verkeersofficier: puntenrijbewijs mogelijk breder

Gestart door suzuki-girl, 11 april, 2008, 07:12:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

AMSTERDAM (ANP) - Het puntenrijbewijs zou voor alle automobilisten moeten worden ingevoerd. Dat zei verkeersofficier Koos Spee van het Bureau Verkeershandhaving Openbaar Ministerie (BVOM) vrijdag op BNR Nieuwsradio.

,,De dreiging om het rijbewijs kwijt te raken is een stok achter de deur om je een beetje aan de regels te houden'', zei Spee. Het puntenrijbewijs voor beginnend bestuurders is ingevoerd in 2002. Als de veelal jonge automobilisten met zo'n rijbewijs drie strafpunten krijgen, raken ze hun rijbewijs kwijt.

bron: home.nl



You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

Gelukkig heb ik me ne diesel koekblik aangeschaft, zo is er tenminste ééntje die me een beetje in bedwang weet te houden. :-X T zal wel gaan tegenvallen ik moet het ineens met 100pk minder doen :cry:
Smells like rubber

DeWitte

je hebt aan 27 pk (2cv) genoeg om een bon voor " speeding" te krijgen  :oops: :yes6rs:

kwestie van doorzetten  :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

ik ben idd ook 50pk terug gegaan toen ik naar een dieseltje ben gegaan, maar geloof me, ook daar kun je makkelijk
(negatieve)punten mee scoren  :yes6rs: Ik rij er nu een jaar in en blijf de PK's toch missen. Nu moet je zo rekenen of
de inhaalactie verantwoord is of niet, terwijl je eerst maar een kort stukje nodig had om er ff voorbij te gaan. Dus...

Pluspunt, langzamere medeweggebruikers hebben me al veel geld bespaard  :mrgreen: Zeker nu ze met dat infrarood
flitsen  >:( Nu vallen ze niet meer zo op met hun gigantische flitslampen onder hun bumper  :evil:

BMWhub

Citaat van: Suzuki-Girl© op 11 april, 2008, 07:12:18
AMSTERDAM (ANP) - Het puntenrijbewijs zou voor alle automobilisten moeten worden ingevoerd. Dat zei verkeersofficier Koos Spee van het Bureau Verkeershandhaving Openbaar Ministerie (BVOM) vrijdag op BNR Nieuwsradio.

,,De dreiging om het rijbewijs kwijt te raken is een stok achter de deur om je een beetje aan de regels te houden'', zei Spee. Het puntenrijbewijs voor beginnend bestuurders is ingevoerd in 2002. Als de veelal jonge automobilisten met zo'n rijbewijs drie strafpunten krijgen, raken ze hun rijbewijs kwijt.

bron: home.nl





zolang het alleen voor automobilisten is :mrgreen:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Motzippaldy

Proud on the South  

Joepie1958

Da's discriminansie van de overige wegverbruikers, wenn schon denn schon :yes6rs:

Even een vraagje voor insiders, als je door rood rijdt met je koekblik of motor kost dat een hoop duiten, hoeveel kost dat eigenlijk als je dat met je fiets doet?
(niet voor mezelf, maar vanmorgen reed er zo'n halve zool alvast vanaf de Noorderbrug richting Geusselt terwijl ik er nog aan kwam en de bocht om moest, had hem bijna van z'n fiets getrapt :twisted:)
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Steefke™

Smells like rubber

Herr Tod

Ja fijn echt weer zo'n zeiver... ik ben me net aan het bedenken dat ik nog 'maar' tot september volgend jaar hoef en dan komt die pijpetrekker weer met dit idee :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: