Hoofdmenu

De bioscoop

Gestart door limbofighter, 05 mei, 2008, 21:18:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Yvil

Citaat van: FZ_Ron op 21 oktober, 2008, 22:12:21
Net nog ff WANTED met Jolie en Morgan gekeken.....mwah..beetje overdreven af en toe, maar toch redelijk geboeid zitten kijken :yes6rs:
Begin is een beetje vaag en saai..

:yes6rs: Ik vond het een vette film met alleen soms wat overdreven/onmogelijke acties...
Dan doel ik vooral op dat oppikken met die Viper (als ik me niet vergis). Daar hou ik dan weer
niet van.

Maar voor de rest gewoon een knetterharde actie film!!

Mounty

Citaat van: Yvil op 22 oktober, 2008, 08:08:38
Citaat van: FZ_Ron op 21 oktober, 2008, 22:12:21
Net nog ff WANTED met Jolie en Morgan gekeken.....mwah..beetje overdreven af en toe, maar toch redelijk geboeid zitten kijken :yes6rs:
Begin is een beetje vaag en saai..

:yes6rs: Ik vond het een vette film met alleen soms wat overdreven/onmogelijke acties...
Dan doel ik vooral op dat oppikken met die Viper (als ik me niet vergis). Daar hou ik dan weer
niet van.

Maar voor de rest gewoon een knetterharde actie film!!

ik doelde ook op dat oppikken maar ook op nog wat van dat soort staaltjes...enne een kogel in een bocht en zelfs de hoek om schieten ??? voor de rest best aardig..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Vanmiddag lekker languit gestrekt op de bank gelegen en hartelijk moeten lachen om de dolkomische  vertoningen in Wild Hogs.. :rofl:

Straks gaat de Dvd speler die HD4ever me geleend heeft (de onze is te goed)  :oops: aan om Hell Ride te gaan bekijken..

Nogmaals THANX Wim  ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

HD4ever

Geen dank !! Veel plezier ermee! :mrgreen:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

B-Witch

Citaat van: HD4ever op 01 november, 2008, 19:09:43
Geen dank !! Veel plezier ermee! :mrgreen:

Kom je gauw maar weer een pintje voor vatten :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

Vandaag vanwege het takkeweer de eerste 2 dvd's van a long way rond gekeken. Echt een stuk leuker dan a long way down. Ron nogmaals bedankt. :thumbsup:
Smells like rubber

Mounty

no thanks :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

limbofighter

ben deze aan het loaden ...uit de ouwe doos :yes6rs:

TT Assen 1984 voorbeschouwing & samenvatting alle klassen

Begin jaren 80 werd de TT niet volledig uitgezonden, motorsport was niet het meest favoriete onderdeel van de programmamakers bij Studio Sport. De 500cc werd nog wel uitgebreid in beeld gebracht maar de andere klassen werden vaak in een samenvatting uitgezonden.

Op deze 2e dvd van 1984 een voorbeschouwing met vooral aandacht voor de rigoreuze verandering van het circuit, namelijk het laten vervallen van Witterhaar, Bedeldijk, Stroomdrift en De Vennen. Hierdoor werd het circuit 1.5 km korter.. Interviews met Freddie Spencer, Rob Punt, Egbert Streuer en Boet van Dulmen. Duur: ca 15 min.

En verder de samenvatting van de klassen 80cc, 250cc, zijspan, 125cc en 500cc. Duur: ca 60 min.

Leuk om die ouwe beelden weer eens trug te zien  :worship-cool: :worship-cool:

Flex lasapparaat hamer en beitel voor het bouwen van een fightertje

limbofighter

En de 500cc kanonen er achter aan  :mrgreen:

TT Assen 1984 500cc en zijspan

In deze 500cc race zien we het laatste (opmerkelijke) optreden van Barry Sheene, die aan het eind van het seizoen zou stoppen... wat hij allemaal niet gebroken heeft gehad...
In de zijspan komen uiteraard Streuer en Schnieders weer in aktie die proberen Assen te winnen, dat moest toch een keertje lukken?


:twisted: :twisted: :twisted:
Flex lasapparaat hamer en beitel voor het bouwen van een fightertje

Steefke™

 :worship-cool: Streuer en Schnieders  :worship-cool:
Smells like rubber

limbofighter

En dan deze nog :mrgreen:geen bios film maar wel kool om te kijken  :yes6rs:
Flex lasapparaat hamer en beitel voor het bouwen van een fightertje

crazy j

pap heeft ook wel n leuke dvd
i niet zo'n hele oude

magic moments of moto GP
seizoenen 1998 tot 2002

is wel duitse dvd maja moet je maar omheen kijken  :twisted:
living the life the way it comes

BMWhub

Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Steefke™

dees week mit de kids noa Madagascar 2 geweas. Bes een leuke film :yes6rs: Volgende flim weurd Oorlogswinter :yes6rs:
Smells like rubber

B-Witch

Gisteravond eens terug in de tijd met:



en er ook nog eens achteraan



leuk om weer eens te zien  :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.