Hoofdmenu

De bioscoop

Gestart door limbofighter, 05 mei, 2008, 21:18:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Gassie

Citaat van: Dwars® op 16 oktober, 2008, 17:14:52
elke 2 min 1 dooie? cool ,net als bij John Wayne vroegah dus  :worship-cool:. Waar/welke bios draait ie al? we gingen toch met z'n allen?
:cool:
alleen vallen ze hier niet van de paarden af maar van de motors
KTM SMT 2011

Yvil

I'm still in!! Klinkt nog steeds goed  :mrgreen:

limbofighter

#152
 :yes6rs: :yes6rs: :mrgreen:
Flex lasapparaat hamer en beitel voor het bouwen van een fightertje

DeWitte

duh, ja waar draait ie dan?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

#154
:rofl: volgens mij nergens, net ff op de bioscoopagende gekeken  :-X

deze zou volgens Movieweb, 28 okt op DVD en Blu Ray uitkomen  ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

DaMaX

#155
Dan bij iemand thuis, als degene em thuis op dvd heeft gehaald :)!
In de café bij jullie SuusGirl en verschuiven jullie de 25ste ietsje verder :P.
Blijf lachen en geniet van het uitzicht.

Mounty

staat al in de download.. :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mounty

Net ook Max Payne de film gedownload....Max payne 1 en 2 zijn de enige spellen die ik ooit helemaal met plezier heb uitgespeeld...ben benieuwd of de film even boeiend is. Tis een beetje omgedraaid, normaal word er een fil gemaakt waarop dan weer spelletjes gemaakt worden...bij MP juist andersom..eerst spel dan film.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DaMaX

Citaat van: FZ_Ron op 17 oktober, 2008, 22:01:09
Net ook Max Payne de film gedownload....Max payne 1 en 2 zijn de enige spellen die ik ooit helemaal met plezier heb uitgespeeld...ben benieuwd of de film even boeiend is. Tis een beetje omgedraaid, normaal word er een fil gemaakt waarop dan weer spelletjes gemaakt worden...bij MP juist andersom..eerst spel dan film.

No offense Ron, maar kijk naar Hitman, Res. Evil, Mortal Kombat, DOA, Alone in the Dark etc. etc. zo kan ik doorgaan, allemaal games die verfilmd zijn. Al moet ik zeggen dat deze films niet echt om naar huis te schrijven zijn. Ik ben dus héééél erg benieuwd naar Max Payne, hopelijk valt ie niet tegen.
Blijf lachen en geniet van het uitzicht.

Mounty

Klopt, ik zeg ook niet dat het de enige film is die gemaakt is op basis van een spel.....Hitman en residentevil vielen idd tegen, mortal kombat is een spel en film die mij zowieso niet boeie..te veel fanta vlgns mij..DOA? en Alone in the dark? ken ik niet..

Max Payne nu al 5 keer gedownload en al 5x een fake movie....word gebruikt om de uploadlimiet omhoog te krijgen. Een goeie non-fake versie is er nog niet. Ff twee weekjes wachten dus... Ook ik ben benieuwd of het wat is.

Heb wel afgelopen nacht samen met mijn oudste dochter Mirrors gezien...mwa..voorspellend eigenlijk maar dat word elke film wel als je er genoeg gezien hebt..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DaMaX

Citaat van: FZ_Ron op 20 oktober, 2008, 00:58:35
Klopt, ik zeg ook niet dat het de enige film is die gemaakt is op basis van een spel.....Hitman en residentevil vielen idd tegen, mortal kombat is een spel en film die mij zowieso niet boeie..te veel fanta vlgns mij..DOA? en Alone in the dark? ken ik niet..

Max Payne nu al 5 keer gedownload en al 5x een fake movie....word gebruikt om de uploadlimiet omhoog te krijgen. Een goeie non-fake versie is er nog niet. Ff twee weekjes wachten dus... Ook ik ben benieuwd of het wat is.

Heb wel afgelopen nacht samen met mijn oudste dochter Mirrors gezien...mwa..voorspellend eigenlijk maar dat word elke film wel als je er genoeg gezien hebt..

Idd, ik probeer em ook maar te downloaden, zonder succe tot nu toe. Als ik de juiste (torrent) heb zal ik het wel doorgeven, succes!
Mirrors, was ik naar benieuwd en het klopt dat de films in bepaalde genres voorspelbaar worden, naarmate je veel er naar kijkt. Jammer eigenlijk.
Daarom ben ik nu meer naar arthouse films aan het kijken of David Lynch films....blijft altijd vaag.
Blijf lachen en geniet van het uitzicht.

Yvil

Van het weekend Death Proof gekeken.

Vanaf de eerste seconde weet je meteen dat je een Tarantino movie
aan het kijken bent. Geweldige, ietswat krakende, muziek en beeld met
super dialogen.  :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool:

Ik vond hem alleen in het middenstuk iets te langdradig en een enkele
keer heb je zo'n "jezus, trap toch gewoon op je rem of zo" moment, maar
verder echt weer een vette film.

:thumbsup:

Mounty

Citaat van: DaMaX op 20 oktober, 2008, 01:25:58
Citaat van: FZ_Ron op 20 oktober, 2008, 00:58:35
Klopt, ik zeg ook niet dat het de enige film is die gemaakt is op basis van een spel.....Hitman en residentevil vielen idd tegen, mortal kombat is een spel en film die mij zowieso niet boeie..te veel fanta vlgns mij..DOA? en Alone in the dark? ken ik niet..

Max Payne nu al 5 keer gedownload en al 5x een fake movie....word gebruikt om de uploadlimiet omhoog te krijgen. Een goeie non-fake versie is er nog niet. Ff twee weekjes wachten dus... Ook ik ben benieuwd of het wat is.

Heb wel afgelopen nacht samen met mijn oudste dochter Mirrors gezien...mwa..voorspellend eigenlijk maar dat word elke film wel als je er genoeg gezien hebt..

Idd, ik probeer em ook maar te downloaden, zonder succe tot nu toe. Als ik de juiste (torrent) heb zal ik het wel doorgeven, succes!
Mirrors, was ik naar benieuwd en het klopt dat de films in bepaalde genres voorspelbaar worden, naarmate je veel er naar kijkt. Jammer eigenlijk.
Daarom ben ik nu meer naar arthouse films aan het kijken of David Lynch films....blijft altijd vaag.

intussen hem weer twee keer gedownload, betreft wel de film maar CAM versie..fletse kleuren en geluid blikkerig...ik wacht toch nog ff op een goede versie.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DaMaX

Citaat van: FZ_Ron op 20 oktober, 2008, 17:40:06
Citaat van: DaMaX op 20 oktober, 2008, 01:25:58
Citaat van: FZ_Ron op 20 oktober, 2008, 00:58:35
Klopt, ik zeg ook niet dat het de enige film is die gemaakt is op basis van een spel.....Hitman en residentevil vielen idd tegen, mortal kombat is een spel en film die mij zowieso niet boeie..te veel fanta vlgns mij..DOA? en Alone in the dark? ken ik niet..

Max Payne nu al 5 keer gedownload en al 5x een fake movie....word gebruikt om de uploadlimiet omhoog te krijgen. Een goeie non-fake versie is er nog niet. Ff twee weekjes wachten dus... Ook ik ben benieuwd of het wat is.

Heb wel afgelopen nacht samen met mijn oudste dochter Mirrors gezien...mwa..voorspellend eigenlijk maar dat word elke film wel als je er genoeg gezien hebt..

Idd, ik probeer em ook maar te downloaden, zonder succe tot nu toe. Als ik de juiste (torrent) heb zal ik het wel doorgeven, succes!
Mirrors, was ik naar benieuwd en het klopt dat de films in bepaalde genres voorspelbaar worden, naarmate je veel er naar kijkt. Jammer eigenlijk.
Daarom ben ik nu meer naar arthouse films aan het kijken of David Lynch films....blijft altijd vaag.

intussen hem weer twee keer gedownload, betreft wel de film maar CAM versie..fletse kleuren en geluid blikkerig...ik wacht toch nog ff op een goede versie.

Jah, die CAM films, had er laatst ook een gedownload. Lang zitten wachten en dan weer zo'n belabberde kwaliteit.
Blijf lachen en geniet van het uitzicht.

Mounty

Net nog ff WANTED met Jolie en Morgan gekeken.....mwah..beetje overdreven af en toe, maar toch redelijk geboeid zitten kijken :yes6rs:
Begin is een beetje vaag en saai..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009