ERGERNIS top.................

Gestart door Diddl, 05 mei, 2008, 00:23:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

limbofighter

Ik erger me nergens meer om in het verkeer ,hou er rekening mee dat het alleen maar erger wordt.
Ik neem het maar zo als het is,we zien wel wat de toekomst ons brengt  :yes6rs:
Flex lasapparaat hamer en beitel voor het bouwen van een fightertje

Yvil

Zonder mensen aan te willen vallen!!! het volgende

Mensen die zich nergens aan ergeren zijn meestal de mensen waar ik me
dood aan erger.....

Die hebben schijnbaar nooit haast, hoeven nooit ergens optijd te zijn en
hebben dus blijkbaar alle tijd van de wereld. Geen problemen mee als dat
zo is en ik ben er misschien wel jaloers op, MAAR GA DAN EVEN
AAN DE KANT VOOR DE REST VAN DE WERELD!!! Ja het is groen, maar kijk
daar links eens naar die mooie  :dunno: ???

Als je van de omgeving wil genieten, geen probleem...
Als je geen haast hebt, geen probleem...
Als je lekker vakantie hebt, geen probleem...
Als je de weg even niet weet, geen probleem...

Maar zoek dan ff een veilige plek om te stoppen en hinder de rest niet!!
Doe ik zelf ook als ik in Tjechië op vakantie ben...

Boh, je zou bijna door gaan krijgen dat ik in f*cking Valkenburg woon waar ik
nu al tegen de zomer op kijk  :banghead4rv: :schater: Mensen, één tip....
Rij ten alle tijden om Valkenburg heen, niet te doen in de zomer, vooral uit de
richting Wijlre-Schin op Geul sta je in vakanties letterlijk bijna een uur stil overdag

:shock:

Nogmaals, ik wil niemand beledigen of zo, maar het is wel lekker om ergens in een
vertrouwd voelende omgeving lekker te kunnen ventileren  ;) :yes6rs:

Oh ja, ik ga ook dood aan zoals ik ze noem "rijdende fosielen" in veel te dikke auto's
die gewoon echt niet meer op de weg thuis horen. Kijk nu maar weer naar die 80 jarige
persoon wat die fietsers aan heeft gereden, kan natuurlijk iedereen gebeuren, maar
het is maar een klein nog niet bevestigd voorbeeldje.

Suzuki-Babe

or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!

Diddl

heel mooi gezegd yvil mijn vriendin die heeft er nu ook al geen zin in in de zomer die woont in ijzeren maar die heeft er gereedschap voor dat heet motorkap vooral voor wielrenners zal de eerste niet zijn met een zachte landing
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

DeWitte

Citaat van: Yvil op 06 mei, 2008, 00:10:11
Oh ja, ik ga ook dood aan zoals ik ze noem "rijdende fosielen" in veel te dikke auto's
die gewoon echt niet meer op de weg thuis horen. Kijk nu maar weer naar die 80 jarige
persoon wat die fietsers aan heeft gereden, kan natuurlijk iedereen gebeuren, maar
het is maar een klein nog niet bevestigd voorbeeldje.

yep, en jonkies ut eerst :yes6rs: en trouwes ook het meest  :roll: jonkies (tot 27 jaar geloof ik) zijn feitelijk het gevaar oppe weg
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Citaat van: Dwars® op 06 mei, 2008, 07:57:59
yep, en jonkies ut eerst :yes6rs: en trouwes ook het meest  :roll: jonkies (tot 27 jaar geloof ik) zijn feitelijk het gevaar oppe weg

Dan kijk maar uit, ik ben vanmiddag van plan een stukje te gaan rijden  ;)  :mrgreen:
Maar één geluk.... gelukkig ben ik dan nog maar een half jaartje een gevaar  :schater:

B-Witch

Om even realistisch te zijn, en ik schaam me dan diep dat ik dat als vrouw zijnde moet zeggen:
een van de grootste ergernissen op de weg zijn eenvoudig weg: MIEPEN.
Je kent het soort wel, met de station van de man even naar de super, en de kids naar school brengen.
Ondertussen weten ze niet hoe lang en breed hun ride is, dus, tig keer op de rem voor een versmalling, en hoe zet je de stoel ook weer goed naar voren zodat je aan het gaspedaal komt, om netjes weg te rijden bij een stoplicht...als ze al door hebben waar de 1ste versnelling van die schakelbak zit :roll:
En dan praat ik maar liever niet over de capriolen die sommigen uithalen om in (en nog erger) of uit een parkeervak te komen.
Let's face it, als er iemand aan het stuntelen is op een parkeerterrein, of met achteruit inparkeren, dan is dat 9 van de 10 keer een vrouw :-X
Ik zie het dagelijks, en ik wil niet zeggen dat ik een vrouwelijke versie van Shumacher ben, maar veel vrouwen kunnen gewoon niet fatsoenlijk autorijden, en zijn af en toe gewoon gevaar op de weg.
Daar erger ik me wel eens op  ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Diddl

Citaat van: Dwars® op 06 mei, 2008, 07:57:59
Citaat van: Yvil op 06 mei, 2008, 00:10:11
Oh ja, ik ga ook dood aan zoals ik ze noem "rijdende fosielen" in veel te dikke auto's
die gewoon echt niet meer op de weg thuis horen. Kijk nu maar weer naar die 80 jarige
persoon wat die fietsers aan heeft gereden, kan natuurlijk iedereen gebeuren, maar
het is maar een klein nog niet bevestigd voorbeeldje.

yep, en jonkies ut eerst :yes6rs: en trouwes ook het meest  :roll: jonkies (tot 27 jaar geloof ik) zijn feitelijk het gevaar oppe weg

ik ben het deels met dwars eens maar ook weer helemaal niet klopt dat jongere denken dat ze alles kunnen maar scheer ze niet over een kam en het zijn ook niet alleen diegene tot 27 maar zelfs 50 plussers zijn soms een gevaar op de weg sommige rijden nog gekker als een jonge kerel, en ik heb gehoord dat meneer dwars er ook wel iets van kan in de moezel  :mrgreen:
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

DeWitte

yep, het zou een stuk veiliger op de weg zijn zonder:

-koekblikken
-toeristen
-wielrenners
-wannabee Rossi's
-bejaarden
-vrouwen
-jonkies

EN wij "mannen" hadden dan ook meer plek om te raggen :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Suzuki-Babe

Citaat van: Suzuki-Girl© op 06 mei, 2008, 10:13:41
Om even realistisch te zijn, en ik schaam me dan diep dat ik dat als vrouw zijnde moet zeggen:
een van de grootste ergernissen op de weg zijn eenvoudig weg: MIEPEN.
Je kent het soort wel, met de station van de man even naar de super, en de kids naar school brengen.
Ondertussen weten ze niet hoe lang en breed hun ride is, dus, tig keer op de rem voor een versmalling, en hoe zet je de stoel ook weer goed naar voren zodat je aan het gaspedaal komt, om netjes weg te rijden bij een stoplicht...als ze al door hebben waar de 1ste versnelling van die schakelbak zit :roll:
En dan praat ik maar liever niet over de capriolen die sommigen uithalen om in (en nog erger) of uit een parkeervak te komen.
Let's face it, als er iemand aan het stuntelen is op een parkeerterrein, of met achteruit inparkeren, dan is dat 9 van de 10 keer een vrouw :-X
Ik zie het dagelijks, en ik wil niet zeggen dat ik een vrouwelijke versie van Shumacher ben, maar veel vrouwen kunnen gewoon niet fatsoenlijk autorijden, en zijn af en toe gewoon gevaar op de weg.
Daar erger ik me wel eens op  ;)

:stupid:
or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!

Diddl

Citaat van: Dwars® op 06 mei, 2008, 11:09:16
yep, het zou een stuk veiliger op de weg zijn zonder:

-koekblikken
-toeristen
-wielrenners
-wannabee Rossi's
-bejaarden
-vrouwen
-jonkies

EN wij "mannen" hadden dan ook meer plek om te raggen :rofl:

geen rossi's dus ik mag niet meer de weg op
moet ik toch een andere bijnaam krijgen van suzuki-girl
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

karz

Citaat van: Dwars® op 06 mei, 2008, 07:57:59
Citaat van: Yvil op 06 mei, 2008, 00:10:11
Oh ja, ik ga ook dood aan zoals ik ze noem "rijdende fosielen" in veel te dikke auto's
die gewoon echt niet meer op de weg thuis horen. Kijk nu maar weer naar die 80 jarige
persoon wat die fietsers aan heeft gereden, kan natuurlijk iedereen gebeuren, maar
het is maar een klein nog niet bevestigd voorbeeldje.

yep, en jonkies ut eerst :yes6rs: en trouwes ook het meest  :roll: jonkies (tot 27 jaar geloof ik) zijn feitelijk het gevaar oppe weg

Gevaar, maar we hadden het over ergenis. Zo'n opgewarmd lijk in een nieuwe 7 serie zal niet veel ongelukken maken (een schildpad overkomt ook weinig) , maar maakt wel iedereen de pis lauw als hij volledig stil gaat staan om een rotonde,drempel,kruising whatever te nemen. Dat reegt anderen weer op (met name jonkies) en daar krijg je het gevaar van.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Steefke™

Citaat van: karz op 06 mei, 2008, 13:05:55
Citaat van: Dwars® op 06 mei, 2008, 07:57:59
Citaat van: Yvil op 06 mei, 2008, 00:10:11
Oh ja, ik ga ook dood aan zoals ik ze noem "rijdende fosielen" in veel te dikke auto's
die gewoon echt niet meer op de weg thuis horen. Kijk nu maar weer naar die 80 jarige
persoon wat die fietsers aan heeft gereden, kan natuurlijk iedereen gebeuren, maar
het is maar een klein nog niet bevestigd voorbeeldje.

yep, en jonkies ut eerst :yes6rs: en trouwes ook het meest  :roll: jonkies (tot 27 jaar geloof ik) zijn feitelijk het gevaar oppe weg

Gevaar, maar we hadden het over ergenis. Zo'n opgewarmd lijk in een nieuwe 7 serie zal niet veel ongelukken maken (een schildpad overkomt ook weinig) , maar maakt wel iedereen de pis lauw als hij volledig stil gaat staan om een rotonde,drempel,kruising whatever te nemen. Dat reegt anderen weer op (met name jonkies) en daar krijg je het gevaar van.

Daar is ook een benaming voor, ik noem ze slakken temmers en vraag ze vriendelijk of ze niet een dutje kunnen gaan doen.
Smells like rubber

Yvil

Citaat van: karz op 06 mei, 2008, 13:05:55
Gevaar, maar we hadden het over ergenis. Zo'n opgewarmd lijk in een nieuwe 7 serie zal niet veel ongelukken maken (een schildpad overkomt ook weinig) , maar maakt wel iedereen de pis lauw als hij volledig stil gaat staan om een rotonde,drempel,kruising whatever te nemen. Dat reegt anderen weer op (met name jonkies) en daar krijg je het gevaar van.

Schuldig  :oops:

B-Witch

En dat reegt niet alleen de jonkies op...  :-X
You may own the bike, but the bike possesses you.