ERGERNIS top.................

Gestart door Diddl, 05 mei, 2008, 00:23:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Steefke™

Citaat van: Suzuki-Girl© op 06 mei, 2008, 13:48:00
En dat reegt niet alleen de jonkies op...  :-X

Dat bedoel ik maar :-X
Smells like rubber

BeemerBert

Citaat van: Yvil op 06 mei, 2008, 00:10:11


Die hebben schijnbaar nooit haast, hoeven nooit ergens optijd te zijn en
hebben dus blijkbaar alle tijd van de wereld. Geen problemen mee als dat
zo is en ik ben er misschien wel jaloers op, MAAR GA DAN EVEN
AAN DE KANT VOOR DE REST VAN DE WERELD!!! Ja het is groen, maar kijk
daar links eens naar die mooie  :dunno: ???

Als je van de omgeving wil genieten, geen probleem...
Als je geen haast hebt, geen probleem...
Als je lekker vakantie hebt, geen probleem...







:lol: Och als deze mensen zich een beetje redelijk aan de snelheid houden ( 50 waar het mag ) erger ik me daar niet aan :D

Tuurlijk zijn er uitzonderingen, en maken sommige mensen het erg bont. Maar wordt je dag er beter van als je zit te foeteren  :-X  Ergernis veroorzaakt alleen meer eigen fouten.

En tja, Valkenburg is 5 maanden per jaar K*T, maar waarom zou je je ergeren als je het vooraf weet?
Iedereen die dagelijks naar maastricht gaat staat ook een half uur, zouden die mensen allemaal met slechte zin op hun werk aankomen? Laten we maar zwijgen over de randstad.

Dagelijks veroorzaken we allemaal wel een keer ergernis bij een ander ( die bolhoed in zn Hyundai en dat petje in die golf wat meer  :worship-cool:) Maar komop laten we op tijd vertrekken en meegenieten van onze mooie omgeving.

Zomaar van het net geplukt een ergernissen top tien:

1. Massale ergernis over asociaal gedrag (hondenpoep en verkeersaso)

  2. Het eindeloze en oeverloze gebabbel van sportcommentatoren op TV

  3. Verpakkingen die je nooit normaal open krijgt. Cupje koffiemelk grootste ergernis.

  4. Luide gsm-gesprekken grootste ergernis. Ook irritante (43 procent) en luide (37 procent) ringtones zijn een grote ergernis.

  5. Scoringsdrang bij de overheid, alles wordt er gewoon doorgedrukt

  6. Werknemers met kinderen verliezen hun ambitie, lopen de kantjes eraf en kletsen veel te veel over hun kroost. Dat is tenminste de mening van hun kinderloze collega's, zo blijkt uit een Intermediair-enquête.

  7. De lange wachtrij bij de kassa

  8. Lang leve de Euro, waarom zou het toch zo slecht gaan met de economie?

  9. Ongevraagde E-mail en drukwerk in je brievenbus

10. Betaald toiletbezoek grootste ergernis


:worship-cool: :worship-cool: Zo hebben we toch geen tijd over om te genieten  :worship-cool: :worship-cool:

Bmw R1150RT
De optimist heeft net zo vaak gelijk als de pessimist, hij leeft alleen veel gelukkiger!