De bioscoop

Gestart door limbofighter, 05 mei, 2008, 21:18:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yvil

Vandaag "Stone" gekeken met De Niro en Edward Norton. WAT EEN CRAP FILM!!!  :-X
Zit geen tempo in, De Niro acteerd zoals meestal geweldig, maar er is niet doorheen
te komen...

Gisteren "Season of the Witch" gekeken met Nicolas Cage. Dat vonden we dan wel weer
een leuke film. Of jah, leuk...  :? Veel dood en verderf (de pest enz.), maar leuke special
effects en oh ja, je moet een beetje van fanta houden (niet het drankje  ;))

DeWitte

eey Y. niet te veel films kieke wa? wanneer is die VFR weer "fahr-bereit" ?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

Gisteren Dale en Tucker vs Evil gekeken heb dubbel gelegen
KTM SMT 2011

Yvil

Citaat van: De Witte op 19 juli, 2011, 07:05:57
eey Y. niet te veel films kieke wa? wanneer is die VFR weer "fahr-bereit" ?

Dat weet geen mens... Het is gokken wat de oorzaak van het probleem is en ik ben
niet in een positie waar ik op de gok een onderdeel kan kopen.  :?

Benzine spuit met redelijk hoge druk uit de carburateurs wanneer hij start.  :dunno:
Q denkt dat het misschien de benzinepomp is die zou moeten stoppen met pompen
als hij eenmaal een bepaalde druk heeft opgebouwd. Maar weet het ook niet zeker.
Ik kan echt niet op de gok een benzinepomp kopen...  :(

Maar goed... Denk dat ik Boondock Saints weer eens op ga zetten. Eén van mijn favo films!!  :worship-cool:

crazy j

Ik heb gisteren de film Rise of the footsoldier gekeken.
deze was maandagavond op rtl 7 maar aangezien ik in de bios was heb de film maar opgenomen  :)

De film gaat over een voebalhooligan die wat op zijn 16e behoort tot de '' harde kern" van west ham united.
maar na een aantal jaren stopt hij met zijn hooligan praktijken en begint hij met criminele activiteiten zoals drugsdealen etc.

living the life the way it comes

DeWitte

Citaat van: crazy j op 20 juli, 2011, 11:34:35
Ik heb gisteren de film Rise of the footsoldier gekeken.
deze was maandagavond op rtl 7 maar aangezien ik in de bios was heb de film maar opgenomen  :)

De film gaat over een voebalhooligan die wat op zijn 16e behoort tot de '' harde kern" van west ham united.
maar na een aantal jaren stopt hij met zijn hooligan praktijken en begint hij met criminele activiteiten zoals drugsdealen etc.



ik heb deze ook gezien, heftige keiharde film wa?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

crazy j

Citaat van: De Witte op 20 juli, 2011, 13:39:55
Citaat van: crazy j op 20 juli, 2011, 11:34:35
Ik heb gisteren de film Rise of the footsoldier gekeken.
deze was maandagavond op rtl 7 maar aangezien ik in de bios was heb de film maar opgenomen  :)

De film gaat over een voebalhooligan die wat op zijn 16e behoort tot de '' harde kern" van west ham united.
maar na een aantal jaren stopt hij met zijn hooligan praktijken en begint hij met criminele activiteiten zoals drugsdealen etc.



ik heb deze ook gezien, heftige keiharde film wa?
is inderdaad een flinke harde film  :mrgreen: i like it  haha
living the life the way it comes

DeWitte

8 dec is het zover :mrgreen: :worship-cool:

Trailer 'New Kids Nitro'

MFL uitje van maken?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

Gisteren naar Ghostrider 2  in 3d geweest....

Leuk voor een beetje tijd verdrijf....Vette explosies, maar verhaal, special effects.....eigenlijk alles is minder. Alles erg low budget.. Beetje onlogies(duivel die met de trein reist?? kan toch zeker beter vervoer verzinnen) Opgenomen in een of ander oostblok land. En overduidelijk gesponsord door dacia en Yamaha. Bijna alle auto's in de film is een dacia in alle modelen. En de motor van de Ghostrider(die duidelijk aan psychiatrische hulp toe is) is een vette V-max met vlammende banden.
Jammer..viel een beetje tegen
God Forgives, I Don't

HD4ever

Citaat van: De Sjeng op 19 februari, 2012, 17:24:35
Jammer..viel een beetje tegen

Hoop toch dat je naar de service bioscoop bent geweest. Heb je tenminste nog al die ellende weg kunnen drinken  :mrgreen:
Ghostrider 1 was ook puin, dus ik wacht wel tot deel 2 op TV komt.  :yes6rs:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

TT Closer to the Edge - Isle of Man. De DVD gaat over de beroemdste motorrace ter wereld, de TT op het legendarische stratencircuit van The Isle of Man. In deze film zijn hoofdrollen weggelegd voor cultheld Guy Martin en meervoudig winnaars Ian Hutchinson en John McGuinness. Naast de extreem spectacualire beelden van de TT-races in 2010 wordt er ook gekeken naar de donkere kant van deze races. Zo zijn er emotionele interviews met Bridget Dobbs, de weduwe van Paul Dobbs die tijdens deze races omkwam. De voice-over wordt verzorgd door acteur/muzikant Jared Leto. Op de filmsite IMDB kreeg deze documentaire als opvallend hoge beoordeling een 8 als cijfer.

TT3D : Closer To The Edge official trailer
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Citaat van: DeWitte op 26 februari, 2012, 09:48:33
TT Closer to the Edge - Isle of Man. De DVD gaat over de beroemdste motorrace ter wereld, de TT op het legendarische stratencircuit van The Isle of Man. In deze film zijn hoofdrollen weggelegd voor cultheld Guy Martin en meervoudig winnaars Ian Hutchinson en John McGuinness. Naast de extreem spectacualire beelden van de TT-races in 2010 wordt er ook gekeken naar de donkere kant van deze races. Zo zijn er emotionele interviews met Bridget Dobbs, de weduwe van Paul Dobbs die tijdens deze races omkwam. De voice-over wordt verzorgd door acteur/muzikant Jared Leto. Op de filmsite IMDB kreeg deze documentaire als opvallend hoge beoordeling een 8 als cijfer.

TT3D : Closer To The Edge official trailer

Heb je hem gekeken? Is hij echt goed? Wil hem op Blu-ray kopen, maar is vrij prijzig...