Echt weer motorzaak rijker

Gestart door suzuki-girl, 25 maart, 2008, 10:40:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch


CiteerHet zuidelijke Limburg is een motorzaak rijker. Sinds kort is het nieuwe Bike-unlimited te vinden aan de Röntgenweg 16E in Echt. Officieel openen zij zondag 30 maart, met de nodige hapjes en drankjes natuurlijk.

Digitaal is de nieuwe motorzaak te vinden via www.bikes-unlimited.nl.
You may own the bike, but the bike possesses you.

@Nippon

Citaat van: Suzuki-Girl© op 25 maart, 2008, 10:40:25

CiteerHet zuidelijke Limburg is een motorzaak rijker. Sinds kort is het nieuwe Bike-unlimited te vinden aan de Röntgenweg 16E in Echt. Officieel openen zij zondag 30 maart, met de nodige hapjes en drankjes natuurlijk.

Digitaal is de nieuwe motorzaak te vinden via www.bikes-unlimited.nl.

nou volgens mij is dit een bestaande zaak  ;)

als ik me niet vergis is dit een ouwe bekende van me  :mrgreen: Haselier

B-Witch

Citaat van: BoxerQ op 25 maart, 2008, 10:54:25
Citaat van: Suzuki-Girl© op 25 maart, 2008, 10:40:25

CiteerHet zuidelijke Limburg is een motorzaak rijker. Sinds kort is het nieuwe Bike-unlimited te vinden aan de Röntgenweg 16E in Echt. Officieel openen zij zondag 30 maart, met de nodige hapjes en drankjes natuurlijk.

Digitaal is de nieuwe motorzaak te vinden via www.bikes-unlimited.nl.

nou volgens mij is dit een bestaande zaak  ;)

als ik me niet vergis is dit een ouwe bekende van me  :mrgreen: Haselier

Dacht ik al  ;)
Maar is Luc zelf dan uit het motorgebeuren gestapt, want ik weet dat hij steeds meer met Kitcars bezig was de laatste tijd. ???
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

#3
http://www.haselier.nl/

bestaat ook nog, kitcars idd.

De eigenaar van BU heet Dave Vossen.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

@Nippon

Citaat van: Suzuki-Girl© op 25 maart, 2008, 11:01:49
Citaat van: BoxerQ op 25 maart, 2008, 10:54:25
Citaat van: Suzuki-Girl© op 25 maart, 2008, 10:40:25

CiteerHet zuidelijke Limburg is een motorzaak rijker. Sinds kort is het nieuwe Bike-unlimited te vinden aan de Röntgenweg 16E in Echt. Officieel openen zij zondag 30 maart, met de nodige hapjes en drankjes natuurlijk.

Digitaal is de nieuwe motorzaak te vinden via www.bikes-unlimited.nl.

nou volgens mij is dit een bestaande zaak  ;)

als ik me niet vergis is dit een ouwe bekende van me  :mrgreen: Haselier

Dacht ik al  ;)
Maar is Luc zelf dan uit het motorgebeuren gestapt, want ik weet dat hij steeds meer met Kitcars bezig was de laatste tijd. ???

Hij komt wel 'ns bij ons op de zaak  :yes6rs:  houdt zich nu alleen maar bezig met kutcar's   :yes6rs:

hij kon met motoren geen klote meer verdienen  :-X


B-Witch

Citaat van: karz op 25 maart, 2008, 11:45:06
http://www.haselier.nl/

bestaat ook nog, kitcars idd.

De eigenaar van BU heet Dave Vossen.

Dave was altijd monteur bij Haselier toch ??
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Varaderos

Nou, ben benieuwd, mijne fiets komt van Haselier vandaan. Eigenlijk best tevreden geweest altijd.
(alleen vieze koffie  :schater:)
Motorcycling is not a crime

Varadero3005

Alles beter dan die kut Motoport van Vos in Echt. Stelletje oplichters daar.

DeWitte

Citaat van: Varadero3005 op 29 maart, 2008, 06:13:56
Alles beter dan die kut Motoport van Vos in Echt. Stelletje oplichters daar.

:shock: :-X deel je ervaring ;), maak de rest hiero wijzer?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

#10
Citaat van: Varadero3005 op 29 maart, 2008, 06:13:56
Alles beter dan die kut Motoport van Vos in Echt. Stelletje oplichters daar.

Nou nou, vind ik wel erg ver gaan deze opmerking, en helemaal niet netjes.
Je kan niet iets roepen en het daar dan bij laten... (mijn mening dan he)
Trouwens, zelfs Luc (haselier) ging zijn onderdelen gewoon bij motoport halen (en dat kwam zeer regelmatig voor).

Ik ga zeker een kijkje bij Dave nemen, want die gun ik het echt wel  :yes6rs:

You may own the bike, but the bike possesses you.

Varaderos

Wie zit nu op het oude adres? Luc of Dave?
Motorcycling is not a crime

B-Witch

Citaat van: Varaderos op 29 maart, 2008, 08:16:21
Wie zit nu op het oude adres? Luc of Dave?

Dave, ik ben er gisteren toevallig langsgekomen, de zaak is helemaal opgeknapt (aan de buitenkant te zien), alleen staat aan de straat nog het bord Haselier, en is de motor op het dak ook nog aanwezig.
boven de Showroom hangt nu het bord: Bikes unlimited
You may own the bike, but the bike possesses you.

HD4ever

Citaat van: Suzuki-Girl© op 29 maart, 2008, 07:17:56
Citaat van: Varadero3005 op 29 maart, 2008, 06:13:56
Alles beter dan die kut Motoport van Vos in Echt. Stelletje oplichters daar.

Nou nou, vind ik wel erg ver gaan deze opmerking, en helemaal niet netjes.
Je kan niet iets roepen en het daar dan bij laten... (mijn mening dan he)
Trouwens, zelfs Luc (haselier) ging zijn onderdelen gewoon bij motoport halen (en dat kwam zeer regelmatig voor).

Ik ga zeker een kijkje bij Dave nemen, want die gun ik het echt wel  :yes6rs:

Nou, oplichters wil ik ze echt niet noemen, maar ik heb ook ooit nieuwe motoren bij Vos gekocht, waarmee problemen waren, en als ik niet af en toe met Tjeu om de tafel was gaan zitten voor een 'serieus' gesprekje, was ik nu nog aan het bedelen om zaken voor elkaar te krijgen.  :yes6rs:
En ik heb ook motoren ingeruild bij motorzaken, die technisch niet in orde waren, en waar ik van weet dat deze gewoon zijn doorverkocht zonder reparatie. Koop je zo'n hok, ben je natuurlijk genaaid, want garantie zit er niet meer op. :mrgreen:
Maar ja, waar kun je wel terecht op vandaag? Iedere motorzaak heeft wel een paar ontevreden klanten die er niet voor schuwen om dit online te ventileren. Van de tevreden klanten hoor je natuurlijk nooit iets.:mrgreen:

Grtz HD4ever  :D
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

karz

Kan ik niet beamen (het motoport verhaal), ik heb het parelmoeren hok r1100rs daar gekocht ,
Bij verkoop idd gewoon zonder veel aandacht doorgezet, nieuwe olie erin , stoomcleaner ,erop klaar.

Later bleek dat de gear indicator en de handvat verwarming het niet deed.
Teruggegaan en dat werd gefixed. 
Die gearindicator was een hendige bitch overigens, die 'schakelaar'  kostte 65 euro en de hele cardan moest er vanaf (bij latere modellen zit hij wat toegankelijker). In ieder geval iets wat ik zelf nooit er voor over had had ik het zelf moeten betalen.
De handvat verwarming was door de vorige eigenaar zelf losgekoppeld. Was wel origineel BMW maar later erop gezet en rechtstreeks op de accu aangesloten. Dit hebben ze netjes voor me op de goede wijze via contactslot en een relais aangesloten.

Ik vind het dus niet erg dat ze inruilmotoren zonder na te kijken doorverkopen, als de boel daarna maar fixen. Zal voor hun makkelijker werken dan iedere motor  van top tot teen doorlichten alvorens door te verkopen. Je bezorgt je klant wel wat meer trammelant. Maar ach, ik ben er 2 of 3 keer voor teruggeweest en iedere keer kostenloos een leenmotor meegekregen. Volgens mij is het een kwestie van je mond open doen daar.

My 2cts. 
sometimes the same is different, but mostly it's the same.