Als je dan toch een Harley kiest

Gestart door BeemerBert, 03 mei, 2008, 21:54:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BeemerBert

Bmw R1150RT
De optimist heeft net zo vaak gelijk als de pessimist, hij leeft alleen veel gelukkiger!

karz

Ik 98% op de road king classic ,84% op de fatboy
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Steefke™

98% match met de XR 1200  :lol:
Smells like rubber

King Harley

kwam voor 98 % uit op de Nightster??

maar ga voor 100% voor de Road King Classic
"No Worries"
Better to be cool for a day, than uncool for life

Hakinnen

Hakki gaat nergens op uitkomen

jaja....dat linkje nodigt wel uit om ff te klikken idd
maar alez..HD

miljaar

;)

DeWitte

nee, idd, klik ik ook pas op over dikke 10 jaar  :yes6rs:, want dan wil ik wel ene dunkt me  :oops:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Hieraan doe ik niet mee :-X
En Hakki, even een tip zonder waarde, vanmiddag kwam een wereldreiziger bij me tanken, (rijdt ook een KTM 950 Adv.) met z'n ouwe BMW GS (ik geloof een R80) waarmee hij bijna twee jaar over de wereld getrokken is :worship-cool:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Diddl

ik kom uit op een road king classic  :oops:
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

DeWitte

Citaat van: Hakinnen op 04 mei, 2008, 21:53:08
Citaat van: Dwars® op 04 mei, 2008, 21:23:22
nee, idd, klik ik ook pas op over dikke 10 jaar  :yes6rs:, want dan wil ik wel ene dunkt me  :oops:

over tien jaar..!?
echt niet..
Mij zult ge daar niet op zien...met alle respect voor degenen die het wel tof vinden uiteraard.

over tien jaar verkoop ik alle tweewielerige meuk (muv mijn koningsasser duc uiteraard)wat ik dan heb staan want dan ben ik langzaam toch te oud voor dat circuitgedoe  en dan koop ik me ne dikke Triumph Tiger, ne klephelm en een lange onderbroek  en ga ik af en toe wat door scandinavie tuffen in mijn uppie of zo om mijn vrije dagen te vullen.  gewoon beetje doelloos rondbollen op mijn dooie gemakkie

man als jij dan ook een HD koopt gaan we samen de terassen af :rofl: je schijnt daarmee veel sjans te hebben/krijgen?? :mrgreen: scandinavie is toch wat voor contactgestoorden? (hier ga ik gezeik mee krijgen :rofl:)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: Hakinnen® op 04 mei, 2008, 21:23:22
gewoon beetje doelloos rondbollen op mijn dooie gemakkie


Heb ik gisteren ook gedaan, alez niet op een tiger (wel die oude vierkante he ) , maar op een GS.
Moet je eerder mee beginnen dan achter 10 jaar :yes6rs: .
Ram relaxed, wat weggetjes induiken die ik normaal nooit zou pakken, stukkie offroad. Zelfs een keer op een waalse camping uitgekomen. Reed bijna met de GS het kampvuur in tussen de roodverbrande bierbuiken.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Hakinnen

Citaat van: Dwars® op 05 mei, 2008, 07:21:44
Citaat van: Hakinnen op 04 mei, 2008, 21:53:08
Citaat van: Dwars® op 04 mei, 2008, 21:23:22
nee, idd, klik ik ook pas op over dikke 10 jaar  :yes6rs:, want dan wil ik wel ene dunkt me  :oops:

over tien jaar..!?
echt niet..
Mij zult ge daar niet op zien...met alle respect voor degenen die het wel tof vinden uiteraard.

over tien jaar verkoop ik alle tweewielerige meuk (muv mijn koningsasser duc uiteraard)wat ik dan heb staan want dan ben ik langzaam toch te oud voor dat circuitgedoe  en dan koop ik me ne dikke Triumph Tiger, ne klephelm en een lange onderbroek  en ga ik af en toe wat door scandinavie tuffen in mijn uppie of zo om mijn vrije dagen te vullen.  gewoon beetje doelloos rondbollen op mijn dooie gemakkie

man als jij dan ook een HD koopt gaan we samen de terassen af :rofl: je schijnt daarmee veel sjans te hebben/krijgen?? :mrgreen: scandinavie is toch wat voor contactgestoorden? (hier ga ik gezeik mee krijgen :rofl:)

nee hoor./.vandaag geen gezeik..zonneke schijnt en ik heb vrij.

maaruh..terassen doen?  nuh..
en dan per HD?  nuhnuh...
dan liever scandinavie

Hakinnen

Citaat van: karz op 05 mei, 2008, 07:57:04
Citaat van: Hakinnen® op 04 mei, 2008, 21:23:22
gewoon beetje doelloos rondbollen op mijn dooie gemakkie


Heb ik gisteren ook gedaan, alez niet op een tiger (wel die oude vierkante he ) , maar op een GS.
Moet je eerder mee beginnen dan achter 10 jaar :yes6rs: .
Ram relaxed, wat weggetjes induiken die ik normaal nooit zou pakken, stukkie offroad. Zelfs een keer op een waalse camping uitgekomen. Reed bijna met de GS het kampvuur in tussen de roodverbrande bierbuiken.

yep..een Tiger..  die oude vierkante ja
of ne Cagiva lucky explorer..die zijn ook vet

weet ik..beetje rondbollen..
ga vanmiddag of vanavond of morgen ..whatever, nog een paar uurkes
waarheen weet ik niet..zien wel..

DeWitte

yep ne Cagiva Elefant 900ie In Lucky Explorer trim :worship-cool:

was een Duc blok als ik me goed herinner? mja hoe was de rest, vering, remmerij?  :? ne goeie vinden zal lastig worre?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away