maar die betaalt voornamelijk de gemeente van de belasting centen.....
Maar kijk naar bv de gemeente landgraaf die is een paar jaar terug gestopt met het vernieuwen van de flitspalen.... omdat het een te grote kostepot werd.....
Dus volhouden werkt vaak wel!!!!!!
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

DeWitte

in landgraaf staan er anders nog wel een paar die echt wel werken hoor, helaas  :(
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

60000€  :? Iemand woord genaaid volgens mij(betaler bedoel ik)  :yes6rs: want wat kost zo veel  :shock: paar kilo staal max 1000€  :roll: en apparatuur dat ziet binnen is geen 59000€ waard of heb ik mis   :dunno:
Proud on the South  

Jor

Klopt ma ik had het ook over een paar jaar terug, hoe het nu zit weet ik niet zo vaak kom ik er niet meer!!
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

BMWhub

#13
Het zal jullie wel zijn op gevallen, dat er in vlanderen meer flitspalen staan dan in walonie.
Daarom is de belgische ANWB een actie begonnen.

Touringpetitie tegen flitsmanie       
Geschreven door Jef De Busser     
Thursday, 10 April 2008 
Volgens Touring staan er op dit ogenblik bijna evenveel flitspalen in Vlaanderen als in heel Frankrijk en meer dan in heel Nederland. Bovendien staan ze vaak op plaatsen die weinig of niets te maken hebben met veiligheid maar alles met extra inkomsten voor vadertje Staat. Dat zegt automobilistenvereniging Touring die een petitieactie organiseert ten voordele van een verstandig flitspalenbeleid en tegen de geniepige flitsvuilbakken.




De resultaten van de petitie zullen ten gepasten tijde aan Vlaams Minister van Mobiliteit Van Brempt en aan Minister van Openbare Werken Crevits worden overgemaakt.

"We zijn niet tegen een correcte handhaving van de verkeersveiligheid of tegen de plaatsing van flitspalen als dusdanig," aldus Touring, "maar wel tegen de wijze waarop ze in Vlaanderen gebruikt worden. Het flitsen vanuit vuilbakken is voor ons een brug te ver." Daarom opent Touring op haar website een petitie waarin gemotoriseerde weggebruikers zich akkoord kunnen verklaren met een aantal principes rond het gebruik van flitspalen en camera's, met de vraag naar een logisch en aanvaardbaar snelheidsbeleid en met de vraag voor hogere investeringen in veiligere wegen.

<!--[if !supportLineBreakNewLine]-->De petitie op de website is toegankelijk vanaf 04.04.2008 om 13u en wordt afgesloten op 05.05.2008 om 13u.


voor de petitie  : http://www.touring.be/nl/dagelijks-leven/onderweg-leren-rijden/verkeersveiligheid/artikels/petitie-flitspalen/index.asp

bron: http://www.demotorsite.be/index.php?option=com_content&task=view&id=1533&Itemid=102



Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Herr Tod

Men kan ook met zo'n dingetje een 'handtekening' zetten :mrgreen:

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: