ERGERNIS top.................

Gestart door Diddl, 05 mei, 2008, 00:23:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Diddl

eens kijken wat jullie ergernissen zijn als jullie op de weg zitten met de motor

ik heb er een hekel aan als mensen links blijven rijden terwijl ze plek genoeg hebben om aan de kant te gaan
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

DeWitte

Koekblikkers vooral he? yep gewoon rechts der langs steken :mrgreen: (tenminste as ik met de brommert ben)

mijn grootste ergernis als motorrijder: Motorrijders dus  :yes6rs: Let wel: Motorrijders die denken dat ze er wat van bakken en tis 3x niks: geen controle, geen (bochten en kijk) techniek en onderwijl gekleed in dure kledij op stervensdure motoren: Het A examen mocht imo 10x strakker/strenger en daardoor selectiever: alleen als je talent hebt mag je het, toch?? 90% mocht ut A dan inleveren :yes6rs: toch??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

BMWhub

Ik erger mij het ergst aan die bestuurders die van bumperkleven houden en niet verder kijken dan het voertuig dat voor zijn voor ganger rijdt.
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Hakinnen

ik erger me niet in het verkeer.heeft geen zin..


Steefke™

Citaat van: BMWhub op 05 mei, 2008, 08:02:19
Ik erger mij het ergst aan die bestuurders die van bumperkleven houden en niet verder kijken dan het voertuig dat voor zijn voor ganger rijdt.


Ik ook maar opvallend genoeg zitten ze iedere keer voor me :mrgreen:
Smells like rubber

HD4ever

Citaat van: diddl TL-R op 05 mei, 2008, 00:23:35
eens kijken wat jullie ergernissen zijn als jullie op de weg zitten met de motor

ik heb er een hekel aan als mensen links blijven rijden terwijl ze plek genoeg hebben om aan de kant te gaan

Nee, hoor, van mij mogen ze allemaal links gaan rijden, want ik 'scheur'' op de rechterbaan met 100 km/hr en 3500 rpm.  Ik heb ook vaak last van bumperkleven, maar dat is omdat sommige vrachtwagens soms net iets te snel rijden. :schater:

grtz HD4ever  :mrgreen:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Yvil

Mensen wat minder dan de toegestane snelheid rijden (dus 40 waar 50 enz.)  :banghead4rv:
In mijn ogen horen deze mensen ook een prent te krijgen  :twisted:

en op een goede tweede plaats:

Mensen (koekblikkers) die geen idee hebben hoe breed (smal) hun auto is en dus
remmen voor iedere middenberm, fietsers die ze niet in durven halen en op smallere
wegen half op de tegenmoedkomende weghelft rijden omdat ze denken dat ze een
meter breder zijn dan dat ze eigenlijk zijn....

Zo, dat lucht op  ;)

B-Witch

Een van de ergste vind ik die wat te langzaam rijden, en idd die links blijven hangen.
Ik rij heel vaak rechts en het valt mij op dat dat vaker nog beter opschiet dan links gaan rijden  (vooral in de spits).
Ik weet niet wat het is met sommige automobilisten, ze zien dat links voor geen meter rijdt, en moeten toch perse op die linkse weghelft terecht komen, om dan weer vervolgens in de rem te gaan hangen  :?
En een gruwelijke hekel heb ik aan bumperklevers, er zal nog een dag komen dat er zich ene in mijn achterkant boort, ik rem nl voor bumperklevers :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Diddl

en mensen die de ruitensproeier gebruiken terwijl je erachter rijd met de motor
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

karz

Citaat van: diddl TL-R op 05 mei, 2008, 11:49:15
en mensen die de ruitensproeier gebruiken terwijl je erachter rijd met de motor

:stupid: :guns:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Suzuki-Babe

Bumper klevers, Wielrenners die met de hele groep naast elkaar rijden zodat niks er fatsoendelijk langs kan gaan.
Mensen die de wielrenners niet durven in te halen.

Personen die niet opletten wanneer ze uit de bebouwde kom rijden en dan gewoon 50 blijven doorrijden terwijl ze er 80 mogen.

Mensen die de weg blokkeren als je met de motor tussen de file of bij het stoplicht naar voren wilt rijden.

hehe, dat lucht op!
or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!

Joepie1958

wie zonder zonden is werpe de eerste steen

(das word zum montag)
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Herr Tod

Citaat van: Suzuki-Babe op 05 mei, 2008, 12:00:53
Wielrenners die met de hele groep naast elkaar rijden zodat niks er fatsoendelijk langs kan gaan.

Lang leve de toeter :worship-cool: Dat volk hoort zich uiterst rechts te houden indien er achterop komend verkeer is, anders veroorzaken ze hinder en ze lokken gevaarlijke situaties uit, artikel 5... maar geen agent die er naar kraait :roll: Komt bij, als ze achter elkaar fietsen kunnen ze slipstreamen :schater: :fuckyou:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


@Nippon

Zijn maar weinig dingen waar ik me nog aan erger
na die jaren ga ik 't al normaal vinden  :roll:

waar ik gek van wordt zijn "motorrijders" met kinderen achterop  :roll:
je kent ze wel 't type dat een kind van 3 jaar achter op de rug bindt met een spanband  ;)

doodschoppen moet je zoiets  :evil:


BeemerBert

Ik erger me zelden  :mrgreen:
maakt het leven veel prettiger :yes6rs: :yes6rs:
Bmw R1150RT
De optimist heeft net zo vaak gelijk als de pessimist, hij leeft alleen veel gelukkiger!