De bioscoop

Gestart door limbofighter, 05 mei, 2008, 21:18:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Timeeh

Citaat van: Gassie op 25 augustus, 2009, 17:06:31
volgende film wat ik wil gaan zien is de nieuwe van quinton tarantino inglorious bastards  :yes6rs: :yes6rs:
lijkt me weer een echte tarantino film
en donderdag is pulp fiction er weer op  :worship-cool:

Ik heb het voorstukje van Inglorius Bastards gezien... Dat ziet er wel interessant uit! :D

DeWitte

Catwoman, met de supergeile Hale Berry in een latexpakkie. nu op Veronica
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Citaat van: Dwars® op 08 oktober, 2009, 19:37:08
Catwoman, met de supergeile Hale Berry in een latexpakkie. nu op Veronica

Dan heb je dan ook meteen het enige pluspunt van de film omschreven.  :roll:


De rst van de film is hendige prrrrrrrrratsch  :thatsgay:

DaMaX

Ouwe waardeloze leem mja :). Pratsj en nog eens pratsj lol.
Halle Berry mag er wel wezen ja....maar wat een afbreuk van haar carièrre met zulke films.
Blijf lachen en geniet van het uitzicht.

crazy j

k heb me gister transformers 2 bekeken op de laptop

ik vind het egt een vette film
living the life the way it comes

DaMaX

#260
Citaat van: crazy j op 09 oktober, 2009, 17:33:14
k heb me gister transformers 2 bekeken op de laptop

ik vind het egt een vette film

Ik moet em ook nog eens thuis bekijken, want hij is te imposant voor in de bioscoop. Op een gegeven moment kon ik tijdens de gevechten niks meer volgen....op zo'n groot scherm.

Inglorious Bastards was magnifique. De basis elementen van film maken zater erin, maar totaal niet saai. Zo bedeesd gefilmd, even wat anders dan we van Tarantino gewend waren....maar de inhoud was wel typisch Tarantino.
Ook nog District 9 gezien op de laptop....goede film echt net weer even wat anders.

Vanavond naar "UP" lekker "Luchtig"
Blijf lachen en geniet van het uitzicht.

DeWitte

iemand al wezen kijken :mrgreen:? mss samen in de kerstvakantie te doen?  :cool:

http://www.youtube.com/watch?v=Q6hwjSXUUv8
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

#262
Heb 'm gezien.

Tsja, moet je toch gezien hebben deze .  
Over het algemeen wel kunnen lachen.
Beetje raar intermezzotje ergens na het midden van de film waarvan ik me afvraag waarom dat erin moest.

Leuke gastrolletjes van Hans Teeuwen en Theo Maassen en een hele korte voor Jody Bernal . :lol:


't hele new kids gedoe (althans de eerdere losse filmpjes)  vind ik wel een beetje gejat  van :
http://www.youtube.com/watch?v=TRcAVjCCb44
Het is waarschijnlijk marketingtechnisch beter aangepakt.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Timeeh

Ik heb m ook al gezien. Maar is voor mij geen probleem m nog ns te kijken. Heb we moeten lachen  :lol:

Gassie

heb hem ook al gezien en wat hebben we gelachen maar dat stukje in het midden mochten ze weglaten maar was wel weer eens apart gedaan  :yes6rs:
KTM SMT 2011

Timeeh

Ach, was best leuk dat in het midden met die brandblusser!  :mrgreen:

HD4ever

Gisteravond op sateliet de nieuwe Startrek film in HD bekeken ( http://www.startrekmovie.com/ ).
Was wel leuk gemaakt met veel special effects. Voor de Trekkies en Sifi/Starwars liefhebbers een must. :yes6rs:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

vanaaf op ned 3? Vet hard, iemand al gezien? is ut wat?

http://www.youtube.com/watch?v=DOaw1c6XaeQ
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Ook gezien. Alweer een tijdje geleden. Maar is wel leuk, humor beetje drama en natuurlijk veel overdreven. Want hij is helemaal niet dik!  :lol:

crazy j

eventjes een kickje geven aan een iets ouder topic.

Ik ben vanavond met de vriendin in maasmechelen naar BLITZ geweest.

Het is een film over een moordenaar op politieagenten in London.
Ik wil er niet te veel over vertellen, maar we vonden het allebei een zeer goede en spannende film.
Dus wat mij betreft is deze film een aanrader voor mensen die van plan zijn om naar de bios te gaan maar nog niet weten naar welke film ze willen gaan.
living the life the way it comes