onvolledige profiels van forum leden

Gestart door King Harley, 04 mei, 2008, 12:18:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

King Harley

Er zijn nog steeds aardig veel ongeboren hermafrodiete zwervers op dit forum :? (zonder leeftijd geslacht of vaste verblijfplaats)
waarom hebben veel forum leden hun profiel zo summier ingevuld???? :roll:

Zou wel aangenamer zijn i.v.m. stukje gaan rijden met leden uit de buurt :cool:

Of komt het dat sommige zo'n negatieve uitlatingen doen, en daarom niet traceerbaar willen zijn??? :twisted:
Of schamen ze zich voor het gehucht waaruit ze komen (absoluut onnodig)
Of ze hebben een dergelijke leeftijd zodat ze bang zijn, respectievelijk naar de peuterklas danwel de seniorensite verbannen te worden (Ook dit zal heus niet gebeuren)

Meschien hebben ze toch wel een goede reden?? ;)

Het zij zo..................
"No Worries"
Better to be cool for a day, than uncool for life

DeWitte

eigenlijk wel ne goeie: laten we het in de groep gooien: wie is voor en wie is tegen? 

ow ja: ik pis staande :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: Dwars® op 04 mei, 2008, 19:03:51
eigenlijk wel ne goeie: laten we het in de groep gooien: wie is voor en wie is tegen? 

ow ja: ik pis staande :mrgreen:

Als ik staande pis, krijg ik zo'n natte voeten... :mrgreen:


Maar goed ff inhaken op Ducie, ik vind dat ook heel jammer dat sommigen niet veel info in hun profiel hebben.
Zou idd wel fijn zijn om te weten wie in je buurt woont.
Maar aan de andere kant, veel mensen willen gewoon liever lekker anoniem blijven, hun privacy waarborgen.
Wat ik raarder vind: mensen die zich aanmelden maar dan vervolgens nooit meer posten of zelfs aktief zijn.

You may own the bike, but the bike possesses you.

Yvil

Heb hem dan maar even iets vollediger gemaakt  ;)

Nooit heen gekeken  :dunno: Dacht dat ik dat allemaal al
bij registratie had ingevuld...

Grtz,
Yvil

maurice-fz1

Citaat van: ducie-916 op 04 mei, 2008, 12:18:39


Meschien hebben ze toch wel een goede reden?? ;)

Het zij zo..................

Een van die goede redenen is misschien dat hun er beter van worden.Voor ons betekend dat : Slecht dus  >:(
Ze schrijven zich misschien alleen in voor te weten waar "bepaalde onderdelen" te halen zijn als jullie begrijpen wat ik bedoel.  ;)

groeten maurice-fz1
yowww,zonger taartsjup sjtuit ut sjoner !!!

Mounty

jah....van diegene met maar 1 of nog minder berichten geplaatst hoef je niks te verwachten.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

sommige mensen willen alleen maar lezen @ MFL om een beetje op de hoogte blijven:

is toch ook prima zo ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Ik kijk er zelden tot nooit naar. Zelf heb ik hem toch redelijk compleet ingevuld dacht ik zo.

Ik denk dat veel bezoekers in het begin hun identiteit niet prijs willen geven en het naloop vergeten het profiel aan te vullen. Zelf ben ik in het begin in het kader van "met wie heb je te maken" ook voorzichtig geweest.
Smells like rubber

HD4ever

Citaat van: Steefke™ op 05 mei, 2008, 09:27:03
Zelf ben ik in het begin in het kader van "met wie heb je te maken" ook voorzichtig geweest.

Precies, men weet nooit welke 'tokkies' men hier aan kan treffen.  :schater:

Effe serieus. Volgens mij moet iedereen dat lekker zelf weten wat hij kwijt wil over zichzelf.
Het is maar net wat je van het forum verwacht. Diegene die in contact wil komen met andere leden voor ritjes of andere activiteiten zal op den duur toch iets meer van zichzelf prijs moeten geven. Anderen hebben die behoefte niet en zien het forum gewoon als een soort babbelbox. En daar is toch niets mis mee?

grtz HD4ever. ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Steefke™

Citaat van: HD4ever op 05 mei, 2008, 09:37:59
Precies, men weet nooit welke 'tokkies' men hier aan kan treffen.  :schater:

:schater: :laughing49so: :rofl:
Smells like rubber

limbofighter

Flex lasapparaat hamer en beitel voor het bouwen van een fightertje

Joep

Citaat van: Dwars® op 05 mei, 2008, 08:02:07
sommige mensen willen alleen maar lezen @ MFL om een beetje op de hoogte blijven:

is toch ook prima zo ;)

Precies, daar ben ik er een van.
Als ik op elk forum waar ik een account van moet gaan ouwehoeren dan is de dag te kort  :mrgreen:

(en ik zal eens gaan kijken in mijn profiel wat er in staat  :oops: )

limbofighter

Citaat van: Joep op 06 mei, 2008, 18:25:01
Citaat van: Dwars® op 05 mei, 2008, 08:02:07
sommige mensen willen alleen maar lezen @ MFL om een beetje op de hoogte blijven:

is toch ook prima zo ;)

Precies, daar ben ik er een van.
Als ik op elk forum waar ik een account van moet gaan ouwehoeren dan is de dag te kort  :mrgreen:

(en ik zal eens gaan kijken in mijn profiel wat er in staat  :oops: )

Ach wat ik zit op verschillende forums,ouwehoeren hoort erbij  :twisted:
Flex lasapparaat hamer en beitel voor het bouwen van een fightertje

King Harley

kijk door zulke reactie's kom je toch achter enkele goede redenen. :thumbsup:

maar als ze wat van je motte hebbe, vinde ze je wel hoor.

En oh ja 4 woorden in je profiel aanpassen is echt een dagtaak voor sommige??  :jack::schater: :schater:
"No Worries"
Better to be cool for a day, than uncool for life

DeWitte

ik heb voor de joeks 'ns wat meer ingevuld in mijn profiel: als iemand mijn echte leeftijd durft door te vertellen krijgt ie herrie :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away