Ducati Desmosedici RR geleverd !!

Gestart door Desmo-devil, 31 maart, 2008, 07:19:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Desmo-devil

8 maart j.l. was het zover. De door de Ducati Club Nederland bestelde Ducati Desmosedici RR werd door Ducati Rotterdam
geleverd en overhandigd aan de voorzitter van de club. Dit is een van de vier Desmosedici's die in Nederland worden geleverd.
Vanaf 1 april kan ieder lid van de DCN de D16 huren voor een
hele dag voor 150 euro.(excl benzine)
Drie keer raden wie zich meteen gaat inschrijven op 1 april  :mrgreen: :mrgreen:
En dan maar wachtten wanneer ik aan de beurt ben . ( de club heeft ruim 4000 leden   :shock: :evil: :cry:)

Overigens is de D16 voorzien van een USB stick waar alle data over het rijgedrag en gereden snelheden word geregistreerd.
Ik hoop dat we met de fiets de grens over mogen , naar de Deutsche autobahn  :worship-cool:

piccie van de D16 voorzien van Ducati Club Nederland bestickering

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Heeft die ook traction control en zo'n cool metertje er op zodat je kunt zien hoe plat je gaat?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Motzippaldy

Citaat van: Herr Tod op 31 maart, 2008, 16:55:38
Heeft die ook traction control en zo'n cool metertje er op zodat je kunt zien hoe plat je gaat?

Auf Deutsche autobahn  :-X
Proud on the South  

Herr Tod

Als je maar hard genoeg gaat 'ontstaan' de bochten vanzelf :yes6rs:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

zou die ketel echt die 65dzd pleuro waard zijn? of is het meer als we de prijs hoog maken wordt ie vanzelf exclusief  :dunno:? want van het exclusieve aantal 400 (geloof ik) zijn ze inmiddels afgestapt (nu al 1500 stuks?) :naughty:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Citaat van: Herr Tod op 31 maart, 2008, 16:55:38
Heeft die ook traction control en zo'n cool metertje er op zodat je kunt zien hoe plat je gaat?

Yep  :mrgreen:

Desmo-devil

Citaat van: Motzippaldy op 31 maart, 2008, 18:44:43
Citaat van: Herr Tod op 31 maart, 2008, 16:55:38
Heeft die ook traction control en zo'n cool metertje er op zodat je kunt zien hoe plat je gaat?

Auf Deutsche autobahn  :-X

Waar moet je anders 300 rijden  :dunno:

Desmo-devil

Citaat van: Dwars® op 31 maart, 2008, 20:40:44
zou die ketel echt die 65dzd pleuro waard zijn? of is het meer als we de prijs hoog maken wordt ie vanzelf exclusief  :dunno:? want van het exclusieve aantal 400 (geloof ik) zijn ze inmiddels afgestapt (nu al 1500 stuks?) :naughty:

Of deze fiets dat echt waard is weet ik niet. Dat het een goede investering is weet ik wel, want als je er nog een wil hebben dan
krijg je hem niet meer voor dat geld en dan heb je een tweede handsje !!!!!!!!
De meeste zijn gekocht door verzamelaars en zullen nooit het asfalt zien. :(

Desmo-devil

De inschrijving is inmiddels gestart en de algemene voorwaarden zijn gepubliceerd.
En wat blijkt er zitten een paar behoorlijke addertjes onder het gras.

Er werd van te voren gesugereerd dat je voor 150 euro de D16 kon huren.
Nu blijkt dat daar nog 1 euro per gereden kilometer bij komt + de brandstof kosten.
De borg is 400 euro van tevoren te voldoen en het eigen risico is maar liefs 4000 euro !!!!!!!
Verder moet je aantonen dat je minimaal 4 schadevrije jaren hebt gereden.

Het lijkt er dus op dat deze actie zoals zo vaak weer alleen is weggelegd voor een select groepje binnen
de Ducati Club en dat dat gefinanciert wordt door  de rest van de leden.

Voor mij houd het verhaal iig op. Je zal maar ongelukkig op je plaat gaan. Ik heb er geen 4000 euro
voor over om een dag op deze fiets te rijden ( los van het feit dat ik ze niet heb liggen).

karz

Oei, daar zullen de leden niet blij mee zijn.
Ik kan me iets herinneren (toen ik de monster heb aangeschaft, heb ik mij even kort op dat DCN forum bevonden), dat er toendertijd al  onenigheid was over de aanschaf van die Desmosedici.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.