Hoofdmenu

De bioscoop

Gestart door limbofighter, 05 mei, 2008, 21:18:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

karz

Citaat van: Dwars® op 16 mei, 2009, 05:48:17
Toshiba, de REGZA serie, 100hz (in alle maten te krijgen) superstrak design en perfect beeld. top TV. Mijn tip, ga in Herzogenrath naar de Mediamarkt. Die duitsers zijn veel klantvriendelijker, beleefder en helpen je veel sneller (kunnen ze hier echt nog wat van leren imo) Ow ja en full-hd heb je helemaal niet nodig, er zijn geen uitzendingen in full-hd.

Dat komt omdat jezelf ook een beetje duitser bent  :mrgreen: .

Er zijn wel uitzendingen in full HD, alleen zou ik daarvoor geen full-hd kopen. Wel als ik bijv een xbox360 of PS3 heb  :yes6rs:
Ben zelf tevreden met een Sony Bravia
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Gassie

dan moet ik de zoektocht eens gaan verruimen naar samsung en sony ook
ach ja het beste is natuurlijk het oog dus ga straks eens kijken wat en hoe
KTM SMT 2011

Mounty

Zelf heb ik een HD ready Phillips van 1200 euro LCD. van 1 meter

Wat yvil aan geeft met het zwart van een lcd en zwart van een plasma komt door het feit dat een lcd allemaal kleine ledjes (lampjes) zijn die ook moeten branden om zwart te maken, omdat zwart niet gecreert kan worden met licht word dat heeeeel donker grijs. Zodoende dat zwart op een lcd nooit echt zwart kan zijn, tenzij ze een techniek uitvinden waarbij ze het lampje uit kunnen zetten.

iig een plasma geeft doorgaans veel beter kleuren maar de huidige LCD kan hier bijna ook al aan tippen.
een plasma heeft daarbij wel weer wat tragere verversingssnelheden.

De Samsungs is idd een low budget met hoge beeld kwaliteit, heb een van 70 cm in de veranda hangen en ook best tevreden.
met beide tv's is het verschil tussen analoog en digitaal goed te zien.
De X-Box werkt prima op de grote van 1 meter met uitstekend beeld.


De Phillipsen komen over het algemeen goed uit de bus maar ga eens in verschillende winkels kijken naar de verschillen in prijs en beeld..


Ow ja, een oversized beeldscherm in je huiskamer kan ook tot kwaliteitsverlies leiden, ik bedoel dat je een niet te groot scherm moet kopen want als je te dichtbij kijkt zal het je opvallen dat het beeld uit pixels is opgebouwd...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Gassie

de opvolger van de lcd is eral en heet oled alleen is nu nog on betaalbaar
is het backlight gemaakt van led en die kun je uitzetten
maar het is inderdaad een persoonlijke kwestie want als je op kieskeurig kijkt komen de philipsen en de panasonic en ook samsung het beste bij de kopers uit de test en als je naar de uitslag van de consumentenbond kijkt komt de philips er het beste uit
KTM SMT 2011

Mounty

ik heb wel weer wat met cristal bright op de phillips zitten..dat geeft wel echt fel wit en heldere kleuren.

Ben zeer tevreden over de phillips iig maar de samsung wat een paar maatjes keliner is ben ik ook wel tevreden over. weet niet hoe de samsung is bij de grote varianten zoals de 1 meter of groter.

ow ja, de plasma tv's gebruiken ook veel meer energie (lees stroom) en geven meer warmte af waardoor de levensduur weer korter word.

Als ik nog eens moest kopen ( en dat gaat nog gebeuren als de woonkamer tv naar de veranda verhuist, de veranda tv naar de slaapkamer verhuist) dan komt er een 1 meter versie met Full HD..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Gassie

ik heb er 1 uitgezocht nu nog kijken waar die het goedkoopste is morgen naar de mediamarkt in roermond.
het is toch een philips geworden de opvolger van de 9603 de 9604 mooi zwart en moet zeggen fantastisch beeld
KTM SMT 2011

Yvil

BCC is ook de moeite waard om eens heen te gaan!!

Je weet wel, die met de absolute laagste prijs garantie.
Gaan zelfs met de acties van andere winkels mee en in
heerlen vond ik dat je goed geholpen werd.

Ik heb er nog niks gekocht maar ben wel vaker geweest
kijken om me ook een beetje te oriënteren op het gebied
van Full-HD's.

In ieder geval succes.

Oh ja, ik heb dus zelf een 37 inch HD ready Samsung met
een super beeld. Ook de Xbox 360 op aangesloten en daar
ben ik zeeeer tevreden over. Jammer dat toen de Full HD's
nog onbetaalbaar waren, maar ik heb niet het idee dat ik
veel mis eerlijk gezegt. :dunno:

Toch zou ik nu wel een Full HD kopen natuurlijk :yes6rs:

Timeeh

Ik heb een Samsung Full HD gekocht bij Bcc in Heerlen. Na een beetje lullen toch een leuk prijsje van kunnen maken!  :lol:

Gassie

heb er nu eentje thuis staan morgen na een begrafenis eens alles aansluiten
heb er nog niet eens voor moeten praten om wat leuks van de prijs af te doen gisteren in maastricht kreeg ik 10 %'
en nu stond ik in roermond en (volgens mij was ie het ook vergeten)
deed ie me die 16% van de tv af terwijl in de folder stond dat de 9600 serie uitgesloten was van de actie dus ik heb wijselijk mijn mond gehouden  :yes6rs: :yes6rs:
KTM SMT 2011

DeWitte

vanaaf de "da vinci code" oppe televisie. Niet zo spannend als het boek, maar je moet um toch gezien hebben. RTL4 20.30uur
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Gisteravond naar de opvolger van de Da Vinci Code geweest: Angels and Demons, the Bernini mystery van auteur Dan Brown.



Ik kan deze film echt aanbevelen, wederom een meesterwerk :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

Citaat van: Suzuki-Girl© op 17 mei, 2009, 19:39:49
Gisteravond naar de opvolger van de Da Vinci Code geweest: Angels and Demons, the Bernini mystery van auteur Dan Brown.



Ik kan deze film echt aanbevelen, wederom een meesterwerk :yes6rs:

Ik zij vanmiddag nog tegen Cis dat ik gehoord had dat dat een goeie film was. Moeten we maar eens gauw gaan zien. :yes6rs:
Smells like rubber

DaMaX

Ik ga dinsdag naar Terminator 4 salvation. Zal wel m'n bevindingen meedelen.
Heb hier nog films liggen die ik nog moet zien....waar moet ik de tijd vandaan halen?....onder andere Rock 'n Rolla van Guy Ritchie, Mirrors, Das leben der anderen, 21 (twentyone), The Myst en nog veel meer :).
Blijf lachen en geniet van het uitzicht.

DaMaX

Nou Terminator 4 was vermakelijk. Goede actie aan een stuk door. Wel voorspelbaar natuurlijk, maar wat wil je. Opbouw film is hetzelfde als de andere drie delen....ze belanden uiteindelijk weer in een fabriek, industriële omgeving.
Aanrader als je een Terminator fan bent natuurlijk, maar ook een film voor degenen die van actie-scifi houden. Voor de rest moeten jullie het maar zelf eens in de bios gaan zien, anders verklap ik te veel.
Blijf lachen en geniet van het uitzicht.

DeWitte

zit nu nog op net5 de Blues Brothers (deel 1 uiteraard) te kijken. wss voor de 26e keer :oops: . Blijft  :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away