net bienoa de piep oet...

Gestart door wausy, 13 maart, 2008, 17:01:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wausy

Met 110 op de rem trappen terwijl er geen olie meer in het systeem zit is niet fijn.Dacht eerst dat men bij de sportschool een leiding hadden doorgesnede.
Blijkt lekke remcilinder te zijn. :shock:

Herr Tod

Er zijn maar weinig dingen waarvan ik bang word op een motor... maar in de rem knijpen en de handle meteen tegen het handvat aan hebben terwijl er niks gebeurd... daar zou ik bang van worden :yes6rs: :shock:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

tering, das nie fijn  :shock: :shock:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Diddl

ik weet er alles van gebeurde mij 3 weken geleden met de auto konm net een volvo ontwijken anders was er kever minder geweest
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

wausy

Met de auto helemaal erg.Heb je alleen nog de handrem.Ik kwam nog stil met mijn handrem. :yes6rs:

Steefke™

kolére :shock: gelukkig is het goed afgelopen toch?
Smells like rubber

wausy

Jazeker.Kwam nog net op tijd stil met mijn een zuigertang en 20 jaar rij ervaring op een tweewiel-tractor.
Morgen ff cilinder reviseren.Denk o-ringetje.ff ophohnen en hij klaar voor de volgende 25 jaar. :lol:

Diddl

Citaat van: wausy op 13 maart, 2008, 17:48:55
Met de auto helemaal erg.Heb je alleen nog de handrem.Ik kwam nog stil met mijn handrem. :yes6rs:

als ik een handrem had was dat wel gelukt maar die is losgekoppeld  :oops: omdat de remvoering ook ver op was
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away