De bioscoop

Gestart door limbofighter, 05 mei, 2008, 21:18:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

in de H5 draait ie ook om 21uur? mss dat een optie? trefpunt bij cafe bracke dan heeft de rest al ff de tijd om eentje te pietsche? :mrgreen:

na?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DaMaX

Citaat van: Dwars® op 02 augustus, 2009, 19:19:42
in de H5 draait ie ook om 21uur? mss dat een optie? trefpunt bij cafe bracke dan heeft de rest al ff de tijd om eentje te pietsche? :mrgreen:

na?

Ik moet helaas passen, ga bij feestje van m'n neef al zuipen. Ik kan mss. vragen of de hele bende in Café Bracke wil gaan hossen, maar da's niet zo'n goed idee denk ik  :lol:. I.i.g. have fun, áls jullie gaan, ik ga em wel binnenkort bekijken.
Blijf lachen en geniet van het uitzicht.

Timeeh

Citaat van: Dwars® op 02 augustus, 2009, 19:19:42
in de H5 draait ie ook om 21uur? mss dat een optie? trefpunt bij cafe bracke dan heeft de rest al ff de tijd om eentje te pietsche? :mrgreen:

na?

H5 heeft niet zo een voorkeur bij ons... daar zit je in een foetus houding. Ff naar het Belsj koetsjen een probleem? :P
Ich vaar waal  :yes6rs:

Yvil

Ich zal in dr laup va dr daag ff polse bie ut Sas of vr huuj auch kinne.
Belsch hat sowieso osse voorkeur. Gunt ummer noa Maasmechele.
Lekker Jupkes onger dr film is auch un pre  ;)

DeWitte

maasmechelen. euroscoop daar draait ie om 20uur? (mooie tijd imo, ik mot morge werken)

sjek,
http://www.euroscoop.be/nl/maasmechelen/films/nu/public-enemies/

wij vinden ut prima
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Citaat van: Dwars® op 03 augustus, 2009, 08:02:19
maasmechelen. euroscoop daar draait ie om 20uur? (mooie tijd imo, ik mot morge werken)

sjek,
http://www.euroscoop.be/nl/maasmechelen/films/nu/public-enemies/

wij vinden ut prima

Wij kunnen vanavond helaas niet. :evil: We kunnen alleen donderdag en dan kan Timeeh weer niet,
en die waren tenslotte het eerste met de plannen  ;), dus ik zou zeggen enjoy!!

Een film van Michael Mann met Johnny Depp moet goed zijn, kan niet anders!!

Heel jammer dat we niet mee kunnen...

Edit: Wel ff laten weten hoe hij was, MAAR NIKS VERKLAPPEN HE!!!

crazy j

ik ben gister avond met wat vrienden naar de film public enemies geweest  :worship-cool:
in een woord geweldig gewoon.
ik ga er niet te veel over vertellen aangezien er nog wel wat mensen hier zijn die er ook heen willen.
living the life the way it comes

DeWitte

Citaat van: Yvil op 03 augustus, 2009, 09:23:14
Citaat van: Dwars® op 03 augustus, 2009, 08:02:19
maasmechelen. euroscoop daar draait ie om 20uur? (mooie tijd imo, ik mot morge werken)

sjek,
http://www.euroscoop.be/nl/maasmechelen/films/nu/public-enemies/

wij vinden ut prima

Wij kunnen vanavond helaas niet. :evil: We kunnen alleen donderdag en dan kan Timeeh weer niet,
en die waren tenslotte het eerste met de plannen  ;), dus ik zou zeggen enjoy!!

Een film van Michael Mann met Johnny Depp moet goed zijn, kan niet anders!!

Heel jammer dat we niet mee kunnen...

Edit: Wel ff laten weten hoe hij was, MAAR NIKS VERKLAPPEN HE!!!

he wat jammer? mss dat er nog iemand anders mee wil? meld ut ffkes hier: hoe meer zielen hoe meer vreugde? mss ff een happie eten ergens vooraf? of ene pietsche? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Citaat van: Dwars® op 03 augustus, 2009, 11:02:59
Citaat van: Yvil op 03 augustus, 2009, 09:23:14
Citaat van: Dwars® op 03 augustus, 2009, 08:02:19
maasmechelen. euroscoop daar draait ie om 20uur? (mooie tijd imo, ik mot morge werken)

sjek,
http://www.euroscoop.be/nl/maasmechelen/films/nu/public-enemies/

wij vinden ut prima

Wij kunnen vanavond helaas niet. :evil: We kunnen alleen donderdag en dan kan Timeeh weer niet,
en die waren tenslotte het eerste met de plannen  ;), dus ik zou zeggen enjoy!!

Een film van Michael Mann met Johnny Depp moet goed zijn, kan niet anders!!

Heel jammer dat we niet mee kunnen...

Edit: Wel ff laten weten hoe hij was, MAAR NIKS VERKLAPPEN HE!!!

he wat jammer? mss dat er nog iemand anders mee wil? meld ut ffkes hier: hoe meer zielen hoe meer vreugde? mss ff een happie eten ergens vooraf? of ene pietsche? :mrgreen:

Ons is het allemaal goed! We zijn rond half6 beschikbaar!  :lol:

Yvil

Tip: Eten, maar zeker éne pietsche kan prima in Café Brasserie de Karbonkel.
      Deze ligt in de bios zelf :yes6rs:

DaMaX

Ga zo meteen ene pietsche of mss. wel meer ;), maar enjoy the movie.
Blijf lachen en geniet van het uitzicht.

DeWitte

public enemies, klasse film, aparte camerainstelling. Johny Depp uitmuntend als Dillinger en de regie van Micheal Mann (o.a. Heat en colleteral) grote klasse :worship-cool:. Alleen de dames vonden um minder geloof ik, voor die was er te weinig jankwerk zeker :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Citaat van: Dwars® op 04 augustus, 2009, 05:58:46
public enemies, klasse film, aparte camerainstelling. Johny Depp uitmuntend als Dillinger en de regie van Micheal Mann (o.a. Heat en colleteral) grote klasse :worship-cool:. Alleen de dames vonden um minder geloof ik, voor die was er te weinig jankwerk zeker :mrgreen:

:stupid: Was idd een mooie/goeie film!

Gassie

motte maar ins un keer mit de manne allein gaon en de vrouwen nao unne zweimel/jankfilm
KTM SMT 2011

Gassie

volgende film wat ik wil gaan zien is de nieuwe van quinton tarantino inglorious bastards  :yes6rs: :yes6rs:
lijkt me weer een echte tarantino film
en donderdag is pulp fiction er weer op  :worship-cool:
KTM SMT 2011