geluid Desmosedici

Gestart door DeWitte, 09 maart, 2008, 07:32:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

http://www.youtube.com/watch?v=D2VJlUhGdDk
http://www.youtube.com/watch?v=Ik78YooSmXo

2 filmkes met de sound vd Prima Donna onder de Bikes :-X  :-X

mooi? oordeel zelf :yes6rs:

(wat me wel opvalt is dat die ene testrijder nog es moet oefenen aan ut draaien oppe weg :yes6rs:)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Smells like rubber

Herr Tod

Nee.... doet me niks? Porsche Carrera GT is mooi, of om bij de motoren te blijven, op YouTube staat ergens een filmpje van een opgekietelde RD 500, dat is vele malen beter dan die Desmomolen :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Desmo-devil

Ja right, die rd 500 klinkt mooier,  :jack: :rofl:

Hakinnen

mooi bruut geluid zo'n seidici..
maar ik vindt de SBK 1098RS toch toffer klinken..

Herr Tod

Citaat van: Desmo-devil op 10 maart, 2008, 06:52:48
Ja right, die rd 500 klinkt mooier,  :jack: :rofl:

Haphaphap :mrgreen: Maare... absoluut :yes6rs: Ik vind die Duc best lam klinken, kan er niks aan doen... is net alsof die wil zeggen "hehe.... moet ik nou? poeh 'ey" terwijl zo'n 2-takt slet het uitbrult van plezier en alleen maar sneller en harder wil :cool: Maar sinds wanneer vind jij een 4 cilinder mooi klinken? Oh ja omdat er Ducati op staat ;)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Desmo-devil

Heeft  voor mij niets met Ducati of aantal cilinders te maken te maken, ik vond mijn Zx7R met laser ook geweldig.
Er zijn genoeg Ducs zonder een mooie sound.

Motzippaldy

Proud on the South  

King Harley

Hell on Wheels!!! :headbang: :yeah:

Die moet je ook gewoon LIVE horen... :worship-cool:

Effe aanvraagje indienen bij DCN voor een weekendje huren, mogen ze me daarna opvegen :mrgreen:
"No Worries"
Better to be cool for a day, than uncool for life