mea culpa, ja ook ik............

Gestart door DeWitte, 11 april, 2008, 19:42:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

 :oops: bij deze mijn verontschuldiging aan de Harleysjauffeur die ik tegen 18:00uur hier in het dorp (Eys) zo bijna torpedeerde ri de eeuwige jachtvelden met het dakloos koekblik toen ik vanuit de woonwijk de doorgaande (voorrangsweg) opdraaide :oops: zonder goed naar links te kijken dus wa :oops: :-X

Alleen voornamelijk dankzij het kordate uitwijkmanouvre van de HD-biker :worship-cool: kon de "paring" tussen ne vw en ne hd worden voorkomen> Op mijn verontschuldigende blik en schouderophalen volgde een uiterst COOL vergevend handgebaar van de (brede) man in het leer :worship-cool: :cool: :worship-cool: ik ben maar heel voorzichtig achter um aan ri Simpelveld getufd en schaamde me als (door de wol geverfde) motorrijder voor die domme actie waarbij ik die man bijna torpedeerde. :oops: :(

Heb jij dat ook wel eens dat je af en toe ook gewoon een domme ^&*((&^%% :evil: koekblikker/mens bent ???

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

jah... bijna wekelijks, maar dan zit ik wel de hele dag op de weg dus kan veel fouten maken.

Laatst in Einfachsakker (simpelveld) kom ik uit een weg rijden en denk voorang te hebben omdat ik van rechts kom....ik deed daar iets wat absoluut nooit mag en dat is voorrang NEMEN..
De mevrouw die van links aan kwam rijden dacht ook dat ze voorrang had maar gelukkig nam zij de voorrang niet en kon de blikschade voorkomen worden. Ik nog wijzend dat ik voorrang had en dan tot de conclusie komen dat de dame in kwestie wel degelijk op een voorrangsweg zit en ik dus moest wachten en haar voor laten gaan. 't was te laat...en ik heb nog geprobeerd me te verontschuldigen maar ze reed al door..
Ook fietster en brommerts op fietspaden..soms let ik er wel op en soms "vergeet" ik dat die er ook nog zijn..

Motorrijders hebben tot nu toe geluk gehad :cool:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

HD4ever

Citaat van: Dwars® op 11 april, 2008, 19:42:04
Heb jij dat ook wel eens dat je af en toe ook gewoon een domme ^&*((&^%% :evil: koekblikker/mens bent ???

Als we 20 april weer met 170 HD's door Eys donderen, zal ik even stoppen waar die koekblikker woont. Kunnen ze gelijk even persoonlijk verhaal komen halen  :schater:

grtz HD4ever.  ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Steefke™

Een tijdje geleden op de A2 in de file. Ik wou van baan veranderden en kon nog net op het laatste moment remmen anders had hij met z'ne BMW op de motorkap gelegen. :oops: Moet wel zeggen dat ze erg hard tussen de file doorrijden de laaste tijd. :?
Smells like rubber

@Nippon

Citaat van: Steefke™ op 12 april, 2008, 07:23:51
Een tijdje geleden op de A2 in de file. Ik wou van baan veranderden en kon nog net op het laatste moment remmen anders had hij met z'ne BMW op de motorkap gelegen. :oops: Moet wel zeggen dat ze erg hard tussen de file doorrijden de laaste tijd. :?

hoezo  :shock:

rij jij achteruit dan   :mrgreen:

B-Witch

ook A2,(langzaamrijdende file) niet opletten in mijn auto, toch nog wat moe, slaperig, verkeerde zender op de radio, tomtom moest nog ff geprogrameerd, en ik had mijn haar niet goed... :roll:
En dan ineens van rijstrook willen veranderen....aiaiai, gelukkig net op tijd dat ik die motorrijder zag..
oeps..Sorry dan maar :oops: :oops:

Dat heeft iedereen wel eens denk ik, alleen als je een fout maakt tegenover een andere koekblikker vind je dat minder erg dan wanneer dat een mede motorrijder is..
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: HD4ever op 11 april, 2008, 23:33:40
Citaat van: Dwars® op 11 april, 2008, 19:42:04
Heb jij dat ook wel eens dat je af en toe ook gewoon een domme ^&*((&^%% :evil: koekblikker/mens bent ???

Als we 20 april weer met 170 HD's door Eys donderen, zal ik even stoppen waar die koekblikker woont. Kunnen ze gelijk even persoonlijk verhaal komen halen  :schater:

grtz HD4ever.  ;)

godzijdank zit ik dan in Parijs  :lol: maar ik ben echt blij dat ik die jong niet geraakt heb/had, zou ut me nooit vergeven een mede-motorrijder te torpederen  :(
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

HD4ever

Citaat van: Dwars® op 12 april, 2008, 08:35:49
Citaat van: HD4ever op 11 april, 2008, 23:33:40
Citaat van: Dwars® op 11 april, 2008, 19:42:04
Heb jij dat ook wel eens dat je af en toe ook gewoon een domme ^&*((&^%% :evil: koekblikker/mens bent ???

Als we 20 april weer met 170 HD's door Eys donderen, zal ik even stoppen waar die koekblikker woont. Kunnen ze gelijk even persoonlijk verhaal komen halen  :schater:

grtz HD4ever.  ;)

godzijdank zit ik dan in Parijs  :lol: maar ik ben echt blij dat ik die jong niet geraakt heb/had, zou ut me nooit vergeven een mede-motorrijder te torpederen  :(

Ik zou me er achteraf niet al te druk over maken. Shit happens nu eenmaal, en vroeg of laat is bijna iedereen als 'dader' of als 'slachtoffer' de klos, en pleegt een ongewilde aanslag op mede-verkeersdeelnemers.
Ik heb zelfs al 2 keer motorrijders, die samen een rit aan het maken waren, onder elkaar flink zien crashen. En dat is erg zuur als je eigen vrienden je van de weg rijden.  :yes6rs:
Iedere rit die je als motorrijder zonder kleerscheuren thuis komt is winst. Beschouw deze 'bijna' crash gewoon als een leer momentje.  ;) Je wordt er alleen maar een betere chauffeur/piloot(B) door. Zelf heb ik ook al menig leermomentje meegemaakt in het verkeer. :oops:

Beaucoup de plaisir à Paris !

grtz HD4ever ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"