De bioscoop

Gestart door limbofighter, 05 mei, 2008, 21:18:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yvil

Citaat van: Yvil op 01 maart, 2012, 15:24:26
Citaat van: DeWitte op 26 februari, 2012, 09:48:33
TT Closer to the Edge - Isle of Man. De DVD gaat over de beroemdste motorrace ter wereld, de TT op het legendarische stratencircuit van The Isle of Man. In deze film zijn hoofdrollen weggelegd voor cultheld Guy Martin en meervoudig winnaars Ian Hutchinson en John McGuinness. Naast de extreem spectacualire beelden van de TT-races in 2010 wordt er ook gekeken naar de donkere kant van deze races. Zo zijn er emotionele interviews met Bridget Dobbs, de weduwe van Paul Dobbs die tijdens deze races omkwam. De voice-over wordt verzorgd door acteur/muzikant Jared Leto. Op de filmsite IMDB kreeg deze documentaire als opvallend hoge beoordeling een 8 als cijfer.

TT3D : Closer To The Edge official trailer

Heb je hem gekeken? Is hij echt goed? Wil hem op Blu-ray kopen, maar is vrij prijzig...

Nou, ik heb hem gekocht en gekeken!!  :yes6rs:

Geweldige documentaire van 6 weken voor de race tot vlak na de race  :worship-cool:  :worship-cool:  :worship-cool:
Wel veel minder daadwerkelijke race beelden dan dat ik verwacht / op gehoopt had,
maar dat maakt de film niet minder indrukwekkend!! Binnenkort nog een keer kijken!

Je krijgt alleen maar nog meer respect voor die mannen, want het is absolute waanzin  :mrgreen:
Tenminste, respect als je ze niet voor totale idioten uitmaakt hahaha   ;) :twisted:

DeWitte

kopietje? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

 Praatjes vullen geen gaatjes  :mrgreen:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Yvil

Citaat van: DeWitte op 12 maart, 2012, 14:14:56
kopietje? :mrgreen:

Ik vind het prima, maar heb geen idee hoe je een Blu-Ray kunt kopieëren  :dunno:

Mounty

Ik heb m laatst al eens gedownload en bekeken...wel in het engels. Heb wel een kopie op mijn laptop staan in DivX....
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: Yvil op 12 maart, 2012, 19:47:06
Citaat van: DeWitte op 12 maart, 2012, 14:14:56
kopietje? :mrgreen:

Ik vind het prima, maar heb geen idee hoe je een Blu-Ray kunt kopieëren  :dunno:

of een dvd avondje ergens organiseren waar toevallig ook veel bier/drank is?

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

crazy j

Citaat van: DeWitte op 12 maart, 2012, 21:06:56
Citaat van: Yvil op 12 maart, 2012, 19:47:06
Citaat van: DeWitte op 12 maart, 2012, 14:14:56
kopietje? :mrgreen:

Ik vind het prima, maar heb geen idee hoe je een Blu-Ray kunt kopieëren  :dunno:

of een dvd avondje ergens organiseren waar toevallig ook veel bier/drank is?

Bewaren voor in de zomer tijdens de BBQ party bij de ouders van Yvil
heeft de witte ook zijn bier/drank en ook nog voedsel
:mrgreen:
living the life the way it comes

Yvil

Ik zeg, regel een beamer en een dia-scherm!! Worden beter en beter die plannen!!   :yes6rs: :mrgreen:
Niks zo relaxed als een koud biertje met de geur van een na smeulende BBQ tijdens het kijken
van een spectaculaire documentaire over onze O zo geliefde hobby!!  :worship-cool:

Zoals voorspeld zeiden mijn ouders "Gezellig!! Laat maar komen"  :D

acid

Straks nog maar eens Halloween (1978) in de dvd-speler gooien....
...Wie later remt, is langer snel...

DeWitte

iemand toevallig een kopietje van de "intouchables", die franse film over die gehandicapte en zijn compaan, liggen?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

thedutchrockstar

Kan hem zo voor je downloaden weet alleen nog niet of hij op een dvdtje past
2 wheel madness

DeWitte

Citaat van: thedutchrockstar op 05 februari, 2013, 14:12:54
Kan hem zo voor je downloaden weet alleen nog niet of hij op een dvdtje past

zal toch wel passen? Waar woon je?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

thedutchrockstar

Normaal gesproken niet want ik download voornamelijk Blu-Ray kwaliteit.
Maar deze zal passen

en ik woon net buiten Meerssen
2 wheel madness

DeWitte

ik stuur je een PB.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away