Motorzegening + tourrit Welten

Gestart door Yvil, 04 mei, 2008, 21:51:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yvil

Gaat er iemand naar die motorzegening in Welten?

Ik was in Margraten voor een leren pak aant kijken en
zag die blaadjes daarvan liggen. Leek me wel grappig
om eens aan mee te doen dus heb me ingeschreven.
Maar ik vroeg me nu af of er ook nog mensen van hier
daar zullen zijn. Heb er hier nog niks over gehoord...

Heeft dat een rede???  :dunno:

B-Witch

Welten is wel bij iedereen bekend neem ik aan, maar zolang niemand er mee komt, staat het ook niet op MFL. (lekker makkelijk he?) :mrgreen:
Maar, er zijn door heel limburg nog diverse andere zegeningen, nl 1 in Buchten, en 1 in schinnen, en dan geloof ik ook nog 1 in Maaseik
Dus wijwater en de hulp van Christoffel is vrij goed verkrijgbaar.  ;)

En Mr. Kawa en ik zijn al gezegend dus, wij hoeven niet meer. (wachten weer tot volgend jaar in Grubbenvorst) :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

nee hoor, zover ik ook weet, geen reden. Jij was gewoon de 1e dus  :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

En waarschijnlijk ook meteen de laatste aangezien de inschrijving voorbij is  :(

Och ja, ben benieuwd wat ik allemaal ga zien...
Schijnt nogal een grote opkomst te hebben ieder jaar. Zal eens kijken of ik een
camera mee ga nemen, als ik wat leuks zie zal ik t hier wel ff delen  ;)

DeWitte

1 geluk heb je: ne Honda roest niet van al dat wijwater :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

in welten mag ik niet komen  :roll:

Steefke™

doa han ich letst miene tractor jekoch
Smells like rubber

Yvil


Yvil

Zo, ik ben gezegend  :yes6rs:

Ik vond de route erg tegen vallen. Ik had gehoord en me dus eigenlijk ook er op ingesteld dat
de Eifel in gegaan zou worden... Werd bij de "mis" ook idd bevestigd dat dit andere jaren meestal
het geval was. Alleen dit jaar niet  :evil: Nee, dit jaar gingen we België in  :shock:. Het asvalt is en
blijft in daar om te  :puke: Daarnaast gingen we dorp in, dorp uit. Er kon gewoon niet fatsoenlijk
"doorgereden" worden  :evil:. Daarnaast was het weer vannochtend ook nog eens erbarmelijk. Het was
koud en vooral zeer nat.

Maaaarrrrr... Los daarvan was het natuurlijk wel een lekker dagje rijden met zeeeer veel eensgezinden
en hoe vervelend kan dat nou eigenlijk zijn. Het was dus los van wat omstandigheden die minder waren
toch best een leuke dag. Zie me zomaar volgend jaar weer meegaan dus dan kan het nooit zo erg zijn
geweest, toch?  :dunno:

Ik heb enkele foto's gemaakt maar het kabeltje om ze op de pc te zetten is niet hier. Zal ze morgen ff
posten. Er was bij de Peppermil ook nog een bandje aant spelen en we kregen een halve haan met friet.
Onder het eten werden we nog getrakteerd op een stuntshowtje van één of ander groepje. Was wel
vermakelijk.

Tenslotte vraag ik me af of sommige mensen achterbandjes voor niks krijgen of zo  ??? Ik heb er toch echt
meerdere in rook op zien gaan vandaag. Sommige zelfs al om 8u 's ochtends voor de zegening. Maar goed,
ook dat is wel weer leuk om te zien natuurlijk. Gelukkig heb ik geen ongelukken gezien al werd ik zelf bijna
van de weg gereden met als gevolg dat ik een 50m offroad (berm) moest volgen om veilig terug de weg op
te komen.

Yvil

Zoals beloofd nog enkele foto's van afgelopen zondag:

De opkomst was ondanks het slechte weer absoluut niet slecht volgens mij  :shock:




Zelfs de kerk was afgelaaien vol. Alle banken waren vol en achterin stonden ook
nog een hoop mensen. Leuk he, al die reflecterende vlakken op de motorkleding.


Hier stonden die twee van ons in de rij te blinken.


En hier stonden we weer na de rit op de parkeerplaats bij de peppermil.


Zo, dat was het weer lieve kijkbuis kinderen  :mrgreen:

Varadero3005

Grote motorcontrole bij Wittem ?  Alle motoren ( en dat waren er nogal wat ) werden daar aan de kant gezet.

DeWitte

zondagmiddag? ja die oranje maloten heb ik ook zien staan: maar ik mocht doorrijden :mrgreen: (ik tufte op omatempo wel en had die dwerg achterop)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Citaat van: Varadero3005 op 20 mei, 2008, 06:27:42
Grote motorcontrole bij Wittem ?  Alle motoren ( en dat waren er nogal wat ) werden daar aan de kant gezet.

??? Ik heb ze niet gezien  :dunno:

Misschien waren we ze net voor of zo, want ik ben nog achter het tankstation gestopt bij vrienden van mijn
ouders en ook daar stonden zeer veel motoren, maar niemand die wat zei van een controle. Heb ik waarschijnlijk
gewoon geluk gehad  :mrgreen:

Varadero3005

Bracht effe mijn Vara voor een beurt naar Heuts te Schin op Geul. Alle motoren vanaf de stoplichten bij de shell richting Wylre en omgekeerd werden de grote parkeerplaats op geloodst. Dit was rond 15.00 uur. Om 16.00 uur stonden ze er nog.

Yvil

Ah zo, de route van de tocht zelf kwam t 's ochtends langs de parkeerplaats. Vandaar dat ik ze niet gezien heb dan. Terug kwamen we van Reijmerstok via Gulpen door Wijlre en dus niet meer langs Wittem.  ;)