Hoofdmenu

De bioscoop

Gestart door limbofighter, 05 mei, 2008, 21:18:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Mounty

Citaat van: Dwars® op 23 maart, 2009, 16:49:01
:shock: wableef???  :shock: geloof ut niet: :dunno: of hoe kan ik dat "testen"

geloven doe je maar in de kerk.. :mrgreen:
Als je DVD Divx/Xvid/Avi aankan dan kan ik de 4 films op een dvd branden, anders moet ik m ff omzetten naar DVD,dus 4 dvd schijven..
De huidige DVD spelers kunnen wel divx etc...de oudere en ook veel Merk dvd's kunnen dat niet.
Maar goed, ik kom toch een dezer dagen nog ff langs om naar de waterleiding te kijken.....proberen we het gewoon ff uit..

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

Citaat van: Dwars® op 23 maart, 2009, 16:49:01
:shock: wableef???  :shock: geloof ut niet: :dunno: of hoe kan ik dat "testen"
meestal staat het voorop of ff in de beschrijving of je typt je type nummer in op google dan zie je het ook
KTM SMT 2011

DeWitte

heb ff gecheckt, hij speelt alleen dvd formaat  :yes6rs: tis een ouwe diesel :mrgreen: (philips)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

#199
Citaat van: Dwars® op 23 maart, 2009, 19:24:47
heb ff gecheckt, hij speelt alleen dvd formaat  :yes6rs: tis een ouwe diesel :mrgreen: (philips)

okay...zal ze op DVD branden
binnekort ook Blue-Ray  :mrgreen: :yes6rs: ben benieuwd hoe dat gaat worden. iemand al ervaring ?

ediet...:
vandaag een mediaplayer HD gehaald, 640GB en je kunt er alles opzetten...Mp3,DVD,Divx etc etc...aan te sluiten op je pc om de bdstanden erop te zetten en/of als extra drive, maar ook aan te sluiten op je tv en je films bekijken. Werkt perfect.
Bij aankoop wel opletten of ie vob bestanden aankan..anders moet je elke dvd gaan omzetten..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Gassie

Citaat van: YZF_Ron op 23 maart, 2009, 21:32:04
Citaat van: Dwars® op 23 maart, 2009, 19:24:47
heb ff gecheckt, hij speelt alleen dvd formaat  :yes6rs: tis een ouwe diesel :mrgreen: (philips)

okay...zal ze op DVD branden
binnekort ook Blue-Ray  :mrgreen: :yes6rs: ben benieuwd hoe dat gaat worden. iemand al ervaring ?

ediet...:
vandaag een mediaplayer HD gehaald, 640GB en je kunt er alles opzetten...Mp3,DVD,Divx etc etc...aan te sluiten op je pc om de bdstanden erop te zetten en/of als extra drive, maar ook aan te sluiten op je tv en je films bekijken. Werkt perfect.
Bij aankoop wel opletten of ie vob bestanden aankan..anders moet je elke dvd gaan omzetten..


heb ik ook gehaald tijdje geleden makkelijk films downloaden in divx 9 min op dat ding zetten en afspelen niks meer branden en zo
KTM SMT 2011

DeWitte

ikke wil dat ook wel zo'n filmkesdoos en zelluf neerladen  :yes6rs:, moet alleen nog iemand me eens komen uitleggen hoe en wat?  :oops:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

HD4ever

Ik gebruik nu als multi-media apparaat een sateliet reciever DM800 met ingebouwde harddisk en kopieer mijn film bestanden en DVD's rechtstreeks op de ingebouwde 500 Gb harddisk. In de sat reciever heb ik o.a. een softwarematige DVD speler geinstallleerd, zodat ik tientallen DVD's als in een normale DVD player kan afspelen en bekijken.
Bediening van het gehele appparaat kan via de gebruikelijke afstands bediening of zelfs via de Explorer web interface van je PC.  ;)
Ook programma's in High Definition  ( 1080i ) kan ik gewoon via dezelfde harddisk afspelen en op mijn LCD TV bekijken. Werkt echt leuk, en TV programma's zoals OCC bekijken in HDTV is echt geweldig.  :worship-cool:
Voordeel is dat je de sat reciever als multimedia apparaat kan gebruiken voor foto's, video opnamen, MP3, Mpeg4, HDTV enz. enz. En je kan er ook nog eens mee online op internet om b.v. de RRS reader te bekijken, mail op te halen, online radio te beluisteren of zelfs Youtube mee af te spelen via je TV.  Kortom, de ( bijna ) perfecte multimedia machine, want een DVD brander zit er helaas niet ingebouwd. Daarvoor moet ik eerst alles versturen naar mijn PC.

;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Mounty

Citaat van: HD4ever op 02 april, 2009, 19:48:49
Ik gebruik nu als multi-media apparaat een sateliet reciever DM800 met ingebouwde harddisk en kopieer mijn film bestanden en DVD's rechtstreeks op de ingebouwde 500 Gb harddisk. In de sat reciever heb ik o.a. een softwarematige DVD speler geinstallleerd, zodat ik tientallen DVD's als in een normale DVD player kan afspelen en bekijken.
Bediening van het gehele appparaat kan via de gebruikelijke afstands bediening of zelfs via de Explorer web interface van je PC.  ;)
Ook programma's in High Definition  ( 1080i ) kan ik gewoon via dezelfde harddisk afspelen en op mijn LCD TV bekijken. Werkt echt leuk, en TV programma's zoals OCC bekijken in HDTV is echt geweldig.  :worship-cool:
Voordeel is dat je de sat reciever als multimedia apparaat kan gebruiken voor foto's, video opnamen, MP3, Mpeg4, HDTV enz. enz. En je kan er ook nog eens mee online op internet om b.v. de RRS reader te bekijken, mail op te halen, online radio te beluisteren of zelfs Youtube mee af te spelen via je TV.  Kortom, de ( bijna ) perfecte multimedia machine, want een DVD brander zit er helaas niet ingebouwd. Daarvoor moet ik eerst alles versturen naar mijn PC.

;)

idd ook een hele goeie optie, helaas heeft mijn sateliet installatie nog geen hard disk..sterker nog, sinds ik digitale tv heb heb ik de sat-reciever niet meer aangehad, ook omdat ik een probleempje had/heb met de diseq. Als ik een veel zin en tijd heb maak ik het weer in orde en komt er mischien een dreambox met HD.

@dwars, ik kom volgende week ff je waterleiding repareren, kijken we meteen ff hoe je kunt downloaden en zo  :yes6rs: :D
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

HD4ever

Citaat van: YZF_Ron op 02 april, 2009, 20:30:59

idd ook een hele goeie optie, helaas heeft mijn sateliet installatie nog geen hard disk..sterker nog, sinds ik digitale tv heb heb ik de sat-reciever niet meer aangehad, ook omdat ik een probleempje had/heb met de diseq. Als ik een veel zin en tijd heb maak ik het weer in orde en komt er mischien een dreambox met HD. :D

Ik heb hier nog een mooie droomdoos DM7020 met 160 Gb harddisk staan. Wordt hier nu niet meer gebruikt sinds ik de High Definition DM800 heb.  Nieuw ( inclusief de ingebouwde 160 GB HDD ) kosten die DM7020 ontvangers nog altijd €300 tot €400,-, dus doe maar een bod !!  :mrgreen:
Voor de DM800 met ingebouwde 320 GB HDD betaal je al gauw €460,-  :(

Laat maar eens horen wat je DiSEqC probleem is. Ik heb hier geloof ik nog wel een paar van die 2-1 switches liggen.  :yes6rs:

grtz HD4ever.  ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Mounty

Citaat van: HD4ever op 03 april, 2009, 19:39:54
Citaat van: YZF_Ron op 02 april, 2009, 20:30:59

idd ook een hele goeie optie, helaas heeft mijn sateliet installatie nog geen hard disk..sterker nog, sinds ik digitale tv heb heb ik de sat-reciever niet meer aangehad, ook omdat ik een probleempje had/heb met de diseq. Als ik een veel zin en tijd heb maak ik het weer in orde en komt er mischien een dreambox met HD. :D


Ik heb hier nog een mooie droomdoos DM7020 met 160 Gb harddisk staan. Wordt hier nu niet meer gebruikt sinds ik de High Definition DM800 heb.  Nieuw ( inclusief de ingebouwde 160 GB HDD ) kosten die DM7020 ontvangers nog altijd €300 tot €400,-, dus doe maar een bod !!  :mrgreen:
Voor de DM800 met ingebouwde 320 GB HDD betaal je al gauw €460,-  :(

Laat maar eens horen wat je DiSEqC probleem is. Ik heb hier geloof ik nog wel een paar van die 2-1 switches liggen.  :yes6rs:

grtz HD4ever.  ;)

pff...eerst mijn andere hobby's, en dan voor de winter de sateliet weer in orde maken, dwz de kabels vernieuwen want daar ligt het hele probleem aan. Diseq is nu idd een 2-1 maar ik wil dalijk een extra schoteltje plaatsen naast de twee reeds bestaande.

Eerst nog een ander lensje voor de fotocamera, wat spulletjes voor de motor, eventueel een ander pak...dan de derde schotel en de kabels vervangen. Dan als er geld over is en geen andere wensen, ga ik eens kijken wat er zoal op de markt is  :mrgreen:
Droomdoos heeft ook zijn varianten..

Maar goed: Ontopic om het niet helemaal uit zijn voegen te trekken hier:

War Wolves, nogmaals Death race, Lara Croft cq Tombraider.
War wolves een concept wat veel gebruikt is, leuk maar niet voor herhaling vatbaar, Death Race en de Tombraiders blijven favo's, ook na ze al een aantal keer gezien te hebben..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Gassie

zal mijn vraagje effe hier stellen

zijn er mensen hier met lcd tv,s
ik ga morgen kijken voor eentje van 94 cm full hd en als ik op kieskeurig kijk kom ik eigenlijk maar op 2 goeie uit dat is panasonic en philips
dus wie heeft lcd thuis en wat zijn je ervaringen en wat voor een prijsklasse is de tv
ik wou er tegen de 1000 aan uitgeven mar dan wil ik er wel wat goeds voor terug krijgen
KTM SMT 2011

Yvil

Is natuurlijk heel persoonlijk, maar neem van een film freak aan. SAMSUNG!!!!!

Philips wordt pas interessant in de veel hogere prijs klasses en Panasonic weet ik eigenlijk niks positiefs over te zeggen. Zelf heb ik Samsung en daar heb ik nog geen minuut spijt van gehad. Wat ze noemen als minpunt van Samsung is (in Jip en Janneke taal omdat ik er het echte fijne er niet van weet) dat de lamp achter het scherm altijd volle sterkte brand waardoor zwart nooit door en door zwart is zoals bij een plasma.

Maar daarvoor krijg je haarscherp beeld terug met een super contrast en zeer snelle "verfrissnelheid".

Jij vraagt voor meningen en hier heb je dus de mijne. Wil je voor die prijs het onderste uit de kan halen (wat ik ook heb gedaan) koop dan een Samsung.

Just my two cents  :yes6rs: Succes!!

En zelfs in winkels afdingen!! ik heb er toen €200,- af gekregen op €1200,- door tegen Its te zeggen dat Mediamarkt aan die prijs ging
en hij op het internet nog goedkoper was. :mrgreen:

DeWitte

Toshiba, de REGZA serie, 100hz (in alle maten te krijgen) superstrak design en perfect beeld. top TV. Mijn tip, ga in Herzogenrath naar de Mediamarkt. Die duitsers zijn veel klantvriendelijker, beleefder en helpen je veel sneller (kunnen ze hier echt nog wat van leren imo) Ow ja en full-hd heb je helemaal niet nodig, er zijn geen uitzendingen in full-hd.

CiteerWe worden de laatste tijd doodgegooid met televisies die Full HD zijn. De fabrikanten laten het lijken alsof 'gewoon' HD alleen voor doorsnee mensen is. Als je ècht van tv wilt genieten kun je niet anders dan een televisie met 1080p aanschaffen. Dit is natuurlijk niet helemaal waar. De reguliere tv uitzendingen zullen nooit in 1080p uitgezonden worden want het is geen onderdeel van de HDTV standaard. Die standaard voorziet alleen in 720p en 1080i (interlaced).

Daarnaast merkt de schrijver van het artikel op dat op de kleinere lcd schermen, minder dan 42″, 1080p niet te onderscheiden is van 1080i of zelfs 720p. Het menselijk oog heeft zo z'n beperkingen en ook andere, technische oorzaken maken het niet mogelijk om 1080p op een kleine tv tot zijn recht te laten komen. Waarom wordt er dan zo'n hype van gemaakt? Simpel, de prijzen van de goedkopere modellen lcd en plasma breedbeeld schermen staan onder druk vanwege de felle concurrentie. Kijk maar eens in de folders, een 32″ breedbeeld televisie met behoorlijke specificaties kost momenteel nog amper 600 euro. Full HD televisies daarentegen zijn nog behoorlijk prijzig en hier op maken fabrikanten nog een prima winst.

Als je films vanaf Blu-Ray op een groot scherm wil bekijken raadt de schrijver aan om een full HD televisie aan te schaffen. Wil je gewoon voor een redelijke prijs genieten van een scherp beeld op een breedbeeld tv, dan zijn de huidige 720p toestellen hun prijs meer dan waard.

bron digital trends
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away