Bikes & Music 2008 nieuwe opzet!!

Gestart door De Sjeng, 13 maart, 2008, 13:19:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De Sjeng

BIKES&MUSIC   2008

Op 19 en 20 juli word de 12e editie van het Bikes&Music festival te Klimmen gehouden. Bikes&Music is een festival met een open karakter,het word bezocht door een breed publiek van bikers tot muziek liefhebbers,van motorrijders uit het buitenland die er een korte vakantie van maken tot buurtgenoten die eens een festivalsfeer willen proeven. Ons kampeerterrein en clubhuis gaan al op vrijdag om 20.00uur open voor die gene die niet vroeg genoeg kunnen beginnen. Zaterdag gaat dan ook de festivaltent open en is er in de namiddag voor de liefhebbers een korte gezamenlijke heuvelland-rideout. Ook dit jaar staan er weer meerdere superbands verspreid over 2 dagen op het podium,o.a. een oude bekende van vorige edities: G spot die gaan het festival openen gevolgd door Fortunade Sons die o.a. een CCR tribute ten gehore brengen. Ons paaldans-podium staat weer ter beschikking voor iedereen die een showtje wil geven, en er is een verrassende midnight-special... amusement gegarandeerd!!
De zondag staat geheel in het teken van vernieuwing: ENTREE VRIJ!! En naast ALLE merken motoren worden er nu ook US CUSTOM CARS toegelaten op het festivalterrein en staat ook onze BIKERMARKET in het teken van AL-AMERICAN-SUNDAY. De bands op het podium variëren van blues-rock tot het betere top 40 werk,en een diskjockey, dus voor ieder wat wils.

BIKES&MUSIC 2008  LOONT!!! ZEKER DE MOEITE WAARD

God Forgives, I Don't

Gehaktbal

naked bike or wife,i like it both

De Sjeng

BIKES&MUSIC   2008

Op 19 en 20 juli wordt de 12e editie van het Bikes&Music festival te Klimmen gehouden. Ons kampeerterrein en clubhuis gaan al op vrijdag om 20.00uur open Zaterdag middag voor de liefhebbers een korte gezamenlijke heuvelland-rideout. Ook dit jaar staan er weer meerdere superbands verspreid over 2 dagen op het podium,o.a. Coldshot die het festival openen op zaterdagmiddag en G-Spot, gevolgd door Six-Blad, de zaterdag word afgesloten door de Fortunate Sons die o.a. een CCR tribute ten gehore brengen. Ons paaldans-podium staat weer ter beschikking voor iedereen die een showtje wil geven, en er is een verrassende midnight-special... amusement gegarandeerd!!
zondag staat geheel in het teken van vernieuwing: ENTREE VRIJ!! En naast ALLE merken motoren worden er nu ook US CUSTOM CARS toegelaten op het festivalterrein en staat ook onze BIKERMARKET in het teken van AL-AMERICAN-SUNDAY. De bands op het podium zijn achtereenvolgens Contra Defused, Slotsoffun, en om c.a.18.00uur de super coverband EAGER-BEAVER als afsluiter van ons festival.

BIKES&MUSIC 2008  IS ZEKER DE MOEITE WAARD!!!

Beleefd uitnodigend:  HILL-CLIMBERS  KLIMMEN
God Forgives, I Don't

Gassie

He wat zien ik sponsert eric ook mee of staat ie ook daar te tatoueren
KTM SMT 2011

Herr Tod

Dat lijkt me wel cool :cool: Hoe zit dat met de camping, moet je reserveren?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Yvil

Hoelaat begint alles op de zaterdag? Is er een soort van programma?

Dit omdat ik waarschijnlijk moet werken tot een uur of drie 's middags.

limbofighter

Ben vorig jaar op de zondag geweest,man wat was het warm daar maar wel gezellig  :yes6rs:
Aan drank is er geen te kort,misschien ben ik dit jaar ook weer aanwezig.
Flex lasapparaat hamer en beitel voor het bouwen van een fightertje

De Sjeng

Foto's zijn vanaf nu te zien op www.hillclimbers.nl.
Iemand geweest???, reacties????
HDforever ik heb je gemist dit jaar? limburgse events niet meer goed genoeg???
God Forgives, I Don't

HD4ever

Citaat van: maurice op 30 juli, 2008, 19:27:33
Foto's zijn vanaf nu te zien op www.hillclimbers.nl.
Iemand geweest???, reacties????
HDforever ik heb je gemist dit jaar? limburgse events niet meer goed genoeg???

Hè Maurice.... ik zat inderdaad dat weekend op het Harley & Blues treffen in Oostenrijk... :mrgreen:
En wat die Limburgse events betreft ben ik 12 September van de partij op 'Meet & Greet' in Geulle.  :yes6rs: Wordt inderdaad weer eens tijd om een pint te gaan drinken met de Hill Climbers.  :spit:

greetz HD4ever  ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"