Waar gaan voor motoroccasion

Gestart door Jor, 04 mei, 2008, 18:43:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joepie1958

Die zag ik een paar weken geleden nog bij Kohl in Aken wegrijden met een volle aanhanger, wat zij importeren kun je dus inderdaad gewoon zelf in Aken kopen, maar omdat zij partijen kopen zullen ze wel een betere prijs kunnen bedingen :D
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

@Nippon

Citaat van: Jor op 05 mei, 2008, 10:10:43
47128 km , dat is eigenlijk ook wel de reden dat ik eens ben aant rondkijken.
Als ik wat vind en ik krijg de tlr goed verkocht dan doe ik het wel,
anders rijd ik er nog een seizoen op....

weegt dat zo zwaar voor je die km stand  :?

heb 't nooit kunnen begrijpen  :( 't zegt nix over de conditie van je motor

veel kopers staren zich helemaal geil op een kmstand  :roll: is maar de vraag of dat de werkelijkheid is  ;)

kunnen toch makkelijk 100.000 km hebben  :mrgreen:

DeWitte

Citaat van: Joepie1958 op 05 mei, 2008, 15:49:30
Die zag ik een paar weken geleden nog bij Kohl in Aken wegrijden met een volle aanhanger, wat zij importeren kun je dus inderdaad gewoon zelf in Aken kopen, maar omdat zij partijen kopen zullen ze wel een betere prijs kunnen bedingen :D

nope, Kohl, zo patserig als het klinkt, heeft het niet nodig om kortingen te vergeven: echt niet. Al van div. bronnen bevestigd gekregen. Het is 1 vde of wss DE grootste Motor en autodealers in west europa. Dus idd zelf kopen daar  :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: Dwars® op 05 mei, 2008, 20:40:26

nope, Kohl, zo patserig als het klinkt, heeft het niet nodig om kortingen te vergeven: echt niet. Al van div. bronnen bevestigd gekregen. Het is 1 vde of wss DE grootste Motor en autodealers in west europa. Dus idd zelf kopen daar  :cool:


The group employs 600 people and sells about 5700 new and used cars per anum.


Proud on the South  

Jor

De km stand is redelijk belangrijk ja, als ik sommige jongens bekijk die krijgen bijna niets meer voor hun tl aangezien hun km stand boven de 50d km staat.
Terwijl er bmw's staan met 150d km op de klok en die moeten nog minimaal 5000 Eu kosten
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

karz

Dat is inderdaad annoying dat niemand een supersport durft te kopen die meer dan 50k heeft gelopen.

Ik ben ervan overtuigd dat dat TL blok nog lang meekan. En dat geldt eigenlijk voor veel supersports.
Kunnen makkelijk een ton draaien.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Steefke™

Citaat van: karz op 06 mei, 2008, 13:08:42
Dat is inderdaad annoying dat niemand een supersport durft te kopen die meer dan 50k heeft gelopen.

Ik ben ervan overtuigd dat dat TL blok nog lang meekan. En dat geldt eigenlijk voor veel supersports.
Kunnen makkelijk een ton draaien.

Dat dacht ik ook.
Smells like rubber

Jor

Tja omdat niemand zoiets koopt, doe ik hem dus weg.
Nou krijg ik er nog genoeg voor!!
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten